Ohja Chantal. En ik denk Jamai ook, die is ook wel commercieel. Alhoewel ik z’n nieuwe kapsel wel eng vind 
Moet RTL ze wel willen uitlenen aan de publieke omroep. Want ESF is niet van de commerciëlen
Ah trots op Duncan.
Iedereen is in het begin een net nietje. Gewoon proberen uiteindelijk word jr een stuk beter.
Heb je een idee?
Ik zou het ook graag willen doen, maar weet niet waarover:(
Het is pas kwart over 10 en heb al zoveel gedaan: gedoucht, de was helemaal bijgewerkt, rekentoetsen nagekeken en ingevoerd, badkamer gepoetst, wc gepoetst en opgeruimd.
Ik ga maar een boek lezen dan
als de zon nog ff gaat schijnen zou dat mooi zijn.
jemig. ik heb letterlijk net mn kamerjas aangedaan.
Was met een vriendin naar een Aziatisch foodtruck festival gisteren en dat heb ik geweten hoor…
niet openen als je emetofobie hebt
hele nacht elk halfuur eruit en naar de wc rennen want ik heb voedselvergiftiging opgelopen 
water is zelfs al teveel ik word helemaal gek
Hhaa er kwam in mij op ‘jeetje wat een levenslust’. En jaloezie, dat kwam er ook in me op. Ik ben ongeveer net als @Banananana. Ik heb ontbeten. That’s it.
Hoe laat was je wakker dan?
Oh noo dat is echt zo rot en ellendig
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Jouw vader ging voor je strippen?
Hahah echt mee doen? Zie het al helemaal voor me :’) Met de hele familie eromheen hahah.
Crisisdienst is vast open op zondag. Sterkte 
Ik ga zo lekker op die filmpjes van Klikbeet 
Ik ook! Die “jij vertrekt” vond ik ook geniaal.
Ik ben op een conferentie maar ik moet de hele dag bij onze stand zitten en dat is best saai (maar wel leuk dat ik betaald in het buitenland zit). En ik vind het heel vervelend dat alle vragen aan mijn mannelijke collega worden gevraagd, niemand richt zijn vragen aan mij. Ik weet ook dingen hoor.
Ik ga in augustus een weekend naar Parijs met een vriendin en nu willen we kaartkes bestellen voor de thalys. Alleen zij reist vanaf Amsterdam en ik vanaf Leiden, maar volgens mij kun je maar een opstap plaats kiezen… we kunnen ook wel apart boeken, maar dan zitten we niet naast elkaar. Weet iemand of hier een oplossing voor is?
Leiden is sowieso geen opstapplek voor de Thalys toch? Kunnen jullie niet beiden naar Rotterdam Centraal reizen met de NS en dan vanaf daar opstappen? Je moet sowieso die richting op uiteindelijk en de Thalys is dan ook ietsje goedkoper vanaf Rotterdam dus dat heft de kosten van je NS treinkaartje weer op.
Hemeltjelief, m’n vriend is zo druk op zondagochtend! Ik wil gewoon rustig even zitten met m’n laptop en bakkie pleur. Demonstratief de keuken ingelopen om breakfast burrito’s te gaan maken en hem weggestuurd, toen ging gelukkig de Playstation aan. Aaah rust.