Wat je even kwijt wilt #22

Ik kom er dus nu pas achter dat er een Opbiecht topic bestaat en dat was altijd m’n lievelingstopic op EGF. Hoeveel posts moet je daarvoor hebben?

Iedereen liep te zeuren dat de taxi te vroeg was en nu is de vlucht vertraagd en zitten ze weer te zeuren :rofl:

Zo nu al na de kut, this pas half 3. Boeien het is mijn verjaardag :beer:

25 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Hahaha heerlijk! Happy bday! :tada: ik wilde je een mooie dag wensen maar zo te horen zit dat wel goed :grin:

1 like

50! Hier vind je alles over het members only gedeelte:

2 likes

HOE kan een beestje van 1 mm groot zo kriebelen op je arm.

De naaktfoto staat erop hoor hahaha

7 likes

Top, dankjewel!

Ik ga straks lekker voor het eerst buiten in mijn tuin zitten en BBQ-n. :heart: Stiekem is een tuin toch wel fijn.

9 likes

Ik verveel me. Ik heb pas om 7 uur afgesproken en weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb ook het gevoel dat ik naar buiten moét

Echt die Magnum Vegan Almond is de uitvinding van de eeuw :drooling_face:

7 likes

Ik heb het piercing topic nog steeds op negeer staan. Kan het na een halfjaar gewoon nog steeds niet aan.

Wat dan?

Snelle vraag. Ik heb een leuk recept gezien (voor crackers). Het enige wat ik daarvoor niet in huis heb, zijn edelgistvlokken. Zijn die ergens voor te vervangen? Of zou hetook weggelaten kunnen worden?

Die geven geloof ik een kaassmaak. Als je wil dat ze naar kaas smaken is het dus wel essentieel. Ik weet niet of ze verder nog ‘nut’ hebben?

Ah thanks voor je snelle reactie! Er staat in het recept niets bij over een eventuele functie, dus vandaar dat ik het even hier vroeg :slight_smile: Dan kan ik misschien gewoon een handje Parmezaan bijgooien (ben geen vegan).

1 like

Ja dat denk ik wel! Heeft ook dezelfde structuur

1 like

Zwaar ontstoken en moest er door de huisarts met geweld uitgehaald worden. Mijn oor was echt gigantisch! Helse week daarna gehad. Zou zo graag een heel oor vol hebben maar durf dus nooit meer haha

Ga ik vanavond (weer) iets bestellen of trek ik een blik soep (echt geen zin in) open…?