Wat je even kwijt wilt #21

Dan gewoon vanaf nu door gaan met het goede woord. En aangeven dat je het perongeluk verkeerd hebt geschreven. Of je zou er een nieuw “schoon” blad over heen kunnen plakken en de bladzijdes waar het verkeerd is geschreven opnieuw kunnen doen.

2 likes

Waar kan je dit kopen? Gewoon bij Kruidvat?

En heb je die bij de AH gekocht??? Ik mis die zo erg in mijn leven sinds ze uit het assortiment zijn. Please vertel me dat ze terug zijn.

2 likes

Het hangt er natuurlijk heel erg vanaf wat ze hebben gedaan. Ik werk voor een bedrijf wat bedrijfsuitjes verzorgd en bij ons is 50 euro per persoon wel de ondergrens voor een uitje. Maar je kunt ook een hoop goedkopere dingen organiseren.

Wellicht dat de dingen die werden weggegeven ook wel zijn gesponsord @Luzarl Dat komt wel vaker voor en lijkt me ook niet heel gek gezien de aard van het bedrijf.

2 likes

Dat hoort helaas bij bibliotheek en archiefwerk en dat overkomt de beste. Vaak zo’n takkewerk om alles weer te corrigeren. Maar een correctieroller klinkt wel als een goede en snelle oplossing.

1 like

Oh dan ben ik slecht in rekenen want het was sowieso meer, haha. Ik hoop het maar @George want ik wist al wel dat het geen zuivere koffie was, maar ik ben zo geschrokken door dit weekend.
en @HvO ik snap dus niet waar het geld wel vandaan komt en mijn collega’s weten dat ook niet (of zeggen het niet te weten). Ik begrijp het gewoon niet. Want dan kan dat geld natuurlijk ook wel naar een goed doel. Maar goed, ik ga daar niet meer lang werken haha, dat is wel duidelijk.

1 like

Je bent niet stom! Ik krijg het woord niet eens juist uit mijn mond, struikel er al over tijdens het lezen :joy:

3 likes

Via een agency en we hebben inderdaad ook een commerciële klant, dus dat zou wel kunnen.

M’n kinderen zijn irritant, ik heb knallende koppijn en ik krijg vanmiddag visite waar ik echt geeeeeen zin in heb.

Ga straks naar de AH om een kilo chocolade te halen denk ik…

2 likes

Ik ben zo fucking gestresst van het feit dat ik van mijn kamer weg moet.
Ik vind echt niks dat maar in de buurt komt voor dezelfde prijs.
En een vriendin wilt met mij een appartement huren en mss haar domicilie zetten (nog allemaal niet zeker) maar een appartement met 2 slaapkamers is ook zo onbetaalbaar. Ik zou sowieso 50 euro per maand extra moeten neerleggen om maar nog in de buurt te komen om het te kunnen betalen, en zij vindt dat ik dat gewoon moet doen. Minder onnodige dingen kopen en wat besparen op uitjes, zij besliste gisteren eigenlijk al zowat voor mij dat ik dat er wel voor over moet hebben. Maar mijn leven is juist zo leuk door af en toe uit eten te gaan en te gaan drinken met vrienden, ik heb helemaal geen zin om dat op te geven?
Ik heb echt geen zin om volgend jaar elke euro te wikken en te wegen voor ik ze uitgeef.

Gisteren ben ik gewoon akkoord gegaan (ook om niet moeilijk te hoeven doen) maar als ik er nu zo over nadenk, vind ik het eigenlijk echt niet ok dat zij beslist hoe ik mijn geld zou moeten uitgeven en dat ze vindt dat ik teveel dingen koop die ik niet nodig heb.
Maar feit is wel dat ik met het budget dat ik nu voor mijn kamer betaal (350 incl kosten), geen appartement samen met haar kan huren. En ik zie het ook niet zitten om ergens op kamers te gaan met allemaal 18 jarige studentjes of feestbeesten.

Ik ben echt zo verdrietig dat ik hier weg moet.

Denk er even goed over na voordat je met een vriendin gaat samen wonen. Het lijkt allemaal heel leuk maar je kan je snel aan de kleinste dingentjes gaan ergeren.
Ik wert niet of je even weer terug thuis kan gaan wonen maar dan kun je wel rustig aan kijken wat je wilt en miss kan je dan ook even sparen. Maak geen gehaaste beslissingen. Want een huisje is meer dan alleen een dak boven je hoofd.

Het is nu even kut maar er komt een leuk plekje op je pad :heart:

( ik zou zo horoscopen kunnen schrijven)

12 likes

Note to self: nooit meer rond het middaguur boodschappen doen bij een supermarkt naast een middelbare school :exploding_head:

7 likes

Pff ik slik een niet zo gangbare pil, voel me er supergoed bij maar er zijn zovaak leveringsproblemen, nu ook weer. Werd net gebeld door de apotheek dat ze met m’n gyn gaan overleggen of ik over kan naar een andere want het is elke keer gezeik en er is schijnbaar geen pil op de markt die precies hetzelfde is. Gelukkig hebben ze bij een andere apotheek nog een doosje op voorraad maar dat is dus ook weer 3 keer heen en weer bellen voor faxnummers en weet ik wat, zo vermoeiend :upside_down_face:

Ja ik ben er goed over aan het nadenken en ga het morgen eens met mijn therapeut en ook nog eens met mijn ouders bespreken. Thuis terug gaan wonen is absoluut geen optie want ik zou helemaal gek worden plus door bepaalde klinieken die ik moet lopen die al heel vroeg starten, is het onmogelijk om vanuit thuis te vertrekken.

Ik wil inderdaad geen overhaaste beslissingen maken maar ik moet nu eenmaal snel weten wat ik wil, als ik nog iets deftigs wil vinden :pensive: Begin september moet ik hier weg…

Dankje voor je lieve berichtje <3

1 like

Jaa ik blijf nog eventjes en daarna is het goed geweest hoor haha

1 like

Haha ik ga stuk om de vergelijking met B100, wat een icoon was dat.

15 likes

moet je wel even een antenne regelen die uit je schoudervulling komt!! hier B één nul nul

4 likes

Ik vind het best wel gek dat de apotheek zelf bedenkt om te gaan bellen met jouw gyn zodat jij kan overstappen naar een andere pil. Dat bespreek je dan toch eerst even met jou? Of is dat wel al gebeurd haha? Dan heb ik niks gezegd!

Ik ben het eens met @Jetlag. Vreemd dat de apotheek dat zelf zo bepaalt, als ik het goed begrijp? En zou je zelf wel willen wisselen van pil? Ik vind het best wel veel waard dat je je supergoed voelt bij de pil die je nu slikt.