Mag ik vragen waar je ons tegen kwam? Nja ik wil eigenlijk weten of als je veenmol googled je als eerste hier komt of niet.
Veenmol? Maar wel via google ja, ik denk al zo’n halfjaar geleden. Googlede de naam van een youtuber en kwam toen hier op het youtuber/blogger topic uit. Toen dat topic kort doorgelezen, vervolgens totaal vergeten en vandaag dacht ik er opeens aan en heb ik me aangemeld haha
Aah leuk gezellig! Ik kan je trouwens niet aanraden om veenmol te googlen. Klinkt niet zo snoezig als het lijkt.
Hahahaha, te laat
En, wat is je mening erover?
Ik verwachtte een pluizig beestje… maar niets was minder waar
what has been seen, can’t be unseen wel fijn dat je op je eerste avond forum hier al mee geconfronteerd wordt haha. collectief forumtrauma
Ik heb best lang een kat met suikerziekte gehad, en die is 17 jaar oud geworden. Het is natuurlijk supersneu voor zo’n beestje, en het kost jezelf ook nogal wat, geld in de eerste plaats voor dieetvoer en insuline enzo, maar ook energie en een ritme omdat ze op gezette tijden eten en insuline moeten hebben, maar het is echt wel te doen. Ik hoop enorm dat de uitkomst meevalt voor je en dat je kat niets ernstigs heeft, maar wilde je iig laten weten dat als het suikerziekte is een kat daar best oud mee kan worden volgens mij. Zal voor je duimen voor morgen
Iemand met wie ik een half jaar niet heb gesproken appte me, rarara wat wilde ze?
Jup, ze had ergens hulp bij nodig.
Ondanks dat het al 12 jaar geleden is dat ik eindexamen deed ga ik nog steeds stuk om al die school memes
Zo accuraat ook
Ja een soort ontgroening lijkt het nu wel
Ik heb een karamel zeezout lava cookie dus de dag begint goed.
Heb een inspiratie dingetje gerepost op mn insta. Van een achterkant van een vrouw en dan “reminder there is no such thing as ideal beauty”
Nu vraagt iedereen omg ben jij die vrouw. Huh nee ik heb niet zon mooie ass hahaha
Hahahah dit dacht ik eigenlijk ook ;p
Weet iemand wat een lekkere body scrub is? Ik gebruik dat niet maar een vriendin vraagt dat voor haar verjaardag. Er zit hier geen Lush helaas, wel body shop, de tuinen en rituals (en drogisterijen).
Ik ben zenuwachtig en duurt nog paar uur voordat het voorbij is. Maar volgende week nog 1 keer en dan is het minder erg en dan is het over
Die appelvariant is zo overheersend dat je alleen nog maar kan accepteren dat je hele leven nu naar appel ruikt haha
Ik vind de scrubs van Dr. Organic van De Tuinen heel fijn.
Aahh love baby eendjes! Wanneer kunnen we de foto’s verwachten
Ik vind de scrubs van Therme echt heel fijn, die zijn ook gewoon te koop bij de meeste Kruidvat en Etos winkels. Ze hebben tubes met douchescrub maar ook potten met meer grove scrubkorrels. En mega lekkere geuren <3