Maar je zegt zelf, het is een forum. Wat maakt dan dat jij zeer regelmatig het gevoel hebt afgezeken te worden?
Pardon?
Edit: misschien maakt dat ook jouw gevoel van altijd aangevallen te worden, dat iedereen altijd weet wat je post. Maar vanuit mijzelf, uhhhh ik heb al moeite met mijn eigen leeftijd te onthouden dus jouw post maken echt geen indruk. Totdat nu, je vind dat je vaak aangevallen wordt.
Ik wacht al een paar weken op belangrijke mails omtrent masteraanmeldingen en summer school. En ik word er zooo onrustig van, check om de 10 minuten mijn mail. Kreeg ik 2 weken terug ook nog een mail dat mijn scriptie genomineerd was(niet gewonnen helaas), dus toen ging ik nog vaker mijn mail checken. Deze spanning is echt niet goed voor mij haha.
En ik hoop niet dat je straks zegt, ik post wel niets meer. Dat is niet mijn bedoeling want ik denk dat je hiermee ook een hoop Nederlandse sociale contacten mee onderhoudt maar ik hoop wel dat je uiteindelijk ziet dat je zelf een grote invloed hebt in je gevoel van ‘waarom reageren mensen zo’.
Nog 1 dag werken en dan vakantieee
Same, ik heb leuke zomerkleren maar heb er nog niks aan. Ondertussen loop ik elke dag in m’n saaie kloffie. Gefeliciteerd trouwens! 
Ik moet altijd anderhalf uur met de bus naar mn werk, en vandaag zit ik aan de enge kant mehhh. Heel kinderachtig maar ik ga altijd aan de rechterkant zitten want als de bus van zn halte wegrijdt en iemand geeft hem geen voorrang dan rijdt hij tenminste aan de andere kant de bus in ipv op mij. Zit hier nu dus anderhalf uur gespannen te zijn
Zie het als een oefening. Ja, het is eng. Maar als de rit goed gaat, heb je een positieve ervaring aan die kant. Misschien kan je daar aan terug denken als je daar nog eens moet zitten. Dat het kan helpen bij je angst. In ieder geval al knap dat je er zit.
Ik kan me voorstellen dat het ook uitmaakt of je geboren bent met de Nederlandse nationaliteit of dat je later bent genaturaliseerd.
Als je trouwt moet je idd een geboorteakte hebben en dan kan daar dus een andere geboorteplaats op hebben dan in de GBA. Kun je wel aan een geboorteakte komen?
Misschien kun je het beste eens voorzichtig informeren bij de gemeente.
Dit zijn vervelende vervelende dingen om je zorgen om te maken. 
Mijn vriend en ik hebben zo onze eerste bezichtiging samen. Echt spannend
Als je nog nooit HelloFresh op dit adres hebt geprobeerd, kan ik je wel mijn code geven! PM me maar als je dat wilt
Ik zit ZO te genieten op mn tuinbank met n bak koffie. Nog even genieten van het zonnetje, de stilte en de groeiende/bloeiende plantjes voordat ik zo ga werken.
Ik gebruik die VGZ al een paar jaar en ik vind hem nog steeds heel fijn. Er staan twee bodyscans op.
Heb sinds kort ook de app RelaxMelodies. Daar kun je zelf een soort mix van ontspannende geluiden samenstellen, bijvoorbeeld regen, onweer, wind, vogels etc. En dan zijn er ook nog een aantal slaapmeditaties die je daar overheen kun afspelen. Dan kun je kiezen hoe lang alle geluiden doorgaan voor de app vanzelf afsluit.
ik had gisteren spanningshoofdpijn, meteen in bed gaan liggen. Mijn nek laten masseren, maar helaas nog steeds last. Ik heb dan nog last van mijn oren en nek/hoofd.
Ik hoop dat het snel 1600 uur is.
Nou, dat is het punt. Voor ondertrouw wordt de geboorteakte opgevraagd en dat is goedgekeurd
Huh? Dat is apart, maargoed, ik zou er maar blij mee zijn! Dan lijkt er geen probleem te zijn toch? Gelukkig.
Happy bdayyyy! 
(Dit is de verjaardagstaart toch?)
Ja, snap er niks van. Heb nu toch even een e-mail gestuurd naar de gemeente. Hopelijk word het eindelijk gefixt.
Mijn watermeter is net vervangen en ik vind zoiets toch ongemakkelijk. Ik sta een beetje naar die meneer te kijken en hij roept af en toe ‘doe het koude water eens aan!’. Ben altijd blij als het weer klaar is.
Fijne verjaardag!