Ik was vandaag dubbel aan het werk want ik stond een dagje op de markt klanten te helpen en moest ondertussen een win-actie van de webshop posten, winnaars contacten etc, hele social media frenzy bijhouden. En ondertussen kwamen er bestellingen via de shop binnen die ik meteen even uit de kraam moest vissen. Vervolgens gaat m’n baas me steeds dingen sturen waar ik even naar moest kijken en verwachtte ook nog snel antwoord. Nu ben ik helemaal af.
Een mand/krat! Super mega chill
Ik rij voor mijn stage veel met een electrische bakfiets en ik vind het fantastisch, er past superveel in ook. Maar die zijn hier ook niet heel populair denk ik.
yes
Ik heb sinds een tijd ook wel fietstassen, eerder hing ik de boodschappentassen aan mijn stuur. Maar dit is zo veel fijner! Toch wel een aanrader, ondanks het imago!
Is jouw katje al terug??
Het had olijfolie met bergamot moeten zijn. Daar had ik mijn smaakpapillen op ingesteld. Dan is sesamolie opeens heel heftig. Sowieso een sterke smaak. En ik heb er een flinke sloot in gegooid. Echt een beetje stom. Maar ik krijg die sesam smaak er sowieso niet meer uit. Dus ik probeer morgen nog wat olie er af te scheppen en dan moet ik maar gewoon accepteren dat het een soort fusion cooking is geworden. Het is inderdaad niet vies, daar heb je gelijk in. Alleen een beetje overheersend.
Hahahaha ja en toen kwam ze erachter dat hun kat gewoon die klojo frikking hazelworm voor de deur had gelegd! Hilarisch
Oh ja, dan is het wel iets heel anders dan je verwacht. En sesamolie vind ik inderdaad ook maar lekker in kleine beetjes. Jammer zeg.
Gewoon voor fietstassen gaan! Bij de Hema heb je leuke, die zijn niet zo vierkant
Ik heb fietstassen met zebra print en i love them
Ooh sorry ik heb niet goed gelezen! Is het inmiddels al gelukt?
@Jauregui Fietstassen zijn het meest praktisch, want je kunt het gewicht verdelen en gewicht achterop heb je geen last van, terwijl gewicht aan je stuur invloed heeft op het sturen en bochten nemen. Vooral met een zware last merk je dat wel.
En zonder boodschappen zijn die tassen ook handig. Ik sleep er vanalles in mee als ik naar werk ga: handtas, tas met eten, regenpak (ook niet zo populair) en handschoen. Ik kan echt niet zonder.
En als ze leeg zijn kun je ze ook een beetje wegvouwen waardoor niemand er last van heeft.
Ik kijk Obese en daar eet een deelneemster twee repen en dan zit ik te denken: ze hebben haar dus chocola laten eten om dat op camera te hebben???
Ohhhh gelukkig!! Hahaha ze heeft vast een leuke nacht gehad
Dat zal ze zonder camera ook eten denk ik?
Ja en om dat te illustreren (ze eet dit, dat, blabla) at ze dus chocola. Maar die cameramensen komen over de vloer zodra je meedoet neem ik aan en je dus eigenlijk wilt afvallen. Ik weet wel hoe het werkt met tv maar toch
Oh zo bedoel je! Ja dat is misschien wel zonde inderdaad omdat ze toen al gemotiveerd was om het anders te gaan doen.
Heb het net ook opgezet. Heftig hoeveel ze kwijt moeten raken.
Ik ga gewoon meteen van het ergste uit haha. Fijn dat jouw kat snel weer terecht was!
Aan de VU, Radboud en Aalborg University in Kopenhagen (daar hoop ik ook het meeste op). De zomer cursus is in Palestina.