Ok ik moet even een rant loslaten, sorry/notsorry hiervoor maar ik ben ziedend.
Zat in het theater, voor context: ik was alleen en ben dikkig en had geen make-up whatevs want ja was al 11 en wilde zo in bed kunnen rollen. Voor mij zitten 3 jongens en een meisje, meisje schuin voor me. Voorstelling nog niet begonnen dus ik zit wat op m’n telefoon. Ik kijk precies op, op het moment dat die snol voor me in selfie stand een foto maakt waar zij en haar gezelschap niet op staan maar ik wel: pontificaal. Ik zie d’r ook nog inzoomen op d’r ouwe iPhone op mijn hoofd/lichaam. Grijnst daar beetje dom bij, of nouja beetje dom is wel een eufemisme. Vervolgens gaat ze naar whatsapp en opent het icoon van afbeelding versturen in een chat.
Toen werd ik lijp. Heb d’r aangesproken dat ik eiste dat ze foto verwijderde. ‘Mag ik er niet gewoon een filter over doen?’ NEE KUT je maakt geen foto’s van anderen om hen belachelijk te maken voor het plezier dat jouw erwtenhersens kennelijk maar kunnen verwerken?! Verwijderde ze ‘m eerst nep, ik zo: je hebt ‘m nog niet verwijderd. Uiteindelijk deed ze ‘m weg, maarja bij iPhone kun je de foto’s nog gewoon weer terugzetten vanuit een map. Toen zette ze haar scherm helderheid ineens heel donker.
Ik ben zo fucking booooooos. Geweld lost niks op, maar ik heb nog nooit zo graag iemand echt letterlijk een vuistslag in het gezicht willen geven dan nu.
Gadverdamme.
Siert mij misschien niet dat ik haar nu zo noem, maar je moet een kutkarakter hebben als je zoiets doet. Daar kan geen ander excuus voor zijn. Hoop dat ze onderweg naar huis met de fiets op d’r bek gaat, dat zou mooie karma zijn.