Ik ook! @anon39978576
Ze is (tijdelijk) weg van het forum!
Haha, heel herkenbaar dit. Al heb ik het op mijn spaarrekening ook wel, maar minder. En ik merk bij mezelf dat doelsparen heel goed werkt. Doel van dit jaar is best pittig, maar als het heel laag is, denk ik: âKan volgende maand ook wel.â
Moet ook zeggen dat elke maand een budget hebben (dus buiten alle vaste lasten) ook goed werkt.
Ugh, ik moet zo weer naar mijn werk en ik ben echt klaar met hoe er nu ineens gedaan wordt. Hoe ik werk is ruim 7 jaar geen probleem geweest en nu ineens wel. Zij voeren alle veranderingen door die het er niet beter opmaken en dan moeten wij het maar binnen de tijd kunnen doen. Nope. Maar vooral âwe willen weten of je wel doet wat we willen dat je doetâ heeft me toch meer gedaan dan ik dacht. Eigenlijk ga ik uren in het park zitten of theeleuten met teckel Truus.
Maar goed, ik heb niets te verbergen, dus ze mogen mee tijdens mijn werk als ze dat willen. Prima.
@Fenayi 1 van mijn katten heeft diabetes en die doet het goed Wel wat lastig soms als ik periodes veel weg ben, maar totnutoe is het prima te doen. Inmiddels eet 'ie ook weer normaal voer (en ook dieetvoer) en zijn bloedwaardes schommelen tussen de 7-12, dus dat is prima. Instellen was wel best pittig, omdat wij een zeldzaam geval hebben, haha. Meneer heeft namelijk geen duidelijk punt waarop 'ie heel laag in zijn suiker zit. We hebben 1 keer de dierenarts moeten bellen, omdat zijn waardes naar 1.9 geschoten waren.
Ik heb echt onwijs droge benen. Ik kan er gewoon niet tegenaan smeren.
Iemand tips voor een goede vette creme?
Ik vind deze wel chill. Maar je moet m echt ondersteboven bewaren, de lotion is zo dik dat ie niet uit t flesje komt.
Ik eet bloemkoolrijst in mân havermout dit en ben maar matig positief gestemd hmmmm, het is beetje gek haha
Ik wou dat dat mijn bil was haha
Ik bedacht me net dat ik 12 jaar geleden naar de middelbare school ging voor een eerste kennismaking met de klas. Voelt als zo lang geleden maar wat klinkt 12 jaar als lang zeg.
Yes ik ben niet de enige die erin trapte en het je vroeg. Voel me gelijk minder stom
Hahaha nee js bent absoluut niet stom. Ik snap het ook wel. Maar als dat mijn achterkant was had ik die in mn feed gepost hahaha.
Ik werd heel vrolijk wakker en toen kwam er een soort teleurstelling en nu ben ik chagrijnig. Geen zin om te sporten ook maarja misschien helpt het.
2 maanden de pil doorgeslikt en nu voelt het alsof iemand met een mes mijn baarmoeder aan het bewerken is. Fuck wat een pijnsteken heb ik sinds gisteravond.
Ik heb geen specifieke tips maar je zou ook nog naar boomhutten kunnen kijken? Volgens mij zijn die er wel in Nederland, lijkt me zelf heel tof. Je hebt ook een website die volgens mij Natuurhuisjes heet, daar staan altijd wel dingen op die er leuk uit zien!
Oh shit dat is al helemaal lang. We worden oud.
Sterkte
Hopelijk is het alsnog leuk! Enjoy
Ik heb nul moeite met sollicitatiegesprekken, maar ik kan me gewoon niet normaal gedragen wanneer ik gebeld word om daar een afspraak voor te maken. Zeker als het onverwachts is, dan ga ik helemaal dom doen enzo. Lekkere eerste indruk.
Mijn collega is altijd zo lastig als het op vrije dagen aankomt, als het haar âvaste vrije dagâ is (die niet eens officieel vast is gesteld ofzo, het is gewoon geluk elke week) en ik wil die ruilen dan kan het nooit want ze heeft al dingen gepland. Ook als ik het nu al vraag voor in september, het kan gewoon niet.
Volgende week wilde zij een dag ruilen en ik ben heel makkelijk daarin, dus had gezegd dat dat kon. Belt ze me net of ik weer terug kan ruilen want het komt haar beter uit. Eh nee, nu heb ik al iets gepland.
Dat ik heel de dag op de bank ga liggen hoeft zij niet te weten.
Is niet dom. Je kunt er van leren. Waar is het voor ? Als het heel belangrijk is zou ik het gewoon overnieuw doen. Is niet leuk maar misschien kom je dan achter andere fouten of krijg je andere inzichten dat je bepaalde dingen toch anders wilt doen.
Ik had honger en ff tijd dus ik dacht ik fiets snel langs bakker Bart. Maar mijn ogen zijn altijd te groot voor mân maag. Heb vervolgens een pizza slice gehaald, 2 geitenkaas spinazie borek? dingen, 5 gewone bolletjes en een Spaanse panini. Ja dit krijg ik nu zo niet allemaal op. Maar bewaar het wel.