Hahahahahaha, laatste twee shows waren niet zo denderend. Maar die gouwe ouwe, dat zijn echt de klassiekers uit m’n jeugd
Ik kom pas kwart voor 1 op het station aan en moet dan nog alleen naar huis lopen, ik ben echt een schijtluis in de avond met naar huis lopen
Jaaaa ruim 3,5 week vakantie. Genieton.
Ik lig in mn nieuwe bed
Zoo chil dit
Ik ga morgen ontslag nemen op mijn werk en heb me er toch een partij zin in!
Zit te overwegen om op mijn laatste dag iedereens bureaublad te veranderen naar een foto van de Titanic (omdat ik dus het zinkende schip verlaat)
Ja ik heb een nieuwe baan ook gelukkig
Ik weet niet hoe ik een YouTube filmpje moet invoegen maar is het misschien Andreas Johnson - Glorious ? Die klinkt in mijn oren precies hetzelfde (de melodie van die strijkers op de achtergrond dan en die uithaal van hem aan het begin van het refrein)
Ik ben hem nu aan het luisteren en dat is inderdaad bijna dezelfde melodie (ook in dezelfde toonsoort trouwens), maar dit is niet het nummer wat ik zoek.
Nu begin ik te denken dat het sowieso gewoon een veelvoorkomende melodie is, maar ik weet heel zeker dat ik een specifiek nummer ken hiermee. Echt frustrerend dat ik er niet op kom.
Niet de playlist zelf (omdat m’n naam eraan hangt), wel de artiesten
Jammer haha ik dacht echt dat ik het mysterie had opgelost Weet je meer over het nummer, qua genre en stem (man of vrouw ofzo)? Of misschien kun je het neuriën en dan in zo’n voicebericht posten?
n.a.v. jouw post over de vriendin van matthijs heb ik die meiden ook bekeken en ik dacht precies hetzelfde. hoe kan het toch dat al die broekies allemaal zulke knappe vriendinnen hebben? en daar ook echt al een lange tijd mee samen zijn, zoals frenkie en z’n vriendin. die meiden lijken ook allemaal uit gegoede families te komen? vind dat jonge voetballerswereldje en de daarbij behorende meiden echt een heel interessante haha
Ik zat te denken aan iets met filmmuziek (strijkers?), maar ik weet het echt niet.
Dit is het melodietje op de piano (een opname dat ik aan het neuriën ben durf ik niet te posten):
Ik lig in bed en ben niet dronken aan het worden en aan het feesten zodat ik morgen hopelijk eindelijk weer eens productief kan zijn voor mijn scriptie. (En omdat ik nog aan het uitzieken ben maar dat is minder belangrijk) Stuur me goede, productieve vibes plz.
Goedzooo succes
Nou ik ben veilig thuis haha
Ok ik moet even een rant loslaten, sorry/notsorry hiervoor maar ik ben ziedend.
Zat in het theater, voor context: ik was alleen en ben dikkig en had geen make-up whatevs want ja was al 11 en wilde zo in bed kunnen rollen. Voor mij zitten 3 jongens en een meisje, meisje schuin voor me. Voorstelling nog niet begonnen dus ik zit wat op m’n telefoon. Ik kijk precies op, op het moment dat die snol voor me in selfie stand een foto maakt waar zij en haar gezelschap niet op staan maar ik wel: pontificaal. Ik zie d’r ook nog inzoomen op d’r ouwe iPhone op mijn hoofd/lichaam. Grijnst daar beetje dom bij, of nouja beetje dom is wel een eufemisme. Vervolgens gaat ze naar whatsapp en opent het icoon van afbeelding versturen in een chat.
Toen werd ik lijp. Heb d’r aangesproken dat ik eiste dat ze foto verwijderde. ‘Mag ik er niet gewoon een filter over doen?’ NEE KUT je maakt geen foto’s van anderen om hen belachelijk te maken voor het plezier dat jouw erwtenhersens kennelijk maar kunnen verwerken?! Verwijderde ze ‘m eerst nep, ik zo: je hebt ‘m nog niet verwijderd. Uiteindelijk deed ze ‘m weg, maarja bij iPhone kun je de foto’s nog gewoon weer terugzetten vanuit een map. Toen zette ze haar scherm helderheid ineens heel donker.
Ik ben zo fucking booooooos. Geweld lost niks op, maar ik heb nog nooit zo graag iemand echt letterlijk een vuistslag in het gezicht willen geven dan nu.
Gadverdamme.
Siert mij misschien niet dat ik haar nu zo noem, maar je moet een kutkarakter hebben als je zoiets doet. Daar kan geen ander excuus voor zijn. Hoop dat ze onderweg naar huis met de fiets op d’r bek gaat, dat zou mooie karma zijn.
Huh wtf waarom deed ze dat? Wat asociaal en onbeschoft zeg.
Ik denk omdat ze nog niet genoeg hersencellen heeft om 2 centjes tegen elkaar aan te wrijven.
Nee oprecht gewoon een lelijke foto maken van iemand die dik is en met een onderkin naar onder kijkt op d’r telefoon en ja dan stuur je die even door een whapp gesprek want kan die ander ook even lachen. Fucking klasse heb je dan zeg. Heel jammer dat ik geen idee heb wie ze was en niemand weet die haar kent.
En @Krabsalade Ik vind dit inderdaad ook zo’n apart fenomeen. Ik las laatst nog een interview ergens met één van die vriendinnen. Maar ik vind ze zo onderling uitwisselbaar? Ze zijn altijd influencer/model/of iig iets met social media. Ik hoor eigenlijk nooit een voetballer samen met een jurist/dokter/psycholoog of iets. Of misschien komen die gewoon niet in de media natuurlijk. En dan vraag ik me af of dat inderdaad een beetje een bepaald type is dat voor voetballers gaat. Ik riep vroeger ook altijd heel hard dat ik met een voetballer wilde trouwen, maar nu denk ik: ik ga echt niet mijn eigen carrière op geven om een beetje achter zo’n vent aan te huppelen naar steeds weer een ander land. Hebben dat soort meisjes dat dan helemaal niet? Vind het eigenlijk bijna ‘zonde’ dat ze daarvoor kiezen. Maargoed als ze daar gelukkig van worden, wie ben ik om er wat van te zeggen.
Dit herken ik ook, dit melodietje (dat stukje van Lana del Rey dan weer niet) en vind het ook heel frustrerend dat ik niet weet wat dit is hahaha