Wat je even kwijt wilt #21

Ja! Had ik soms al als baby in de buik zei mijn moeder.

1 like

2doc (nu op) gaat over hulphonden. Echt de moeite waard.

1 like

Oooh ik moet dit ff hier kwijt want ik kan het aan niemand zeggen want verrassing.

Mā€™n beste vriendin werd vroeger altijd door haar pa voorgelezen uit Brammert en Tissie, heeft ze hele fijne herinneringen aan. Nu is haar vader 12 jaar geleden zomaar overleden en vlak daarna heb ik haar leren kennen. De boeken van Brammert en Tissie zijn bijna nergens meer te koop.
Nu heb ik net via marktplaats voor ā‚¬40 een gigantisch dik boek gekocht met het hele verhaal van Brammert en Tissie erin. Ik kan echt niet wachten tot het binnen is en ik het aan haar kan geven. :heart_eyes: Dit gaat ze zooooo tof vinden!

98 likes

@Bertie en @Krabsalade wat een onzin redenen ook weer

@MadameMignon en @Chuckie Bij ons mag er dus een verschil van 2 punten tussen zittenā€¦ Op basis van de feedback zou ik mezelf geen 7 geven, zelfs niet als het ā€œte conciseā€ en ā€œkoppelingswoorden mistā€. Alsof dat belangrijker is dan de informatie en het onderzoek zelf? Maar goed ik kan niet voor iemand anders beslissen of zij het wel of niet goed vindt

2 likes

Late reactie, maar ik heb Mario Kart 7 en PokƩmon Alpha Saphire erbij gedaan. Zoooo veel zin om te spelen! Geen idee of er een game topic is eigenlijk.

2 likes

Ik heb lekker als de overachieving student die ik ben een bericht gestuurd met de vraag of ik een derde assessor aan kan vragen ookal heb ik een voldoende. Manmanman ik ga mn thesis met 12 paginaā€™s aan references toch niet laten beoordelen met een 7

8 likes

Kunnen jullie al de aflevering zien van game of thrones?
Ik kijk altijd via de Ziggo go app, maar bij mij zijn er nog maar 4 afleveringen.

Bij mij staat hij al wel op de ziggo app!

Ja he, vind het echt klote en raar dat de afl niet bij mij staat.

Huh app open ik nu op de laptop en daar staat afl 5 wel. Heel vreemd dit.

Zo lief! Ben benieuwd hoe ze zal reageren, al kan ik me wel een voorstelling maken :biggrin:

1 like

Mm raar, maar snel kijken dan. Veel plezier :blush:

1 like

Heb je een hele banaan ingevroren? Want dat kan te hard zijn, zou de volgende keer schijfjes invriezen en dan kun je het makkelijk blenden. Kan ook zijn dat je blender/staafmixer niet krachtig genoeg is.

1 like

Heeft iemand tips voor leuke restaurantjes om te lunchen in Nijmegen met een groepje? Ik vind vaak iets van tapas ofzo wel lekker

Help! Mijn ijs stond al best wel lang (ongeopend) in de diepvries. Nu is het ijs gekristalliseerd. Kan ik hier iets aan doen?

@Paling

afbeelding

:joy:

9 likes

Het is zo druk in mijn hoofd. Zoveel dingen doe ik moet doen, gedaan heb etc. en ik kan het dan ook niet loslaten en moeilijk ontspannen.

1 like

Ik heb denk ik vrijdag nog hier gepost dat ik zo in de stress zat. Inmiddels heb ik dezelfde ā€œproblemenā€ maar de stress is compleet verdwenen. Heb echt even op mezelf gelet ofzo, leuke dingen gedaan, met mensen gepraat, tijd voor mezelf genomen en het piekeren is ook weg nu.

15 likes

Dit dacht ik ook al een hele tijd, maar toen verdween Paling even met posten dus heb ik het gelaten haha. Maar ben blij dat ik niet de enige ben. Voelde me al zoā€™n aansteller.

2 likes

Ik ben niet echt fan van tapas maar:

Blonde pater
Credible
De Viking
Smaakrijk
Bairro alto
Down town
Nibbles

2 likes

Oh dit heb ik ook de laatste week, zoā€™n chaos in mā€™n hoofd. Heb dingen al opgeschreven maar ik kom er niet van af, maak ook fouten op werk erdoor en daarom ga ik alleen nog maar meer piekeren
Is het bij jou ook werkgerelateerd of niet? Sterkte in ieder geval, heb helaas niet echt tips zoals je merkt :pensive: