Dit is ook careless whisper van George Michael
Omg natuuuurlijk! Waarom kon ik hier niet opkomen?
Thanks
Ik ben gisteren laat naar bed gegaan(kwart voor twaalf wat een wereldtijd) en zooooo moe. Normaal lig ik om 10 uur in mijn bed en ben standaard al moe. Pfff hoop dat deze dag snel voorbij is.
Dat vraag ik me ook af
Nee grapje
Wat een vreselijk kutwijf. En wat knap dat je het nog zo netjes hebt gehouden. Ik word hier echt plaatsvervangend boos om.
Magallan is die speler van Ajax geloof ik.
Mijn vriend is al sinds vroeg wakker en ging alvast naar beneden zodat ik kon uitslapen. Althans, hij maakte me nog vroeg wakker. Ik lag een beetje te dralen en tijd te rekken in bed, loopt hij de kamer uit en maakt een trapbeweging. Krijg ik volop die slof in mijn smoel. Hij in een deuk maar tegelijkertijd probeert ie excuses te maken, wat niet echt overkomt tussen zijn gelach door. Hahaha, wat moet ik nou met zoân gozer. Kan ook niet boos zijn op hem.
ik ben na heel lang twijfelen vandaag eindelijk naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing en ik was zo zenuwachtig maar hij nam me heel serieus en heeft gelijk hulp ingeschakeld en zei ook nog âals er iets is kan je altijd op ons terugvallenâ, echt zo lief En het voelt echt alsof er zoân grote last van mân schouders is nu en hij was oprecht zo aardig
Sta er echt van versteld hoe zoiets âkleinsâ (als in huisartsbezoek van 10 min) zoân positieve impact kan hebben en vind het dan ook moeilijk dat ik niet echt mân dankbaarheid op een goede manier kan uiten naar hem toe maar goed dat mag de pret niet drukken, ik gun iedereen zoân huisarts als de mijne in ieder geval
Ik ben vanochtend vroeg meteen richting thuisstad vertrokken om vroeg bij de apotheek te zijn haha. Ze hadden nog een doosje voor me (volgens mij ben ik ook echt de enige daar die die pil heeft) maar ze zag inderdaad dat ie bij de groothandel op âniet leverbaarâ stond. Maar ik kan in ieder geval nu nog 3 a 4 maanden vooruit
Ah gelukkig! Fijn om in ieder geval even de tijd te hebben om een oplossing te zoeken
Wat vervelend dat je deze gedachte hebt. Hoe komt het zo? In welke richting zoek je iets? Is het idee om nog iets van scholing te volgen om je mogelijkheden te vergroten?
(Om)scholing is nu helaas geen optie ivm geld en ik zou niet weten wat. Nou ja, ik wil een redactie-opleiding gaan doen (dus tot redacteur), maar daâs ook weer zoân gebied waarin er veel aanbod en weinig vraag is, heb ik het idee. Daarvoor heb je ook wel echt een netwerk nodig.
En ik zoek eigenlijk iets op HRM-gebied (liefst administratie op een P&O-afdeling), maar omdat ik daar al jaren uit ben qua wetgeving is gewoon administratief ook goed. En daâs dus een vijver waarin heel veel mensen vissen.
Ik ga zo meteen lunchen met mân moeder. Ik heb geen goeie band met haar, enkele uren kan ik haar nog wel verdragen, maar het is al snel te veel, dus ik probeer me daar altijd wat snel van af te maken door in de namiddag dingen te plannen en âweg te moetenâ. Alleen vroeg ze voor deze keer al vooraf om niet te veel te plannen vandaag, omdat ze âveel te bespreken heeftâ. En ik heb er zĂł geen zin in. Ik heb ook geen idee waarover het kan gaan. Ik ben nu al slecht gezind, omdat ik dus niet plots kan weglopen als ik het gehad heb met haar.
Hmmm, klinkt inderdaad vrij lastig. Ik weet op dit moment niets voor je, maar als ik iets voorbij zie komen, zal ik aan je denken. Ik zag net wel in het sollicitatietopic dat iemand op zoek was naar iemand voor een functie in de payroll. Er stond voor de rest geen informatie bij, maar wellicht dat dat iets zou kunnen zijn?
Succes!
Ik weet zo even niet wat payroll is. Met cijfers toch? Zo ja, geen goed idee, haha. Bij mij is 1+1 3 zeg maar.
Verder lief
Misschien moet ik toch maar bestsellers gaan schrijven
Ik wil niet âdie persoonâ zijn, maar ik vind dit een beetje onnodig
In welke omgeving zoek je een baan? Mocht ik wat tegenkomen laat ik je het weten!
Is @Indolence weg? Ik wilde vragen hoe het met haar nieuwe baan gaat.
Haha, ja het is met cijfers. Maar er stond geen informatie bij over de functie zelf, alleen over de branche. Dus misschien valt het cijfer-gedeelte wel mee? Is wel in het zuiden trouwens, ik weet niet waar je ergens woont.
Bestsellers schrijven is inderdaad ook nog altijd een optie