Wat je even kwijt wilt #21

Ja, snap er niks van. Heb nu toch even een e-mail gestuurd naar de gemeente. Hopelijk word het eindelijk gefixt.

1 like

Mijn watermeter is net vervangen en ik vind zoiets toch ongemakkelijk. Ik sta een beetje naar die meneer te kijken en hij roept af en toe ‘doe het koude water eens aan!’. Ben altijd blij als het weer klaar is.

12 likes

Fijne verjaardag! :balloon:

1 like

Gefeliciteerd :balloon:!

Stoomreiniger is overigens echt het leven. Love it.

1 like

Ah, hebben ze ooit bij de gemeente een fout gemaakt dan? Ja, dan kan dat nu misschien gewoon rechtgezet worden.
Ben blij voor je dat je verder geen problemen hebt nu. Ik weet hoe naar dat is.
En gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk!!

1 like

Ja, is bij de gemeente gebeurd. Stond jarenlang goed. Toen ik voor het eerst alleen mijn idkaart ging ophalen stond er en fout. Aangekaart en ze waren erg aangevallen. Heb me toen als jong meisje bijna weg laten sturen. Sindsdien iedere x een punt van gemaakt. Maar kon echt niet opgelost worden.

1 like

Oeh ik wil ook wel een code, kan dat? :grin:

Gefeliciteerd!! :grin: ga je nog wat leuks doen vandaag of moet je werken?

1 like

Gefeliciteerd! :balloon:

1 like

Gefeliciteeerd! :partying_face:

1 like

He bah, wat naar. Regeltjes en alles noteren is leuk, maar een beetje flexibiliteit is wel nodig. Hoop dat alles nu eindelijk goed genoteerd wordt.

1 like

Ik zou wel kijken of het op te lossen is, desnoods een mailtje sturen naar de burgemeester als de gemeente er niks aan doet…
Lijkt me dat dat wel voor problemen kan geven namelijk.

1 like

Gefeliciteerd!! @monkeyslut (ik wilde bijna armadillo typen)

1 like

Als je moeder bent is het “normaal” om dingen over je kind te posten. Ik betrap mijzelf ook vaak op dat ik veel post over mijn zoontje, maar kinderen zijn ook het middelpunt van je leven.

Maar ik vind dit wel een beetje TMI

1 like

Ja!!

Vraagje, ik heb een lichtroze spijkerjasje laatst achterop de fiets onder de snelbinders gedaan, dom dom, want nu zitten er allemaal zwarte vegen (van de snelbinders) op de jas. Iemand de ultieme tip om deze eruit te krijgen? Ik dacht zelf aan biotex…?

Jij zegt het ik dacht het

Ahhw 2 oude besjes op het station tegen elkaar.
" Ben jij bekend met engels"
“Mwaa”
" jaa ik heb zelf al wel eens wat engels geleerd"

Lief.

23 likes

Ik zie en hoor veel over de korte wielrenbroek? als broek maar nu heb ik er een in het wild gespot. Ik zou het veel te koud hebben nu maar ach

Ja hoor! Ik heb er in totaal 3. Als je even je naam + e-mailadres stuurt, stuur ik je er eentje!