Gefeliciteerd!!
ga je nog wat leuks doen vandaag of moet je werken?
Gefeliciteerd! 
Gefeliciteeerd! 
He bah, wat naar. Regeltjes en alles noteren is leuk, maar een beetje flexibiliteit is wel nodig. Hoop dat alles nu eindelijk goed genoteerd wordt.
Ik zou wel kijken of het op te lossen is, desnoods een mailtje sturen naar de burgemeester als de gemeente er niks aan doet…
Lijkt me dat dat wel voor problemen kan geven namelijk.
Als je moeder bent is het “normaal” om dingen over je kind te posten. Ik betrap mijzelf ook vaak op dat ik veel post over mijn zoontje, maar kinderen zijn ook het middelpunt van je leven.
Maar ik vind dit wel een beetje TMI
Ja!!
Vraagje, ik heb een lichtroze spijkerjasje laatst achterop de fiets onder de snelbinders gedaan, dom dom, want nu zitten er allemaal zwarte vegen (van de snelbinders) op de jas. Iemand de ultieme tip om deze eruit te krijgen? Ik dacht zelf aan biotex…?
Jij zegt het ik dacht het
Ahhw 2 oude besjes op het station tegen elkaar.
" Ben jij bekend met engels"
“Mwaa”
" jaa ik heb zelf al wel eens wat engels geleerd"
Lief.
Ik zie en hoor veel over de korte wielrenbroek? als broek maar nu heb ik er een in het wild gespot. Ik zou het veel te koud hebben nu maar ach
Ja hoor! Ik heb er in totaal 3. Als je even je naam + e-mailadres stuurt, stuur ik je er eentje!
Cool! Dankje 
Heeft hij goed geslapen? Hoop dat alles goed is!
Gefeliciteerd!
Ik kreeg vorig jaar een elektrische tandenborstel van mijn ouders voor mijn verjaardag (27), ben nog steeds zo blij met dat ding.
Snap ik
Naja iig vanavond lekker vieren!
Sterkte vandaag op je werk!
Als je die code gebruikt, zit je dan ook meteen ‘vast’ aan zo’n abonnement? Anders zou ik ook wel een code willen.
Nee hoor! Ik heb zo’n code gebruikt, de box gekregen, en daarna m’n lidmaatschap weer opgezegd. Heb niks betaald.
Oh noo, ik postte gisteren al dat mijn oma met alzheimer haar pols heeft gebroken en in het gips zit. Nu heeft ze op de een of andere manier het gips af weten te krijgen en moet ze weer terug voor nieuw gips. En mijn lieve opa die alles voor haar doet heeft nu het norovirus te pakken… Ik vind het zoo zielig voor mijn opa en oma 
hopelijk laat mijn oma het gips er na vanmiddag wel om of verzinnen ze iets anders