Ik had hetzelfde plan en heb inmiddels chips als avondeten gehad.
Ach is ook eten toch?
Oh dit heb ik al zo vaak gehad haha
Vooral nachoās met een bakje (kant en klareā¦) quacemole, soort van groenten erbij toch š¤·
Vind 't ook wel een lekker gevoel dat dat gewoon kan als ik daar zin in heb. Niemand die me er op aan kijkt
Weet niet of het hier mag⦠Is er hier toevallig iemand die nog kaartjes zoekt voor het concert van Metallica op 11 juni in de ArenA?
Je kunt de soep nu het beste af laten koelen, dan komt de olie weer naar boven drijven en kun je het eraf scheppen. Maar dat duurt natuurlijk wel een tijdje. Als je de soep straks wilt eten ben ik bang dat ik geen snelle oplossing voor je weet!
Maar het is gazpacho, dat is koud. Eigenlijk een soort smoothie haha. Werkt dat dan ook denk je?
Mijn vriend en ik hadden een huis gezien waar we super enthousiast over waren. Dus we hadden al onze gegevens ingestuurd en de makelaar zei dat het er allemaal goed uitzag. En nu heeft die stomme verhuurder toch voor iemand anders gekozen en ik ben zo teleurgesteld
Even laten staan denk ik.
Er staat iemand in een 4 zits een heel beauty ritueel te houden. En ze staat er al 5 min en kijkt me steeds aan. Ga zitten mens.
Ja, ik ga echt moed verzamelen om mn quesadillas te maken
Haha Peter r de Vries nu in RTL boulevard. Wat een hele gans aan veren in zān reet. Met die brief pffffffffffff
Ik verbrand net mn tong aan de soep. Zie je nou, gezond eten is helemaal niet goed
Hij toont totaal geen emotie.
Ik vertrouw hem voor geen meter ( Peter r de vries)
Het gaat zo ongelofelijk kut in mān leven nu. Alleen maar ellende dit hele jaar. Vandaag de ergste dag. Ik hoop zo dat de rest van dit jaar beter wordt, willen jullie voor me duimen alsjeblieft
Ah nee, wat kut om te horen! Hele dikke knuffel
Ik duim voor je dat het vanaf morgen veel beter gaat <3
Wat doet ze allemaal? En waarom staat ze? Waar ter wereld ben je?
Zoveel vragen.
Edit: en waarom kijkt ze naar je?
Waarom wil je het er uit halen, smaakt het niet lekker? Het klinkt niet vies, misscchien is dat notige accent wel lekker.
Geen ideeeee. Ze bleef heel lang staan en ik zat in de 4 zits achter haar. En ik denk dat ze het raam als spiegel gebruikte ofzo. Ze ging uitgebreid haar broek opheisen. En telkens als ik haar aan keek van meid ga je nog zitten glimlachte ze heel lang naar me???
En toen rook ik een soort parfum dus ik keek op zat ze iets op dr gezicht te smeren en toen ging ze pas zitten. Heeel raar.
Oh ben trouwens weer in NL voor de mensen die dat niet mee hadden gekregen haha