Wat je even kwijt wilt #21

Ik rook net nogal naar knoflook dus vroeg aan Mn vader of er veel knoflook in de rijst zat.

VIJFTIEN TEENTJES heeft ie in een driepersoonsportie rijst gegooid. Sorry mensen in Utrecht, ik zal de rest van de week nog wel walmen.

71 likes

Man naar mijn hart.

13 likes

1 like

Hij kookt tegenwoordig “op gevoel” en vind alles “laf”, dus er gaat of een halve pot sambal of een kilo knoflook in.

Kan niet klagen. Tis verdomd lekker. Maar het rare is dat dit dezelfde man is die een half jaar geleden een enkel snufje peper “de kip kruiden” noemde. De invloed van Ottolenghi zullen we maar zeggen.

23 likes

Is het andere forum nu definitief uit de lucht? Ik had vorige week nog een berichtje gestuurd naar een forummer daar, en nu ben ik bang dat ze het niet meer gelezen heeft. Stiekem hoop ik dat ze hier nog meeleest


Ja op werk gaat het met mij wel goed met wat ik doe maar er zijn zoveel nieuwe collega’s en ik heb echt het gevoel dat het helemaal fout gaat met/door hun. Nu moet ik morgen ook een collega confronteren met een fout die ze gemaakt heeft pff. Ook omdat het me zo hoog zit kan ik niet meer normaal en geduldig tegen hun doen. Terwijl jij zij zijn ook nieuw


Maarja ik heb over 4,5 week vakantie dus daar hou ik me wel heel erg aan vast! Maar het is wel echt rot dat je die dingen mee naar huis neemt en dan niet kan ontspannen. Jij ook sterkte! Hopelijk komt er snel wat verbetering in

hahaha oh ik had dit zelf ook in het begin
 maar ben wel aan hem gaan wennen. maar zal toch een liever plaatje zoeken

3 likes

Ik krijg al twee dagen foutmelding als ik de site probeer te bezoeken.

Samenvatting

Ik wilde haar eigenlijk vooral hierheen lokken. :redface: Joe bakpapier/beslagkom? :raising_hand_woman:

4 likes

Hopelijk snapt jouw vader wat 1 teen is, mijn vriend dacht namelijk dat 1 teen gewoon een hele bol was. :woman_shrugging:t4:

32 likes

Na t sporten op de bank aan het wachten tot mn medicijnen werken en ik naar bed kan.
Met chocolade. :woman_facepalming:
Heel verstandig

2 likes

Ik heb jullie cadeautips nodig! Mijn huisgenoot is zaterdag jarig en geeft volgens mij ook een huisfeest hier thuis. Ik heb niet megaveel met haar gemeen en ben ook niet close met haar, maar vind het toch wel leuk/netjes om iets van een cadeautje te kopen, maar wat!? We hebben best wel andere interesses dus ik vind het eg lastig. Zij houdt erg van netflixen, wel van comedy en volgt vrouwenvoetbal hier best wel nauw. Iemand toevallig een fantastisch idee?!

Een fles gin

2 likes

Vodka!

Doucheschuim :joy:
Paar repen tonys (ja sorryik zit te vreten hier).
Eetpakketje? Bierpakket/wijnpakket?
Boekenbon

Ze mag niet drinken door medicijnen al een paar maanden
 Dat had ik even moeten vermelden wellicht

Mijn medicatie smaak echt lekker. Ik krijg steeds nieuwe versies van hetzelfde middel en nu is een een sinaasappel-smelt-tablet. Onhandig.

1 like

De hel he!

1 like

Neem je deze onder de douche?

8 likes

Een plantje voor op d’r kamer of een bon voor thuisbezorgd (bestaat dit eigenlijk wel?).

Kut