Wat je even kwijt wilt #21

Hij blijft voorlopig binnen europa! Wellicht azie wat later

2 likes

Ik zou graag willen slapen maar moet nog tot 6 uur…

1 like

Morgen belangrijke presentatie, ipv alles goed door te nemen ga ik nu eten halen want wil wel goed voorbereid zijn met eten tijdens de reis erheen (is een stuk rijden). Maar krijg wss niks weg door de zenuwen.

1 like

Oke ik ga heel hard duimen nu dat toch meevalt. Mijn kat is in principe te jong voor dit soort problemen en de dierenartsassistente zei dat het best kan dat mijn kat nog steeds veel honger en dorst heeft (ze is ook nog maar een halve kilo aangekomen). Beter duimt iedereen even mee dat het iets kleins is. :crossed_fingers:t2: Morgen ga ik urine inleveren voor onderzoek.

2 likes

Daniël Sloss

4 likes

Waarom vergeet ik altijd hoe ik Engels moet spreken wanneer ik dat plots moet doen? :weary: Ik probeerde net een toerist de ov-poortjes uit te leggen, maar ik had een blackout en kon alleen maar wat wijzen naar de rode kruizen en groene pijltjes waardoor ze daar probeerde te scannen.

3 likes

Tot nu toe nog niks!

1 like

Men ik heb een oppaskind en ik vind haar zo niet leuk. Ik weet niet wat er is gebeurd in haar leven maar ze maakt echt nul contact met me en behandelt me als haar bediende. Ze is zes. Ik zie wel een beetje waar het door komt, haar moeder gedraagt zich als haar bediende. En ze zegt dat ze al heel veel oppassen heeft gehad dus misschien is ze daarom ook wat geremd in haar contact. Maar het is gewoon echt niet leuk. Ze zegt nooit iets, ze beantwoordt mijn vragen niet, ze vertelt nooit iets. Ze wil niks doen, vind niks leuk. Ik kan hier echt helemaal niks mee. Ik wil eigenlijk tegen haar ouders zeggen dat ik niet meer kom. Maar het is wel inkomen. En tot de zomervakantie nog acht keer ofzo. Maar aaaaarrrggghhhhh wat een frustratie.

1 like

Ja ik weet t niet, ze is zo apart. Ik denk ook dat ze hier later op school problemen mee gaat krijgen, met vriendjes maken. Ik ga het ook maar uitzitten denk ik, tenzij er een ander oppaskind op m’n pad komt. Doorgaan pas ik 5,5 uur per week op maar soms 8,5. Het valt te overzien. Maar vind het gewoon zo jammer. Ik heb altijd een hele fijne band gehad met mijn kindjes, daarom doe ik dit ook zo graag.

Spannend, waar heb je je allemaal aangemeld?

1 like

Ik heb opeens een dikke, zwarte haar (van 4 cm ofzo) aan de voorkant. Wel tussen de rest van mijn haar. Maar ik ben donkerblond en vooral aan de voorkant is het best blond. Maarja beter zwart dan grijs?

Ik ben trouwens een maand aan de s.ugarbear hair vitamines. En ik moet zeggen dat ik best tevreden ben #nospon.

Wow, ik had vandaag iets super raars.:fearful:

Ik zat in mijn pauze lekker in de zon op een stoepje midden in een verlate woonwijk. Komt er ineens een auto die wil parkeren waar ik zit en rijd over mijn beide voeten heen!! Vet pijnlijk en het meisje(mijn leeftijd) was ook erg geschrokken. Gelukkig niet gebroken(denk ik) en ik kon daarna zelf naar werk lopen,maar ik was wel echt heel erg overstuur. Durfde het alleen aan niemand op het werk te vertellen omdat het zo bizar was.

Ik voel me best oké, maar mijn voeten tintelen nog wel een beetje

1 like

Wauw, dat is niet niks! Ik zou het toch even laten nakijken hoor.

3 likes

Ik heb morgen mijn eerste bezichtiging voor een koophuis en ik mag niet teveel hoop hebben, ik heb er zo bizar veel zin in!

9 likes

Pff moet dit weekend bij mijn ouders in huis om op de hond en katten te passen en ik word er al helemaal chagrijnig van als ik eraan denk. Ben net verhuisd en dan kan ik weer met spullen van het ene naar het andere huis sjouwen. Voel me net een beetje thuis en dan weer een paar dagen ergens anders gaan slapen

1 like

Ik keek zooo op tegen vandaag, want moest een training geven op werk voor nieuwe klanten maar ben gisteravond pas begonnen met voorbereiden want veel te druk op werk. Maar het viel zo mee!! Ze waren erg positief en deden enthousiast mee
Nu ga ik vanavond lekker sushi eten en een glas wijn drinken als beloning en kan ik eindelijk met een gerust gevoel uitkijken naar dit weekend want dan ben ik jarig en ga ik lekker naar een festival!!:tada:Zin in

12 likes

Ik ben nu echt officieel klaar met mijn werk. Ik ga wat anders zoeken :unamused:

7 likes
  • Glossier!
  • Speed sticks inderdaad
  • Crest is ook een goeie
  • Als je aankopen van Apple of Nike etc op de planning hebt staan, laat je zusje het kopen (en uitpakken/kaartjes eraf trekken want douane) scheelt vaak een hoop geld
  • Yankee Candle en Bath and Body Works als dat je jam is (wel zwaar)
  • Heb je huisdieren? Laat haar Greenies meenemen, nooit meer vieze beestenadem!
  • Old Bay seasoning, Montreal Steak seasoning, Liquid Smoke
1 like

Help! Ik heb net gazpacho gemaakt en er per ongeluk een hele grote scheut sesamolie in gegooid. Er moet toch een manier zijn om dat er weer uit te krijgen? Ik bedoel olie en water mengen niet. Welke wetenschappelijke truc kan ik uithalen om die olie er weer af te kunnen scheppen? Of hoe zorg ik dat de olie op de oppervlakte komt te drijven? Laten staan? Beetje verwarmen?

Ik was van plan om direct te gaan koken wanneer ik thuis kwam, maar nu lig ik alweer een uur in bed

2 likes