Wat je even kwijt wilt #21

Utrecht, Amsterdam, Nijmegen, Arnhem, Den Bosch, Den Haag. Moet wel te bereizen zijn met het ov (max 1.5 uur enkele reistijd) :slight_smile:

@Dubio Nou ja, ik heb dyscalculie, dus of dat nou zo’n goed idee is? :joy: In mijn eigen administratie kloppen mijn spreadsheets bijvoorbeeld ook nooit.

2 likes

Ik heb je verhaal niet echt goed gevolgd, alleen laatste paar berichten maar zag dit voorbij komen, is dit wat?

1 like

Mijn oppasmoeder betaalt steeds mn tikkie niet direct als ze het krijgt. Zou woensdag betaald moeten worden maar ze heeft het nog niet gedaan waardoor het geld nu pas weer maandag op mijn rekening staat.:unamused:

Nou heb maar gewoon gevraagd of ze het wil betalen zodat ik nog kans heb dat het voor het weekend op mijn rekening staat. Lekker ongemakkelijk weer.

1 like

Stuur haar nog een herinnering en leg uit dat als ze het voor 12 uur overmaakt, je het vandaag nog binnen hebt zodat er niet nog een weekend overheen gaat. Hopelijk heeft ze genoeg begrip dat ze het dan wel direct doet.

Edit: oh hahahaha, je hebt je bericht aangepast zie ik.

2 likes

Ik mis haar juist. Niet om sommige relletjes, maar om haar eerlijkheid en dat ze dicht bij zichzelf blijft. Hoop ook dat ze snel weer terug mag komen.

Of mag dit ook niet? Dan verwijder ik t weer!

9 likes

Ha ja! Heb gezegd: Zou je het vandaag willen overmaken, dan heb ik nog kans dat ik het voor het weekend heb :grin:

Dat is niet onaardig toch :roll_eyes:

Nee is juist netjes! Ik snap dat nooit zo goed dat mensen het niet direct overmaken, ik wil het zo snel mogelijk doen zodat ik van mijn “schuld” af ben. En omdat ik het zelf ook kut vind om er achteraan te moeten gaan als ik geld van iemand krijg.

2 likes

Ja klopt snap ik ook niet. Ze maakt het ongemakkelijk voor mij. Ik kom toch ook niet 48 uur te laat als ik moet oppassen…

7 likes

Is ze een beetje snel met lezen van berichtjes? Ik hoop voor je dat je het vandaag nog binnen hebt!

M’n beste vriendin gaat vandaag trouwen, en ik ben bruidsmeisje. Het is zo leuk maar heb al 3 keer gehuild :sob::joy:

46 likes

Ja, ik moest doorgeven dat haar baan goed bevalt en dat ze even een break heeft van het forum. Ze vond het lief dat je het je af vroeg!

5 likes

Fijn om te horen en bedankt voor het doorgeven!

1 like

Ik wil kleren kopen, maar ik vind niks mooi.

Normaal wel, nu nog niet gelezen maar we gaan t zien! :crossed_fingers:t2:

Ik had dit vorige week, niet eens m’n beste vriendin maar wel een hele goede. Heb zo hard gejankt hahaha.
Op m’n eigen trouwen geen traan gelaten maar bij anderen… :joy:

1 like

Ja, ik kan dit hele seizoen al niet echt iets vinden :frowning:

1 like

Ja dat had ik dus ook. Ik zag haar in haar jurk en begon echt direct met een ugly cry ala Kim Kardashian. Fotograaf gelijk 100x klikken terwijl ik haar om de nek vloog hahaha, kan nu al niet wachten op die foto’s :joy::joy:

4 likes

Ik ben een marktplaatsergernis. Ik stuur best vaak berichtjes naar mensen of ik mag komen kijken naar een product, maar als ze dan heel laat reageren met alleen ‘ok’ of ‘17:30’ dan vind ik dat zo nietszeggend en dan antwoord ik daar ook bijna nooit meer op. En ik vind het ook eng om dan bij iemand thuis te gaan kijken naar een product. Ik wil dus heel graag een iPad kopen via marktplaats, ik heb nu al zoveel kansen voorbij laten gaan omdat ik het eng vind om naar iemand thuis te gaan en slecht ben in communiceren haha.

1 like

grrrr ik had een boek bij bol besteld, krijg ik het net binnen met allerlei kleine krasjes en beschadigingen :mad: als het voor mezelf was had ik het niet zo erg gevonden, maar het is bedoeld als cadeau dus ik twijfel nu of ik het terug moet sturen… vind dat altijd zo’n zonde (ivm met het milieu)! Wat zouden jullie doen? toch geven?

Lol zit in de trein, roept de conducteur om dat de trein nog niet gaat ivm defecte trein op het spoor en dat ze nog niet weten hoelang ‘t gaat duren. Iedereen stapt in paniek uit en stapt in de trein ernaast die dezelfde kant op gaat (alsof die wel gaat :roll_eyes:???), ik dacht ik kan net zo goed blijven zitten. Gaat m’n trein ineens rijden haha al die verbaasde blikken in die andere trein maken mijn dag echt goed
afbeelding

73 likes