Wat je even kwijt wilt #21

Cool! Dankje :grin:

Heeft hij goed geslapen? Hoop dat alles goed is!

1 like

Gefeliciteerd!

Ik kreeg vorig jaar een elektrische tandenborstel van mijn ouders voor mijn verjaardag (27), ben nog steeds zo blij met dat ding.

1 like

Snap ik :frowning: Naja iig vanavond lekker vieren!

Sterkte vandaag op je werk!

1 like

Als je die code gebruikt, zit je dan ook meteen ā€˜vast’ aan zo’n abonnement? Anders zou ik ook wel een code willen.

Nee hoor! Ik heb zo’n code gebruikt, de box gekregen, en daarna m’n lidmaatschap weer opgezegd. Heb niks betaald.

2 likes

Oh noo, ik postte gisteren al dat mijn oma met alzheimer haar pols heeft gebroken en in het gips zit. Nu heeft ze op de een of andere manier het gips af weten te krijgen en moet ze weer terug voor nieuw gips. En mijn lieve opa die alles voor haar doet heeft nu het norovirus te pakken… Ik vind het zoo zielig voor mijn opa en oma :frowning_face:

hopelijk laat mijn oma het gips er na vanmiddag wel om of verzinnen ze iets anders :crossed_fingers:

Je kunt zodra je box is geleverd direct opzeggen! Moet je dus wel even onthouden.

Ik doe het nu ook alleen weer omdat ik 3x korting kreeg haha, dus dan was het wel weer voordelig.

1 like

Ja, ik moet zeggen dat deze proefbox me wel echt heel goed bevalt. Ik ga eerst nog eens proberen zelf serieus met weekmenu’s aan de gang gaan, maar ik denk misschien ook wel na over een abonnement.

1 like

En @Insouciance ah dankjewel!

Zou ik dan een code mogen?

Ik wacht even of @vuilnisglitter de code wil! Anders is hij voor jou :smile:

1 like

Shitt ik moet morgenochtend om 9 uur een opdracht afhebben en ik werk vandaag de hele dag. Was er gisteravond aan begonnen en tot de helft gekomen, toen was ik er wel weer klaar mee en dacht ik ā€˜de rest doe ik morgenavond wel’. Ben ik dus vergeten dat we vanavond uit werk met het hele team uit eten gaan :cry: Supergezellig maar gaat dus nachtwerk worden dit :’)

Ja wat is goed haha, hij werd zo’n 4x wakker maar dat doet hij al 2 jaar lang.
Ga zo toch even naar de huisarts, hij wilde zichzelf net opvangen en moest direct weer huilen en riep dat het zeer deed. Huisarts gebeld voor advies maar die raad aan om langs te komen, dus dat doen we maar braaf :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Wie draagt er hoeden? Ik heb een grote flaphoed, die veel wind vangt en vaak dreigt af te waaien. Ziet er stom uit als ik de hele tijd met mijn hand op mijn hoofd loop. Dus heb bedacht om pruikklipjes aan mijn hoed te naaien en die in mijn haar te klikken. Is er hier iemand die mij voor is geweest en weet of dit in de praktijk werkt?

Ik heb net de gratis box aangevraagd :blush: ben erg benieuwd! Als het wat is dan wil ik het wel vaker gaan doen, niet elke week hoor maar je kunt dus blijkbaar zelf aangeven wanneer en hoevaak.

Ik is blij​:grin: nogmaals bedankt @Virtual-Insanity :kissing_heart:

4 likes

Het enige waar ik mee bezig ben is die stomme scriptie. Zit elke dag weer te stressen dat het zoveel is, zelfs mijn weekend gaat er aan op.
Volgens mij worden mensen uit mijn omgeving ook gewoon gek van mij omdat die scriptie het enige is waar ik over kan praten; ik beleef gewoon niets anders meer :frowning_face:
Nog twee maanden en dan ben ik hopelijk verlost…

Altijd goed om het zekere voor het onzekere te nemen toch?! Vooral als de huisarts het zelf voorstelt. En misschien is je zoontje nu bang door zijn val, maar dat komt ook wel weer goed!

Ik denk precies hetzelfde altijd. Maar lijkt me zo leuk om eens te proberen, wel gratis natuurlijk :innocent:

@Olga dankjewel allebei! wat is iedereen hier toch lief :heart:

2 likes

Je forumnaam helpt ook niet echt mee… :woman_shrugging:t2: Vervelend dat je er zo om stresst! Is dat ook nodig, qua tijdsdruk en hoeveelheid? Of ben je ook bezig met stressen terwijl je andere dingen doet? Dan helpt het misschien om te denken dat je op het moment dat je er niet aan werkt, er ook echt niet om hoeft te stressen. Je kan er op dat moment toch niets aan doen.

2 likes