Ik heb een krat voorop m’n fiets, echt ideaal!
Gefeliciteerd!
Ughhhhhghgh.
Net pas m’n werkomgeving afgesloten ben kapot nu
Hey wat lief dat je het vraagt!
Helaas hebben we haar nog steeds niet terug gevonden… ik ben de hoop nu echt aan het opgeven op een positieve uitkomst…
Het is voor mij heel lastig en dubbel. Ik mis haar heel erg, maar ik weet ook dat de tijd daar was. Ik ga ervan uit dat ze er niet meer is, dus ik hoop maar dat ze er heel weinig van heeft mee gekregen…
vind het heel erg dat ik er niet bij kon zijn… Kortom, het is goed zo maar ook heel verdrietig.
Dankjewel voor je berichtje, echt heel lief
Gefeliciteerd! Wanneer krijg je de sleutel?
Krijgt je als abonnee van Hello Fresh elke levering codes voor anderen? Hoe gaat dat?
Ik wil binnenkort een weekendje weg met mijn (prille) relatie en ik ben op zoek naar inspiratie. Het liefst in Nederland en ik ben vooral op zoek naar een fijne overnachtingsplek. Ik ben meer vanuit daar aan het zoeken dan vanuit de locatie. Het hoeft niet heel luxe te zijn, maar vooral fijn (en niet heel duur). Ik heb al gekeken naar yurts, tiny houses etc. maar ik kom er niet echt uit. Heeft iemand van jullie tips? De locatie is dus nog open en daarin hebben we weinig eisen.
Godver. Ik maak ook ff de fout om naar npo 1 te zappen, na 10 minuten maar afgezet. Huilend.
Godsamme kan dat KUT voetbal eens een keer klaar zijn??? Ik schrik me echt volledig de tyfus van de hoeveelheid vuurwerk die afgestoken wordt
Nee, volgens mij niet. Was het maar zo!
Wow een vriendin plaatst echt net een storie ervan(zit bij de klinker) ziet er echt heftig uit!
Neeeeee vind het juist super lief dat je er naar vraagt! Echt lief dat je het onthouden hebt en er aan denkt.
Ja, ik kon zien dat het plein volledig blank stond en er was een knal die echt keihard boven alles uit kwam. Nu wel weer rustig, gelukkig.
Ben heel benieuwd hoe het morgen zal zijn, maar goed. Hoop dat de meeste fans dan gewoon naar Amsterdam gaan.
Kut zeg! Fijn dat je morgen vrij bent. Hoe reageerde je baas??
Gewoon doen hoor, mijn (serieus gewoon hippe) stiefmoeder fietst er ook mee rond, en als ik haar fiets leen laat ik ze er ook op zitten! Dus je bent in ieder geval niet de enige hier dan haha
Hey je hoeft niet alles perfect te doen he. Niet strijden tegen de dingen die niet goed gaan maar het laten gebeuren en er van leren. (Ja sorry ben ineens een zweefteef)
En morgen moet je verplicht rustig aan doen van mij of je nou wilt of niet.
Lieve reactie, dat is wel fijn.
Kei goed dat je t verteld hebt!! <3
Huilen is een perfecte uitlaat klep. Gewoon lekker janken en straks water drinken asperientje nemen en lekker slapen.
(Groetjes mama haha sorry)
Even de tijd voor jezelf nemen, tot rust komen, dat doet je echt zoveel goed!!
Sterkte!