Vorig jaar zat ik met het songfestival in Hongarije en toen ik op mijn hotelkamer kwam was ik super blij dat ik een tv had zodat ik het kon kijken. Had alleen te vroeg gejuicht want dat ding deed het helemaal niet. @Celeone heeft me toen wel geupdate via de app maar is toch niet hetzelfde. Nu ben ik in nederland maar zit in de middle of nowhere dus kan het nog niet met iemand samen kijken. Maar om dat goed te maken hebben Celeone en ik net even een testje gedaan en nu kijken we zo samen via Skype, zo leuk
Ik vind het ook wel heel heavy
Is inderdaad een Vlaams gebruik.
Ik ben net verhuisd naar een nieuwbouwwoning en nu heb ik een lekkage degene die boven mij woont is er niet, dus ik kan voorlopig alleen wachten tot die thuiskomt en hopen dat het niet te erg wordt
Ik heb volgende maand een teambuilding op vrijdagavond (!!) en dat is mijn enige vrije dag in 9 dagen en weet nu al dat ik commentaar ga krijgen dat ik niet mee ga. Opbokken. Het is ook nog iets sportiefs dus daar heb ik al helemaal geen zin in
Ik heb nu een paar keer mijn haar met de bananenshampoo van de bodyshop gewassen en nu begint mijn haar te krullen. Wtf
Yesss, de pamperrekening is echt iets vlaams, die geboortekaartjes staan vaak zó vol. Ook nog peter en meter erop.
Ja, ik weet niet hoe vaak het voorkomt. Maar ik vind het ook een beetje stom eigenlijk
Ah maar is toch ook normaal dat je daar verdrietig van wordt! Hopelijk hebben jullie haar snel gevonden
Kun je de kattenbak misschien buiten zetten? Dat schijnt heel goed te werken
Nou ja, ik koop eigenlijk altijd een cadeau. Het zou niet mijn keuze zijn om het als cadeau tip op een kaartje te zetten, maar iedereen is vrij om te doen wat ie wil natuurlijk.
Ik ben haar niet maar wel een mening haha, ik ontwerp nl geboorte- en trouwkaarten dus zet dagelijk envelopjes als cadeautip op kaartjes. Ik vind het dan ook prima om dan geld te geven, net als bij een bruiloft. Alleen dan geef je het dan persoonlijk en vaak nog met een kaartje, voelt toch anders dan effe overmaken.
Ik heb een gratis box van HelloFresh voor vijf dagen en man wat is dit chill. Ik kan letterlijk per dag een nieuwe zak uit de koelkast pakken en de ingrediënten zijn afgewogen en alles. Begin mensen die een weekmenu maken of die eten preppen echt beter te begrijpen.
Maar dan zou ik nu bij een weekmenu zelf ook de ingrediënten al willen afwegen en zo, terwijl ik dat dus misschien maximaal drie dagen vol zou houden. Teveel moeite
Ahh @Totoro ik hoop echt dat ze snel terug is! Ik zou exact hetzelfde als jij gedaan hebben, heeft niks met volwassen zijn te maken. Je maakt je gewoon zorgen.
fuuck dit is FF’s editie van ~the safe~ van reddit
Ik ging uit van songfestival
Ik lig lekker onder een dekentje op de bank met mijn nieuwe laptop en een kop thee terwijl mijn vriend in een andere kamer aan het gamen is. Heerlijk dit
Forum doet echt kut
en dan is dit nog maar de eerste halve finale waar nederland nog niet eens aan meedoet… dus bereid je maar voor op donderdag en zaterdag