Wat je even kwijt wilt #21

@Evenveel Jaa hoop echt dat ze snel er minder last van heeft, Dankjulliewel :heart:

2 likes

Aah ja dan zou ik voor een hugo of cider gaan ofzo. Of even bij een slijterij laten adviseren voor iets alcohol vrij’s

2 likes

afbeelding

@TantePollewop sta me bij.

11 likes

sorry hoor dat ik mensen sloot water probeer te voeren.

1 like

Ga zo ijsjes & drinken bestellen, meer krijg ik nu toch niet weg. Heb nu al medelijden met de bezorger, dat wordt de eerste die mij ziet vandaag.

Ik wil dus 10 minuutjes onder de zonnebank straks maar ik krijg als reactie dat dat nergens op slaat. Eh ik ga bijna nooit, 3 keer per jaar en waar bemoei je je mee. Houd je bek. Ik voel me de laatste tijd moe en beroerd en soms helpt dat gek genoeg. Oh en de laatste keer dat ik ging was ergens in voorjaar 2018 en toen zei die jongen dat hij 10 minuutjes toch wel erg kort vond. :joy:

@piepeloi @midheavenmoon @Luzarl Hahaha mooi dit! Ja dat was ik, inmiddels verkoop ik (grotendeels online) noten en dergelijke zaken en heb ik een Nederlandse man met bescheiden bankrekening en Swapfiets. Een grijze!

21 likes

Bovengenoemde man had het koffiezetapparaat gevuld en klaargezet zodat ik bij thuiskomst verse koffie zou hebben met een briefje erbij “ik ben er klaar voor” m’n favo Spongebob quote die ik dagelijks gebruik! Echt klef maar ik smolt.

Nu heb ik schoenen voor hem besteld. Stiekem omdat ik al z’n schoenen lelijk vind en nu krijgt hij Janoski’s met gumsoles want dat vind ik dus mooi.

21 likes

Ugh gun mij dit, ik heb echt een rotdag en ben nu bijna klaar op stage en zou eigenlijk gaan dansen vanavond, maar zo geeeeen zin. Wil gewoon onder een dekentje liggen en chocola eten

1 like

PIS VAN SATAN

4 likes

Hoezo kijk je niet gewoon Eurovisie zoals elk beschaafd mens deze avond?

11 likes

Heb jij je alcoholische fusten al koud staan?

1 like

Sangria uit een pak drink je lauwwarm, dus komt goed.

Ligt de inhoud van jouw Hugo al in de gootsteen?

4 likes

Ligt ie niet in een of andere bak met andere attributen? Daar heb ik mijne al paar keer terug gevonden. Behalve die booty bands die nemen mensen altijd mee :thinking:

Leuk kinderboekje? Daar mss nog iets inschrijven oid

1 like

Ik denk dat mijn vriend wil dat ik bij jou op cursus kom :stuck_out_tongue:

Hij is nu zelfs zo gek om voor mij een OneFit abonnement met de gemeenschappelijke rekening te betalen (waar hij sowieso al meer aan bijdraagt), terwijl hij normaal niet heel makkelijk is met geld.

Stage met een vet hoog cijfer afgerond :dancingbanana: :cheer:

35 likes

Dat rekeningnummer heb ik op Nederlandse kaartjes ook al langs zien komen. Maar ik koop gewoon zelf iets hoor haha. Vind het veel leuker om zelf een leuk boek oid uit te kiezen.

Gedoneerd aan de volgende borrel van Forum voor Democratie

1 like

Yess eindelijk een weekendje weg geboekt met m’n vriend, naar Den Haag. Gaan naar een festival in de stad maar dat duurt 3 dagen en is 's avonds steeds laat afgelopen, dus nu hebben we voor 2 nachten een hotel geboekt :grin: Echt zin in, even weg

14 likes