Wat je even kwijt wilt #21

Hoe laat ga je naar bed? En heb je een avond ritueel dat je doet om in de ‘slaap modus’ te komen?

Ik heb echt heel lang last gehad van slapeloosheid, net als jij echt niet kunnen slapen, compleet verrot op werk zitten en dan na werk uitgeput in slaap vallen, dus weet hoe verschrikkelijk het is

Mijn tandarts is zo nonchalant, echt heel irritant. Nu heeft hij iets opnieuw vastgelijmd, maar het is veel te veel lijm waardoor ik nu de hele tijd een bobbel op die tand voel met m’n tong. Ja dat went wel, zegtie dan :mad:

1 like

Ahhh ik zag net een filmpje van een olifant die op een mensen in Sri Lanka af rent. Blijkt dat ze in paniek is omdat haar baby in een gat is gevallen. En dan gaan de mensen met een graafmachine een pad maken zodat die baby uit dat gat kan :heart::revolving_hearts: goed begin van de dag.

23 likes

Ik heb buikgriep en heb me in tijden niet zo slecht gevoeld :sob:

Mijn probleem was altijd dat ik echt krampachtig het idee had dat ik genoeg MOEST slapen, dus ik lag er altijd om 10 uur in, maar was dan nog niet moe genoeg waardoor ik juist ging nadenken wat dan escaleerde in urenlang piekeren.

Maar wat ik nu doe is:
voor 10 uur: douchen, lunch voor dag erna klaargemaakt
10 uur: laptop uit, telefoon op vliegtuigstand, meditation/piano muziek playlist aan terwijl ik boekje lees voor een half uurtje
dan rond half 11: wekker goed zetten en 12 minuten meditatie
en dan val ik erna redelijk snel in slaap, meestal voor half 12

3 likes

Oja, mijn wekker staat inderdaad wel iets later, in jouw geval zou ik dan ook eerder beginnen.

ik doe meestal deze, die heb ik gedownload op m’n telefoon zodat ik 'm kan luisteren als ie in vliegtuigstand zit en die gaat ook automatisch uit:

1 like

Op het vorige forum was een meisje die volgens mij in een viskraam werkte ofzo en ze had een best wel rijke vriend uit Amerika en ze wilde daarheen verhuizen ofzo? En hij had een rode scooter haha dat weet ik nog heel goed. Ik ben benieuwd hoe het met haar is? En wie het ook al weer was?

Even van goede karma gesproken:
Een grote mooie plant is niet zo gelukkig bij mij en ik was aan het twijfelen om hem te verkopen maar dacht van ‘nahh laat ik hem gewoon weggeven’.
Dus ik plaats het op een facebook groep voor planten en ik krijg direct berichtjes binnen. O.a. Een vriendin van me reageerde maar ik dacht van ‘nee wie het eerste reageerde, krijgt hem, dat is het eerlijkste’.
En zo blij dat ik zo gedacht heb, want het eerste meisje is iemand die dierenarts is en ze vroeg of ik nog een stageplek zocht. Echt wauw?? Toevallig niet nodig nu want heb m’n stageplekken voor volgend jaar al maar zo nice dit!
Vanavond komt ze de plant ophalen en lijkt me interessant eens te praten met haar :blush:

57 likes

@vuilnisglitter ? :thinking:

Ahhh ja ik zag haar al voorbij komen en toen dacht ik er ineens aan maar ik wist het echt niet zeker. Wat leuk!

1 like

Hahaha mooi hoe je de rode scooter goed hebt onthouden .

1 like

Het doet me zoveel pijn dat er niemand is die echt door heeft hoe slecht het met me gaat, zelfs als ik het letterlijk tegen ze zeg. De manier waarop de mensen die het dichtst bij me staan me proberen te motiveren werkt alleen maar heel erg averechts en daardoor wil ik eigenlijk alleen maar verder in mijn schulp kruipen en afstand van ze nemen terwijl ik dat helemaal niet echt wil, if that makes sense.

Misschien moet ik maar gewoon wat leuke dingen plannen voor over een paar weken zodat ik iets heb om een beetje naar uit te kijken. Wellicht heb ik ook wat meer rust in mijn hoofd na een paar dagen weg.

On a positive note: ik vind het fijn dat de zon gisteren scheen en vandaag weer. Doet gelijk zoveel goeds voor je humeur.

4 likes

Ik vind het echt veel te lang duren voor de vakantie er eindelijk weer is. Met dit heerlijke weer buiten kan ik echt niet wachten om de hele dag in bikini te lopen op een mooi zandstrand

4 likes

Ugh bijna al mijn experimenten op stage mislukken al zo’n 1,5 maand en ik begin er echt gestrest van te raken want tsja, moet toch wel iets hebben om m’n scriptie op te kunnen baseren. Maar m’n collega’s waar ik het verder heel goed mee kan vinden, maken dus de hele tijd foto’s van m’n dingen die weer opgefokt zijn/mijn hoofd als ik daar achter kom en vinden het supergrappig, maar ik vind het inmiddels echt niet leuk meer. Maar de boodschap lijkt niet echt aan te komen als ik dat zeg… Voel me echt superdom.

Ik rekende net af bij de kassa en toen vroeg het kassameisje welke parfum ik op had omdat ze me zo lekker vond ruiken. Zelf vraag ik me dat bij anderen soms ook wel af, maar neem ik nooit de stap om dat te vragen. En eigenlijk vind ik nu dat ik dat in het vervolg gewoon wél moet doen want het is weliswaar maar iets heel kleins, maar mijn dag was door dat meisje wel meteen weer goed :heart:

36 likes

Ik wilde overstappen met mobiel en internet + tv abonnement, maar de provider kan internet niet op mijn adres leveren.

Dus nu maar met de klantenservice bellen dat ik dan alles graag wil annuleren, want ik wil dezelfde provider. Wat een gezeik.

Nu ben ik heel nieuwsgierig om welke parfum het gaat haha. Ik heb de laatste tijd echt een lichtelijke obsessie met parfums, dan check ik de noten op Fragrantica en kijk ik of ik vergelijkbare parfums ken haha.

Ook echt een lief compliment!

3 likes

Girls can do anything van Zadig & Voltaire :blush: die heb ik trouwens gehaald nadat er hier op het forum heel enthousiast over gepraat werd haha!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Nee sorry, vind het helemaal niks.