Is ze een beetje snel met lezen van berichtjes? Ik hoop voor je dat je het vandaag nog binnen hebt!
Mân beste vriendin gaat vandaag trouwen, en ik ben bruidsmeisje. Het is zo leuk maar heb al 3 keer gehuild 

Ja, ik moest doorgeven dat haar baan goed bevalt en dat ze even een break heeft van het forum. Ze vond het lief dat je het je af vroeg!
Fijn om te horen en bedankt voor het doorgeven!
Ik wil kleren kopen, maar ik vind niks mooi.
Normaal wel, nu nog niet gelezen maar we gaan t zien! 
Ik had dit vorige week, niet eens mân beste vriendin maar wel een hele goede. Heb zo hard gejankt hahaha.
Op mân eigen trouwen geen traan gelaten maar bij anderen⊠
Ja, ik kan dit hele seizoen al niet echt iets vinden 
Ja dat had ik dus ook. Ik zag haar in haar jurk en begon echt direct met een ugly cry ala Kim Kardashian. Fotograaf gelijk 100x klikken terwijl ik haar om de nek vloog hahaha, kan nu al niet wachten op die fotoâs 

Ik ben een marktplaatsergernis. Ik stuur best vaak berichtjes naar mensen of ik mag komen kijken naar een product, maar als ze dan heel laat reageren met alleen âokâ of â17:30â dan vind ik dat zo nietszeggend en dan antwoord ik daar ook bijna nooit meer op. En ik vind het ook eng om dan bij iemand thuis te gaan kijken naar een product. Ik wil dus heel graag een iPad kopen via marktplaats, ik heb nu al zoveel kansen voorbij laten gaan omdat ik het eng vind om naar iemand thuis te gaan en slecht ben in communiceren haha.
grrrr ik had een boek bij bol besteld, krijg ik het net binnen met allerlei kleine krasjes en beschadigingen
als het voor mezelf was had ik het niet zo erg gevonden, maar het is bedoeld als cadeau dus ik twijfel nu of ik het terug moet sturen⊠vind dat altijd zoân zonde (ivm met het milieu)! Wat zouden jullie doen? toch geven?
Lol zit in de trein, roept de conducteur om dat de trein nog niet gaat ivm defecte trein op het spoor en dat ze nog niet weten hoelang ât gaat duren. Iedereen stapt in paniek uit en stapt in de trein ernaast die dezelfde kant op gaat (alsof die wel gaat
???), ik dacht ik kan net zo goed blijven zitten. Gaat mân trein ineens rijden haha al die verbaasde blikken in die andere trein maken mijn dag echt goed

Ja ik probeerde ook met iemand af te spreken maar ik vind dat echt ongemakkelijk. Want dan sta je daar een deal te sluiten? Ik ben nu alleen vrouwen aan het mailen haha
Contact opnemen met Bol! Ik heb dit ook al meerdere keren gehad en ook snel een gratis vervanging opgestuurd gekregen (gelukkig). Iedere keer geef ik aan dat dit vaker gebeurt, maar ze lijken er niet van te lerenâŠ
Zag laatst ook Michiel Hendriks (Theo Smeets) bij Sorry voor alles (heette dat zo?). Hij was toen âopgegeven doorâ Joes Boonen (Monique Klinkers). Zat de hele tijd te denken waar ik hem toch van herkende, tot zij in beeld kwam haha
Wat grappig. Echte BLâers
Lijkt me trouwens ook een hele aardige jongen
Ik heb dus allemaal enquĂȘtes naar NZ en AUS gestuurd voor mân scriptie en krijg daar dus echt vet bruikbare antwoorden op terug en dat had ik niet verwacht haha
Theo komt tegenwoordig alleen nog op voor de rechten van de witte, middelbare, welgestelde man, want die hebben het pas écht zwaar in deze maatschappij, dus ik denk het niet.
@mikselke heel goed dat je er iets van hebt gezegd, en wat een rotervaring. People are assholes.
Ik zou als ik jou was wel even gaan. Anders zie je er alleen maar tegenop. Ik vind naar mijn therapie gaan ook lastig alsin het kost mij extra energie. Maar het is wel goed voor je.
Vanavond de hele dag aardig doen zal hopelijk meevallen. Je kan het! Morgen is het voorbij.
Ik moet werken maar mweh ik zie er tegenop
Te aso voor woorden van die griet. Ik had haar een klap verkocht en daarna een foto van haar gemaakt.