Wat je even kwijt wilt #21

Heb al geadviseerd om het huis in de fik te zetten, ze willen toch verhuizen

8 likes

@Vloeistof, beetje random ineens maar vroeg me af hoe het werken op een babygroep je bevalt. Al helemaal gewend?

Ik heb nog nooit eerder een visum aan moeten vragen, dus dat wist ik niet. Ik ken Ieren ook wel als vriendelijk, maar het woord immigratie roept een hele andere reactie bij mij op.
-weg-
Maar bedankt voor je info, dat stelt me wel gerust. :purple_heart:

1 like

Ja bevalt heel goed! In het begin mistte ik wel een beetje de interactie maar nu ben ik wel gewend dat je genoeg interactie hebt alleen het is op een andere manier. En het geeft me ook veel meer rust omdat ik hier meer toe kom aan dingen zoals pedagogische verslagen schrijven, activiteiten voorbereiden en ik heb ook meer aandacht voor de kinderen.

3 likes

@monkeyslut gefeliciteerd!

En also jongens allemaal voor me duimen straks om 16u. Dat is of het moment van m’n sterven of het moment van een belangrijk interview, onduidelijk nog wat op het programma staat

4 likes

Succes! Ik zal aan je denken.

1 like

De accu van mijn laptop is het aan het begeven en in het boekje stond ā€œna aankoop 12 maanden garantie op de accuā€.

Nu staat er dit online maar ja wat is dan de verwachting??

Wat een lieve reactie!

2 likes

Leuk om te lezen dat het zo goed bevalt!

1 like

Succes!

1 like

Whoa, chill. Ik betaal ook 35e per maand, maar er wordt de hele tijd geroepen dat je echt minimaal 2x per week moet, en dat doe ik ook, dus omgerekend betaal je eigenlijk geen drol. En ik vind het heeel leuk :grimacing: dus vind het wel waard, maar je moet het wel hebben natuurlijk.
Voel me echt helemaal dreamschool als ik daar helemaal losga.

1 like

Woohooo ik keek laatst een Netflix stand-upcomedy met een vriend en ik vond het super leuk, en wilde m graag eens live zien. Dus ik zoeken, maar die man zat al 2 jaar volgeboekt ofzo. Appt ineens die vriend dat de comedian een special in NL heeft aangekonigd en hij is vroeg opgestaan om kaartjes te scoren en nu ga ik er heen!! :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

34 likes

Ik vind dat je van een accu van een laptop zeker mag verwachten dat ie langer dan twee jaar meegaat. Gezien de prijs van een laptop en prijs van vervanging van de accu.

Ik woon al 12 jaar in Amsterdam maar elke keer als een toerist me richting vraagt ga ik na het gesprek even checken of ik ze nou wel de goeie kant opgestuurd heb. Gelukkig komt de mevrouw van net inderdaad bij het Rijksmuseum terecht als ze mijn instructies volgt :sweat_smile:

4 likes

Ik heb net iets op zo’n weggeefgroep van fb gezet en het was na een kwartier al opgehaald :+1:t2:

3 likes

Ja ik vind het ook echt heel leuk. Het gaat bij mij ook wel kriebelen om wat langer weg te gaan, maar ik heb niet zo heel veel geld…

Ja in principe zou ik hetzelfde zeggen maar ben een beetje bang dat ik ā€˜m opstuur ter garantie om dan te horen te krijgen van’ ja hallo in ons boekje staat duidelijk gewoon 12 maanden garantie’ en dat ik dan alsnog moet betalen (wat ik niet wil natuurlijk haha) of 'm gewoon zo weer teruggestuurd krijg

Mijn n-toets werkt niet meer optimaal op de laptop, zo hinderlijk! Waarom niet de x of zo.

Siropen moesten weg op t werk. 3x raden wie ze mocht hebben.

19 likes

Ik heb vorig jaar een box bij ze besteld en ik ben achteraf ƩƩn keer gebeld toen ik had opgezegd. Ze wilden even weten wat ik van de box vond en waarom ik had opgezegd en daarna was het klaar. Vond ik echt netjes!

1 like