Wat je even kwijt wilt #21

Vanochtend dat ik naar een klant ging, bleek dat er iemand van haar flatgebouw was gesprongen.
Brandweer stond de stoep schoon te spuiten en de lijkenwagen stond die jongen net in te laden.
Als ik een uurtje eerder was geweest had ik diegene gevonden.

Weet er iemand hoe dit werkt?

Ik heb van die bolletjes (vega) filet americain gekocht en daar zit zo’n klemmetje bij. Ik neem aan dat je daarmee een bolletje open kunt maken, maar ik snap niet hoe het moet en ik kan er niks over vinden :thinking:

Om het ijzertje klemmen en dan draaien terwijl je m vasthoudt. Dus vastpinnen met die klem en dan draaien, dan draai je zo het ijzertje los

1 like

Ik ga zo de laatste podcast aflevering van de Brand in het Landhuis luisteren. De afgelopen dagen telkens uitgesteld, omdat ik het zo’n goede podcast vond en niet wil dat het stopt :sweat_smile:

7 likes

@Khoshekh @Flopsyunicorn

Ik ben echt dom geloof ik, maar ik krijg dat dus niet voor elkaar.

Nu heb ik hem maar gewoon opengesneden :woman_shrugging:

1 like

@Jetlag @Circe ja ze belden vandaag om aan te geven dat hij niet bestelbaar was en dat het ze een goed idee leek om met de gyn te overleggen en dat dat eventueel maandag kon, dus er was zeker ruimte voor mij om aan te geven dat ik dat niet wou! Ben er ook niet heel blij mee want inderdaad, pil waar je je goed bij voelt is heel veel waard en ik ben daar ook nog eens niet de makkelijkste in, maar vorig jaar heb ik gewoon 3 maanden zonder gezeten omdat ze er nergens aan konden komen en de kans is best aanwezig dat zoiets nog eens gebeurt. En zonder pil voel ik me zo beroerd dat ik het de ‘gok’ wel waard vind, denk ik.

1 like

Ah zo, ik begrijp het! Drie maanden zonder pil zitten is heftig inderdaad. Snap dan zeker dat je het de gok waard vindt. Hoop voor je dat ze een andere pil vinden waar je je ook goed bij gaat voelen!

2 likes

image

Bij bol (link in image) of etos.

1 like

En een voorraad thuis is ook niet mogelijk? Ik heb dan wel een veel voorkomende pil, maar haal altijd een jaarvoorraad in huis.
Klinkt nu echt alsof ik zo’n hoarder ben met pillen hahaha, maar dit is bij mijn apotheek mogelijk en scheelt mij weer naar de apotheek gaan.

1 like

Ja dat probeer ik wel maar vaak kan ik maar 1 doosje krijgen, zou daar wel wat meer bovenop kunnen zitten inderdaad. Ik ga denk ik even afwachten wat de gyn zegt en misschien zelf nog een keer langs om het te overleggen en dan een keuze maken.

1 like

Ik heb toevallig nu ook een zakje waarbij het bij alle bolletjes niet lukt!

1 like

Ik had laatst ook dat dat gewoon echt niet lukte, soms ligt het ook aan de verpakking haha

Edit: zelfde als @colalight hierboven dus haha

2 likes

Ik zit in een overleg maar ik wil hieruit dus ik vlucht naar het forum :see_no_evil:

1 like

God ik had dit net juist met bejaarden, pffff

Nu hopen dat je niet zo veel pech krijgt als B100

1 like

Bij die filet lukt dat noooooit! Mij lukt het alleen bij de paté.

1 like

Zit ze niet op WhatsApp-Web?

2 likes

Ben bijna bang dat jij mijn collega ben. Spendeer hele dagen op webwhatsapp en dit forum hahaha.

2 likes

Bellen jullie wel eens als je een abonnement wil opzeggen in de hoop dat je een beter aanbod krijgt?

Ik belde van de week met Tele2 omdat ze internet en tv niet konden leveren op mijn adres en ik daarom ook mobiel willen opzeggen. Kreeg direct aanbod dat ze m’n mobiele abonnement wel konden verbeteren (meer GB, lagere prijs). Maar ik wil het eigenlijk voor het gemak bij een provider, dus heb dat niet gedaan.

Alleen is Tele2 alsnog goedkoper met mobiel dan mijn huidige KPN abonnement. Zouden jullie KPN bellen onder het mom van opzeggen, in de hoop dat je een beter aanbod krijgt? Ik voel me zo’n gier als ik dit zou doen, terwijl ik weet dat dat heus niet uit maakt voor de persoon aan de lijn.

Gewoon doen! Per jaar kan dat uiteindelijk echt veel schelen.

1 like