Wat je even kwijt wilt #21

Denk dat ik voor het einde van het songfestival op de bank slaap (lees over 10 minuten) :sweat_smile:

2 likes

Hahaha dat is wel veeleisend

Heb Nederland gezien, ga nu naar bed. Als we winnen kijk ik morgen wel terug :woman_shrugging:

Achter ons wonen blijkbaar jongeren die als het mooi weer word best vaak in de tuin een feestje hebben met de kutste muziek ooit. Dan denk ik ga gewoon uit. En dat die ouders dat ook oke vinden.

1 like

Ik kwam er net achter dat ik gisteren een grote fout op het werk gemaakt heb. Onderweg naar huis was er iemand gemeen tegen mij in het verkeer en nu moet ik huilen en ben ik alleen.

Er staat me bij dat er een forummer was die haar eigen encyclopedie had gemaakt op haar telefoon, dat vond ik echt heel cool en ben benieuwd welke app ze daarvoor gebruikte?

2 likes

Wat vervelend! Fout nog te herstellen als je weer werkt? Mocht het helpen: NU kan ne niets doen dus stressen heeft geen zin. Probeer je gedachten te verzetten! Komt vast goed :kissing_heart:

1 like

Het is gisteren hersteld door collega en het wordt verder zo gelaten maar ik voel me er wel rot door. Hopelijk doet een nachtje slaap goed.

Dank je wel!

Jaaa dankjewel! Vind dit nog steeds zo tof, als ik de discipline kan opbrengen zou ik zelf ook wel zoiets willen maken

2 likes

Ik heb dus een meisje op instagram, die in augustus al twee jaar in the USA woont. Ze komt uit BraziliĆ«. Ze filmt zich zelf regelmatig in de auto en dan ā€œzingtā€ ze een liedje mee, maar ze heeft echt zo geen benul van wat ze zingt - ze kent gewoon gƩƩn Engels? Voorbeeld:

• I am gonna make my whole to te hotel room i.p.v. I am gonna take my horse to the old town road
  • Look not you make me do, writing somebody to, oeh baby baby I am dancing with a stranger i.p.v. look what you made me do, I’m with somebody new, oeh baby bay I am dancing with a stranger

De dingen die ze zegt zijn gewoon zo onlogisch haha ik kan er niet bij na twee jaar bij een Amerikaans gezin wonen? maar ok

14 likes

Omg ik hoorde net ā€œPolitie staan blijvenā€ keihard. En hoor allemaal mensen rennen. Dat hoef nou ook weer niet want ze waren al een tijdje stil haha. Sliep verdorie net schreeuwt de popo me wakker .

2 likes

Nou mensen, Duncan heeft gewonnen!

4 likes

Jaaaa zo spannend!!!

2 likes

Hahahahaha mijn zus en ik horen de buren ā€œHEEEEEEUUUUYā€ roepen. Mijn zus: heeft Nederland gewonnen ofzo???

2 likes

De trein is helemaal vol en moest juigen en de conducteur riep het om!

25 likes

Ergens doet dit gewoon een beetje pijn ook haha. Waarom ESF-fans wel alles, en Ajax net niet. Slaat helemaal nergens op natuurlijk. Vind het super leuk voor Duncan, maar ik wilde ook die extreme blijdschap :sob:

Ajax net niet? Ze zijn toch gewoon kampioen geworden

4 likes

Champions League! Beetje hetzelfde idee, al jaaaaren niks meer gewonnen. Zo dichtbij en m dan in de laatste 3 seconden verliezen. Kampioenschap ben ik verder niet zo blij over als ik over CL-finale zou zijn geweest.

Omg dankje! Ik heb hier een paar weken terug het halve forum voor afgezocht maar kon het toen niet vinden dus dit is super :smile:

2 likes

Ik ben een maandje aan het reizen en ik ben nu pas op de helft, maar ik heb gewoon last van heimwee? Dit heb ik nooit, zelfs niet als ik een half jaar weg ga en nu bij een maandje heb ik het wel :frown: muhhh