Wat je even kwijt wilt #21

Ja sorry, forum had het even druk - CPU’s waren overbelast. Ik heb extra CPU’s geconfigureerd, nu gaat het weer beter. En ik zal inderdaad ook even kijken naar wat andere optimalisaties.

25 likes

Hallo donderdag laatste Temptation met beelden van nu, prioriteiten.

2 likes

hallo songfestival

Sickkkk hoe kom je aan die gratis box?

Overigens heb je de hoeveelheden bij een weekmenu snel door en als je slim plant zit je niet met restjes. Ik heb nu bijvoorbeeld een bosje groene asperges die verdeeld over 3 maaltijden gaan.

1 like

Ik begrijp niet wat je zegt maar dankjewel voor de moeite gappie!

18 likes

M’n zoontje is vanavond van best grote hoogte gevallen. Hij landde op zijn rug en daarna klapte zijn hoofd op de grond. Hij huilde direct en heeft last van zijn pols, maar zou ik hem nu telkens wakker moeten maken voor de zekerheid? Naar de hap gaan lijkt me niet echt nodig :thinking:

Hehe :slight_smile:

In het kort: Er was meer rekenwerk om uit te voeren dan de server daadwerkelijk aankon. En daardoor begonnen alle taken achter te lopen met geklooi tot gevolg. Maar ik heb hem meer rekenkracht gegeven en nu rekent-ie weer als een dolle!

As un sonnetje mefrouw!

13 likes

Heb gisteren een grote pot augurken gekocht en altijd als ik ze dan heb denk ik mmm dit moet ik echt vaker kopen. Zo’n lekkere snack.

6 likes

Het eerste beeld wat ik in m’n hoofd krijg nu is dat je achter zo’n vintage grijze desktop zit en van die Texas Instruments rekenmachines in de floppie drive zit te voeren. Omg op mezelf.

20 likes

Augurken zijn lefe

Ben gegaan nu douchen en chocola eten jeeej!!!

Een vriendin had een code voor me! Echt superchill!

En op zich zou ik dat ook moeten kunnen, maar ik ben echt een heel lui persoon :sweat_smile:

Nee, voor zover ik weet en hij kan aangeven niet. Heb hem naast me in bed en ga hem ff in de gaten houden. Denk dat het wel mee valt maar dr Google heeft me bang gemaakt voor inwendige bloedingen en coma :sob::sweat_smile:

1 like

Mijn broertje gaat over drie weken op reis en hij is vandaag langsgekomen. We hebben geluncht, een tas uitgezocht, Baantjer gezien in de bioscoop en daarna hebben we lekker gedineerd. Ik ben zo trots op hem dat ie gewoon drie weken lekker weggaat.

17 likes

Je hebt een vgz mindfulness app die super chill is, die gebruik ik wel eens. En verder: neem dit serieus. Als het lang duurt gaat het je zo opbreken en de huisarts kan je hier ook mee helpen.

2 likes

Geen idee wat dit betekent maar onwijs bedankt!

1 like

Huur of koop? Bij huur zou de huisbaas ook altijd naar binnen moeten kunnen, niet alleen voor jouw schade, maar als er water door het plafond komt wil je niet weten wat voor drama er zich daarboven afspeelt.

Ik ben in het buitenland geboren. Ergens in mijn leven is er een fout gemaakt en staat er een andere geboorteplaats op mijn paspoort. Tegen mij is gezegd dat dit voor officiële documenten niet uit maakt en alleen extra administratie geeft. Toch zit het me niet lekker. Als ik straks trouw, is dat dan wel geldig?

1 like

Op mijn ID kaart en paspoort staat ook een verkeerde locatie, maar ik vul die verkeerde locatie gewoon altijd in bij officiële formulieren. Niemand weet toch dat dit niet zo is? Of is het bij jou echt een hele grote fout?

1 like

Ik vind die ronde zonnebrillen van Ray-ban leuk, maar ze staan mij nietttt. Ik wil eens wat anders dan een aviator.