Hey niet te hard zijn voor jezelf, als er iets moeilijk is, is het tegen een groep ingaan. Dat voelt hartstikke onveilig.
Ik vind het jammer dat mijn vader weer afstandelijker doet, eigenlijk is het weer nu net als voordat mijn moeder overleed. Ik vind het stom want het voelt het soms zo eenzaam, alsof ik geen 1 ouder heb. Vandaag vroeg ik hem of alles wel goed ging omdat hij zo stil is en toen kreeg ik terug: Ik ben nou eenmaal stil. Mweh wat moet je daar dan mee.
Ik weet ook niet wat jullie ermee moeten hoor maar wou het even kwijt.
Ik doe (amandel)melk en havermout samen in de pan en breng het dan langzaam aan de kook. Dan een minuutje door laten koken en klaar. Wel goed roeren tussendoor.
Edit: ik heb dit recept als basis gebruikt:
Zo doe ik het ook, maar dan laat ik het maar een paar seconden koken. Vlak nadat het begint te bubbelen haal ik de pan van het fornuis.
Ik weet niet of je plantaardige melk of koeienmelk gebruikt en of dat nog veel verschil maakt, maar het staat me bij dat je koeienmelk sowieso beter niet kunt laten doorkoken omdat het dan heel erg gaat aankoeken.
Ik maak het meestal met de magnetron
(Amandel) melk en havermout in een kom, en dan 2 minuten
Ik lag een paar uurtjes geleden in de Atlantische oceaan.
Heb vandaag 4/5 uur in de zon gestaan (sidejob) en merk gewoon dat ik daar niet tegen kan. Ik heb mega hoofdpijn, ben moe en energieloos, wil continu koud drinken, mijn hoofd voelt zelfs nog heet
Echt een momentje om dankbaar te zijn dat het nog lang niet zo heet is als vorig jaar momenteel.
We hoeven er ook niets mee, behalve je even een te sturen. Snap dat dat naar voelt, vooral als jij wat meer behoefte hebt aan praten of een knuffel ofzo. Hopelijk kan je dat bij iemand anders halen en als je hier wilt praten mag dat ook altijd!
Mijn huisgenoot viert nu haar verjaardag maar ik heb hier echt de sociale skills niet voor en kan nu ook geen eten koken want de keuken is nogal bezet
Wat vervelend lieve fenayi
Ik kan me voorstellen dat je je hier eenzaam door voelt
Hele dikke knuffel mocht je willen pbāen mag dat
Gewoon een random gedachtespinsel van me afschrijven.
ĆĆ©n van mijn vriendinnen heeft de afgelopen 2,5 week op me āgepastā omdat het mentaal behoorlijk slecht gaat op dit moment en ik nogal een verleden heb met psychische problemen. Ze heeft bijna elke nacht bij me geslapen, ze heeft me geholpen bij mijn veldwerk, we hebben samen op kantoor gewerkt. Nu ben ik voor de tweede dag weer alleen en voelt dat zo gek en mis ik haar, al voelt het tegelijkertijd wel fijn om weer even ruimte te hebben. Ik had tot een paar jaar geleden echt vrijwel geen vriendinnen en nu ineens mensen om me heen die dit voor me doen.
Gisteren mān moeder verteld dat ik zwanger ben. Contact is de laatste jaren erg slecht. Ze was 10 seconden oprecht blij en toen begon ze weer over haar werk⦠Zo teleurgesteldā¦
Thanks allen. Ik heb ze besteld!
Ik kan het absoluut niet goedpraten, misschien overviel het haar?
Maar gefeliciteerd!
Contact was altijd heel fijn, goede band. Tot haar nieuwe vriend in beeld kwam. Werd steeds minder. Heb me er wel bij neer kunnen leggen, maar met zulke dingen is het toch pijnlijk. Daarna wat andere familie afgegaan, die waren mega-blij, eindigde toch fijn.
Heel erg spannend ja! Maar ook zo leuk! Dank je wel voor je fijne berichtje.
Dank je!
Denk het haast niet. Begin dit jaar is er al iets gebeurd, waardoor ze wist dat we er wel mee bezig waren. En anders had ze misschien vandaag nog even kunnen bellen/appen? Moet het maar weer loslaten!
Supernaar haar reactie! Hoop dat het haar overviel ofzo en jullie band beter wordt (als jij dat wilt tenminste).
En gefeliciteerd!
Thanks!
We gaan het zien. Weet ook niet of ik er nog op zit te wachten, klinkt heel hard dit, maar er is al zoveel gebeurdā¦
Wat voor pannetje gebruik je? Doe jezelf een lol en koop een klein pannetje met anti-aanbaklaag aan de binnenkant! Ik heb er nu eentje van de Hema, die is top.
Niet te lang laten koken en echt op zacht vuur. Tegen de kook aan zeg maar.
Ik kon het ook nooit hoor, maar sinds ik havermout verkoop op mān werk en er ook recepten mee moet schrijven/testen ben ik echt pro geworden. Nu eet ik het echt elke ochtend, lekker met karamel zeezout dadelpasta
Mijn tv (basic kabel tv) had opeens geen npo 1 meer? ik heb die tv opnieuw ingesteld, verbaasde me gewoon dat het mij is gelukt, maar nu heb ik alle netten terug en opeens 3x npo 1? Waar is mijn tv mee bezig?