Ah. Sterkte!
Ik baal ontzettend!
Ik heb vorig jaar een by Loulou handtas gekocht, super blij meeā¦
Nou was hij bij de rits aan 2 kanten ingescheurd, ik heb laten maken, maar niet mooi vastgestikt (huilen!) het is een suĆØde tas voor de duidelijkheid.
Toen was de rits los, weer laten maken.
Dat was 3 weken terug, nu weer die verdomde rits los, weer afgegeven om te laten maken, maar nou moet hij weer eerst los en daarna kan de rits er weer in.
Ik baal als een stekker, was een dure tas, vrouwtje zei dat ze hem kon maken, ik vroeg nog: als het niet netjes kan doe dan maar nietā¦
Nou is mijn hele tas verneukt
Nog ƩƩn dag werken, dan heb ik 3,5 week vakantie, zaterdag lakedance en maandag vertrekken op vakantie voor 16 dagen
Oh en 4 juni zijn we terug, dan ga ik 6 juni het gala kapsel doen van mijn twee aller knapste nichtjes (omdat ze dus prachtige jurken hebben) die dan hopelijk geslaagd zijn. En dan nog die zondag 7th sunday festival en de maandag en dinsdag daarna nog vrij. Lifeās good.
Jaaaa! dankjewel voor je vraag!!
We zouden alleen trouwen met getuigen, maar mijn vriend had als verrassing geregeld dat mijn ouders er ook bij waren. ( ze wisten het eerst niet, we zouden stiekem trouwen omdat mijn vriend er liever geen ouders bij had, lang verhaal)
Dus ik was super verrast en blij.
Daarna met onze beste vriend lekker geluncht op het strand en nog even gewandeld.
Was heel fijn
Ik ga morgen naar een event voor mijn werkgever en ben best zenuwachtig, maar ook heel enthousiast, alsof ik op kamp ga met mensen die ik niet ken.
Als je wilt, kan ik je wel nog korting geven op je eerste box! 25 ekkiesss
Zo, een viertal sollicitaties gedaan. Ben benieuwd of er wat uitkomt.
Zo worden ineens veel bezichtigingen gepland en huizen gekocht hier
Aaah wat onzettend kut⦠fijn dat je in ieder geval je hart hebt kunnen luchten! hoop dat je morgen een beetje tot rust kan komen. Morgen alleen dingen doen waar je blij/vrolijk en/of gelukkig van wordt !
Ik heb gewoon een fietstas hoor, schijt. Het is superchill voor zware dingen, want met zoān lading aan mn schouders fiets ik echt niet lekker en is niet goed voor mn rug. Als jij dat ok vindt, gewoon doen!
Hoe meer spaargeld ik heb hoe minder geneigd ik ben alles uit te geven aan troep
Ik heb fietstassen van mijn werk en ik vind ze echt ideaal, haha. Als deze stuk gaan, ga ik zeker eigen fietstassen halen. Ik kan er trouwens een kerstboom mee halen, haha
@Luzarl Herkenbaar. En een hoog bedrag motiveert ook om het nog hoger te maken vind ik.
Hoi! Ik ben compleet nieuw op dit forum en ben nu dus vooral veel aan het lezen en uitvogelen hoe alles werkt, maar het ziet er tot nu toe heel gezellig uit!
Welkom!
Welkom!
welkom!
ik zit in de trein terug en het is zó koud?! zit met mān sjaal omgeslagen want ik mag van mezelf nog geen jas aan aangezien ik zometeen nog 15 min moet fietsen. maar heb wel een superfijne dag gehad
Bedankt! Ik schrijf al jaren op andere fora, maar ik ben daar wel een beetje klaar mee / op uit gekeken. Toen kwam ik opeens deze tegen
Ik heb net weer een deel geld terug op mn spaar rekening gezet. Als het op mn gewone rekening staat denk ik āIk ga alles kopen wat er bestaat of gooi mn geld op strippersā.
Als het op mn spaar rekening staat denk ik " Nee niet aan komen pretty het is zon mooi rond getal en het moet een groter getal worden"
Jaa zo herkenbaar
Ik gooi inderdaad ook altijd zoveel mogelijk op de spaarrekening, dan is het minder verleidelijk om aan te komen