Ik ben sinds kort ook aan het complimenten geven aan mensen als ik iets leuk vind, de reactie van mensen is dan echt priceless!!
Gefeliciteerd! Lekker zeg!
Gefeliciteerd!
Ik kan ‘m waarschijnlijk zaterdag geven, op zijn sterfdag. Dat maakt het cadeau nog mooier♥️
Wat mooi en ontzettend lief van je!
Ik weet niet waarvoor je je tekst schrijft, maar afaik is komt learned zowel in Amerikaans als Brits Engels voor, en is learnt specifieker Brits. Dus als je niet gericht voor een Brits publiek schrijft zou ik voor learned gaan!
Learnt
ik moet nog zoveel regelen voor as. zondag, denk echt dat ik gek word. vandaag ook echt met 1000 instanties gebeld en niemand heeft echt antwoorden pfff. heb zin in een groot glas wijn
Misschien een sap achtig iets met koolzuur? Of wil je zon fles?
Ik had met oud&nieuw dit:
besteld bij picnic, dat was echt best lekker, veel dichter bij wijn dan bij ranja zoals die appelcider meestal is. Misschien verkopen ze dit ook bij een slijterij of supermarkt?
Ik ben zo dom. Ik heb een waterfles met draaidop. Ik wilde de fles bij de dop pakken, maar hij zat er niet opgedraaid. Dus hele fles water door de kamer en over mijn kleren. Gelukkig maar water en niks wat gaat plakken, maar moest wel schoonmaken.
Veel beterschap gewenst
Zat me lekker te ergeren aan mijn fysio dat hij zo laat was, maar ik was gewoon een uur te vroeg dus nu kan ik hier nog 30 minuten zitten terwijl ik er al een half uur op heb zitten
Oh ik doe dat zo vaak bij wildvreemden! Love luchtjes
Mijn oma heeft alzheimer en zit een verpleeghuis. Nu heeft ze vorige week een epileptische aanval gekregen, dit is blijkbaar niet heel vreemd bij alzheimer. Maar nog steeds vervelend natuurlijk. Nu is ze tijdens die aanval gevallen en vandaag toch naar naar het ziekenhuis gegaan. Heeft ze haar pols gebroken . Vind het zo zielig voor mijn oma, die snapt er helemaal niks van…
Onee wat sneu voor je oma
Aww sneu… Beterschap voor je oma!
Ik vind foto’s maken echt heel leuk, maar waarom is fotoboeken maken zo intens kut?
Holy shit!
Weekend (+ maandag) niet geslapen maar super positieve beoordeling gehad op werk én een vast contract voor onbepaalde tijd aangeboden gekregen, BLIJ MEE