Wat je even kwijt wilt #21

Mweh ik moet morgen of overmorgen weer naar de dierenarts. Ik ben heel erg bang dat mijn kat iets met haar schildklier heeft of diabetes. :disappointed_relieved: Dan ga ik wel even heel hard huilen. Ook al zei de dierenarts vorige week al dat ze echt te jong is voor schildkllierproblemen dus ik vrees voor suikerziekte.

RIP vakantiegeld. Dan volgend jaar maar een picknicktafel enz kopen het is niet anders.

Lady speedstick deo en Crest tandpasta

2 likes

Thanks ga ik proberen! Is er nog een speciale manier? Warm/koud water gebruiken of iets? Heb er weinig verstand van…

Nou net thuis van de bezichtiging en ik weet het niet. Morgen is het kijkmoment maar als mijn vriend en ik vandaag zeggen van: ā€œWij willen het.ā€ Is het gewoon van ons?!

Wat supersnel is maar dus ook heel onverwacht. Ik had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan dus het overvalt me een beetje. Maar het is ook het eerste huis wat we samen bekijken. We hebben de afgelopen maanden we gereageerd en gezocht maar of het is te duur of het gaat razendsnel en het is al weg voordat we gereageerd hebben.

Nu is dit huis echt wel ruim en heel netjes. En het is goed betaalbaar. Het heeft een eigen parkeerplek en ik kan blijven fietsen naar werk. Een nadeel is wel dat het geen balkon of iets heeft maar een gezamenlijke binnentuin. Dus je hebt niet echt iets voor jezelf.

Ik vind het zo moeilijk. Het voelt ook alsof we nu nog moeten beslissen en ik ben misschien ook bang dat we niet zo snel meer zoiets tegen komen.

5 likes

Hahaha ja mijn leven wordt echt overheerst…
Helaas is het wel nodig qua tijd en hoeveelheid. Maar goede tip! thanks

Ik houuuu van een dag in de week thuiswerken, lekker in kloffie met lekker eten en fijne muziek of tv. Maar ik werk echt minder hard, wil het alleen niet toegeven want deze dagen zijn zo fijn en het breekt echt mijn week.

4 likes

@monkeyslut gefeliciteerd! :clinking_glasses:

1 like

Ja het is echt heel moeilijk. Het gaf me wel een goed gevoel qua woonruimte en het is echt wel heel mooi. Maar ik ben bang dat er nog mooier is ofzo maar ja dat blijft misschien altijd wel?

Maar ik moet wel zeggen dat dezelfde makelaardij bezig is met een nieuwbouw project en dat spreekt me ook heel erg aan. Alleen het is pas in december af en dan kan je dus pas kijken. Het enige wat je nu hebt is een plattegrond. Maar het heeft wel een slaapkamer extra (wel een kleine maarja voor opbergruimte). En het is helemaal nieuw en dichterbij de stad.

Het huis van net is in mijn geboortestad. Wat aan de ene kant fijn is want ik heb hier nog veel vriendinnen wonen, mijn sportschool is hier en het is op 2 min lopen van mijn ouders haha. Maar misschien wil ik ook wel iets anders na 25 jaar hier wonen.

2 likes

Je band loopt niet leeg als je het dopje er af haalt

7 likes

ik ben onderweg naar scheveningen en het is zulk lekker weer :heart_eyes: ga eerst op zo’n felyx scooter beetje door den haag crossen haha, zin innn

8 likes

Gefeliciteerd @monkeyslut :partying_face::partying_face:

1 like

hiep hiep hoera @monkeyslut, gefeliciteerd :balloon:

1 like

Ik lees net dat als je een visum voor Ierland hebt, dat dat nog niet wil zeggen dat je het land dan ook echt binnen mag. Dat bepaalt de immigratiebeamte bij de grens.
Het wordt me ineens koud om mijn hart. Ik weet wel dat de kans klein is, maar straks komen we daar aan en dan moeten we meteen weer omdraaien als ze het niet goedkeuren? :anguished:

2 likes

Volgens mij is dat meer als je je gek gedraagt of iets verkeerds bij je hebt of in het verleden iets verkeerds heb gedaan (strafblad of iets)
Maar als dat allemaal niet zo is dan is er niks aan de hand.

1 like

Nee, dat zal ook wel. De mail die ik kreeg was ook heel algemeen en niet specifiek op onze situatie, maar ik dacht dat je met een visum helemaal klaar was en dat een gesprekje met immigratie een formaliteit was. Misschien is het dat ook wel gewoon, maar als je niet de gebruikelijke papieren hebt wordt alles ineens eng.

Moest jij in de VS ook een gesprekje?

1 like

Een visum voor Ierland? Wanneer heb je dat nodig? Hebben jullie geen Nederlandse paspoorten?

Nee een paspoort check en vinger afdrukken op zon machine en dat was het.

1 like

Weet iemand wat voor een slang dit is en of hij giftig is?

1 like

Voor de deur bij een vriendin. Het is een hazelworm zie ik, blijkbaar een freaking enge hagedis die lijkt op een slang

Ik doe altijd koud water op een schoteltje en leg dan deel van kledingstuk met vlek erin, dan insmeren.

1 like