Mijn vriend is al sinds vroeg wakker en ging alvast naar beneden zodat ik kon uitslapen. Althans, hij maakte me nog vroeg wakker. Ik lag een beetje te dralen en tijd te rekken in bed, loopt hij de kamer uit en maakt een trapbeweging. Krijg ik volop die slof in mijn smoel. Hij in een deuk maar tegelijkertijd probeert ie excuses te maken, wat niet echt overkomt tussen zijn gelach door. Hahaha, wat moet ik nou met zo’n gozer. Kan ook niet boos zijn op hem.
ik ben na heel lang twijfelen vandaag eindelijk naar de huisarts gegaan voor een doorverwijzing en ik was zo zenuwachtig maar hij nam me heel serieus en heeft gelijk hulp ingeschakeld en zei ook nog ‘als er iets is kan je altijd op ons terugvallen’, echt zo lief En het voelt echt alsof er zo’n grote last van m’n schouders is nu en hij was oprecht zo aardig
Sta er echt van versteld hoe zoiets ‘kleins’ (als in huisartsbezoek van 10 min) zo’n positieve impact kan hebben en vind het dan ook moeilijk dat ik niet echt m’n dankbaarheid op een goede manier kan uiten naar hem toe
maar goed dat mag de pret niet drukken, ik gun iedereen zo’n huisarts als de mijne in ieder geval
Ik ben vanochtend vroeg meteen richting thuisstad vertrokken om vroeg bij de apotheek te zijn haha. Ze hadden nog een doosje voor me (volgens mij ben ik ook echt de enige daar die die pil heeft) maar ze zag inderdaad dat ie bij de groothandel op ‘niet leverbaar’ stond. Maar ik kan in ieder geval nu nog 3 a 4 maanden vooruit
Ah gelukkig! Fijn om in ieder geval even de tijd te hebben om een oplossing te zoeken 
Wat vervelend dat je deze gedachte hebt. Hoe komt het zo? In welke richting zoek je iets? Is het idee om nog iets van scholing te volgen om je mogelijkheden te vergroten?
(Om)scholing is nu helaas geen optie ivm geld en ik zou niet weten wat.
Nou ja, ik wil een redactie-opleiding gaan doen (dus tot redacteur), maar da’s ook weer zo’n gebied waarin er veel aanbod en weinig vraag is, heb ik het idee. Daarvoor heb je ook wel echt een netwerk nodig.
En ik zoek eigenlijk iets op HRM-gebied (liefst administratie op een P&O-afdeling), maar omdat ik daar al jaren uit ben qua wetgeving is gewoon administratief ook goed. En da’s dus een vijver waarin heel veel mensen vissen.
Ik ga zo meteen lunchen met m’n moeder. Ik heb geen goeie band met haar, enkele uren kan ik haar nog wel verdragen, maar het is al snel te veel, dus ik probeer me daar altijd wat snel van af te maken door in de namiddag dingen te plannen en ‘weg te moeten’. Alleen vroeg ze voor deze keer al vooraf om niet te veel te plannen vandaag, omdat ze ‘veel te bespreken heeft’. En ik heb er zó geen zin in. Ik heb ook geen idee waarover het kan gaan. Ik ben nu al slecht gezind, omdat ik dus niet plots kan weglopen als ik het gehad heb met haar.
Hmmm, klinkt inderdaad vrij lastig. Ik weet op dit moment niets voor je, maar als ik iets voorbij zie komen, zal ik aan je denken. Ik zag net wel in het sollicitatietopic dat iemand op zoek was naar iemand voor een functie in de payroll. Er stond voor de rest geen informatie bij, maar wellicht dat dat iets zou kunnen zijn?
Succes!
Ik weet zo even niet wat payroll is. Met cijfers toch?
Zo ja, geen goed idee, haha. Bij mij is 1+1 3 zeg maar.
Verder lief 
Misschien moet ik toch maar bestsellers gaan schrijven 
Ik wil niet “die persoon” zijn, maar ik vind dit een beetje onnodig
In welke omgeving zoek je een baan? Mocht ik wat tegenkomen laat ik je het weten!
Is @Indolence weg? Ik wilde vragen hoe het met haar nieuwe baan gaat.
Haha, ja het is met cijfers. Maar er stond geen informatie bij over de functie zelf, alleen over de branche. Dus misschien valt het cijfer-gedeelte wel mee? Is wel in het zuiden trouwens, ik weet niet waar je ergens woont.
Bestsellers schrijven is inderdaad ook nog altijd een optie 
Utrecht, Amsterdam, Nijmegen, Arnhem, Den Bosch, Den Haag. Moet wel te bereizen zijn met het ov (max 1.5 uur enkele reistijd) 
@Dubio Nou ja, ik heb dyscalculie, dus of dat nou zo’n goed idee is?
In mijn eigen administratie kloppen mijn spreadsheets bijvoorbeeld ook nooit.
Ik heb je verhaal niet echt goed gevolgd, alleen laatste paar berichten maar zag dit voorbij komen, is dit wat?
Mijn oppasmoeder betaalt steeds mn tikkie niet direct als ze het krijgt. Zou woensdag betaald moeten worden maar ze heeft het nog niet gedaan waardoor het geld nu pas weer maandag op mijn rekening staat.
Nou heb maar gewoon gevraagd of ze het wil betalen zodat ik nog kans heb dat het voor het weekend op mijn rekening staat. Lekker ongemakkelijk weer.
Stuur haar nog een herinnering en leg uit dat als ze het voor 12 uur overmaakt, je het vandaag nog binnen hebt zodat er niet nog een weekend overheen gaat. Hopelijk heeft ze genoeg begrip dat ze het dan wel direct doet.
Edit: oh hahahaha, je hebt je bericht aangepast zie ik.
Ha ja! Heb gezegd: Zou je het vandaag willen overmaken, dan heb ik nog kans dat ik het voor het weekend heb 
Dat is niet onaardig toch 
Nee is juist netjes! Ik snap dat nooit zo goed dat mensen het niet direct overmaken, ik wil het zo snel mogelijk doen zodat ik van mijn “schuld” af ben. En omdat ik het zelf ook kut vind om er achteraan te moeten gaan als ik geld van iemand krijg.
Ja klopt snap ik ook niet. Ze maakt het ongemakkelijk voor mij. Ik kom toch ook niet 48 uur te laat als ik moet oppassen…