Wat je even kwijt wilt #21

Sorry maar een verschil van 2 punten?? Dan moet de uni ook wel denken hey dit is gek laten we hier even nog een keer naar kijken >> bezwaar maken of wellicht 3rd reader?

Ik heb in m’n bachelor wel een scriptie moeten schrijven! Wetenschappelijke stage komt na de coschappen.

Ja bij mijn universiteit moet bij een verschil van meer dan 1 punt tussen de twee beoordelaars een derde beoordelaar (door de examencommissie aangewezen) er naar kijken om doorslag te geven.

Voor mijn afstuderen kregen we een 8 van 1e en 2e beoordelaar. De opdrachtgever gaf ons een 5 :confused:. Want: het waren open deuren. We deden een kwalitatief onderzoek en de aanbevelingen waren inderdaad misschien open deuren, maar dat kwam wel uit het onderzoek wat afgenomen was onder zijn medewerkers.

Ik had laatst hier gepost dat ik een iPad wilde kopen. Ik zit nu op marktplaats te kijken en er staan in mijn stad veel nette iPads op. Hebben jullie tips waar ik op moet letten als ik er eentje ga bekijken?

Check of de homeknop goed werkt, dus goed reageert op je vinger. Of de oplader er recht ingaat en hij direct laadt, of het scherm helemaal helder is zonder dode pixels en overal reageert op je vinger (ff in de note app op tekenen drukken en wat domme tekeningen maken en je vinger overal op het scherm trekken. Reageert het scherm overal goed en direct, das belangrijk. Kijk naar de randen van het scherm, zit ie overal netjes zonder butsen langs de randen. Het ergste wat je met een iPad kan doen is namelijk het scherm vervangen, dan heb je grote kans op gezeik. Dus zorg dat het scherm origineel is zonder beschadigingen.

Check of ze de iPad hebben verwijderd uit hun Apple ID, anders kun je er helemaal niks mee. Vul Hier het serienummer in en Check of het klopt qua leeftijd en garantie.

12 likes

Ah shit, geweldig!

1 like

Kun je spaghetti met pesto invriezen?

ik vind van wel. En dan als je de pasta weer wilt eten, opwarmen in de pan met een beetje olijfolie en parmezaanse kaas. Maar er zullen ook veel mensen vinden dat dat niet lekker is…

3 likes

Ja hoor!

1 like

Ik vind dat de structuur van pasta verandert als je het invriest. Wordt heel papperig, vind het niet lekker.

2 likes

Oke thanks! Pasta invriezen doe ik vaak, vind ik prima te eten. Maar nooit met pesto gedaan, dus vandaar.

Wordt wel altijd wat papperig, maar scheelt me ook weer een keer kokenn. Is het me volledig waard

6 likes

Oeh ik was avril lavinge vergeten. Nostalgieee

3 likes

Was ik net het scriptietopic (ja I know ik heb dat topic zelf vorige week geopend :cry:) lekker aan het negeren, gaat het hier ineens over scripties.

6 likes

Bij iPhone en MacBook kun je bij instellingen de kwaliteit van de batterij bekijken. Zou even uitzoeken of dat bij iPad ook kan!

1 like

Ik had een instelling gemaild om volgend jaar stage te lopen, zij zouden na de meivakantie contact opnemen (de meivakantie is nu een week + een dag geleden). Is het te vroeg om nu al een herinneringsmailtje te sturen?

ja ik ook. Eet bijna dagelijks opgewarmde pasta en love it :joy:

1 like

Ja! Soms maak ik de saus zelf, soms uit een potje. En dan wissel ik rund af met kip, vind het echt ideaal vaak haal ik er bijna 10 porties uit.

Ben vaak laat thuis en dan hoef ik zo’n bakje alleen maar even op te warmen in de magnetron

2 likes

Nee, ik zou nu ook gaan mailen!

Ik heb zo’n dag dat ik bij alles wat ik eet of drink de hik krijg. Hebben jullie dat ook weleens?