Wat je even kwijt wilt #22

Ik heb het net voor elkaar gekregen dat de metalengreep van een van de keukenkastjes terecht kwam in mijn hoofd. :’)

Opgepast maar geen foto

en toen schrok ik van de hoeveelheid bloed op de grond en toen ik ik gauw naar een spiegel gelopen en zag ik 2 wondjes. Ik had 3 seconden intense pijn en nu gewoon een raar gevoel op die plaats maar ben helder. :’)

1 like

Ik had vandaag corn tortillas van de appie van zon mexicaans merk en ze komen goed in de buurt van de tortillas die ik in NY op heb :blush:

3 likes

Ja la morena of niet? Ben echt fan van dat merk, heb ook al zo’n beetje alles ervan op :sweat_smile:

2 likes

Jaa yumm

1 like

Heeft er iemand tips waar je ‘losse’ thee kan kopen? Bij mijn albert heijn en jumbo hebben ze het niet.

Hier vind je ook best veel tips.

1 like

Wauw een heel topic zelfs. Thanks!

Ik zat vandaag te kijken naar twee eenden met allemaal schattige kuikentjes, zie ik ineens een meeuw vol in de aanval gaan om zo’n kleintje te pakken. Niet gelukt gelukkig, maar ik zat echt van huh?? Ging ik googelen blijkt dat ze af en toe kuikentjes eten inderdaad. Zelfs soms een van hun kleintjes. Nooit geweten.

Oke hoelahoepen is wel te leren. Net tien min geoefend en het ging zowaar beter aan het eind.

10 likes

Mijn vogel hing net 10 minuten op de kop aan een touw. Dat deed ie vroeger wel vaker maar de laatste tijd vrijwel nooit meer en het leek net alsof hij niet meer wist hoe hij terug moest klimmen. Dus ik heb net als een idiioot op hem in zitten praten (alsof ie me ze begrijpen :sweat_smile:) en uiteindelijk lukte het hem toch. Nu heeft ie kramp in zijn voeten want hij doet steeds een soort van single leg raises en is ie volgens mij vet impressed van zijn eigen kunst want eens hij weer goed op zijn touw zat begon hij knetterhard te schreeuwen en met zijn vleugels te flapperen. Dat beest spoort echt niet hoor

15 likes

Ik heb net een offerte binnengehad van de taalreis die ik wil gaan maken, maar de accomodatie is zó duur. Dat is natuurlijk ook gewoon duur voor drie/vier weken, maar ik zie er gewoon tegenop om dat te betalen. Het is trouwens voor de geïnteresseerden 260 euro per week met ontbijt en diner en 160 zonder maaltijden

Hoe ziet de accommodatie eruit dan? Privekamer? Dat is zo’n 23 euro per nacht (als je eten niet meerekent), dat valt toch wel mee dan? Waar zat jijzelf aan te denken? Ik vind 37 all in eigenlijk ook nog wel goedkoop, welk land is het?

1 like

Het is in Duitsland. Het is inderdaad niet verschrikkelijk duur, maar keer drie of vier wordt het gewoon een hoog bedrag, en dat voor een slaapkamer in een gastgezin… 20 uur les per week op een taalschool is goedkoper dan de overnachtingen :grimacing: maar misschien verkijk ik me er op hoor

Ja daar zit ik nu zelf ook aan te denken! Weet niet of dat echt goedkoper gaat zijn, maar ik ga er wel naar kijken

Love La Morena, die refried bayo beans met chipotle en adobo kan ik gewoon zo uit het blik lepelen :heart:

2 likes

Gadverdamme…

Heel sick verhaal, bah. Maar ik las het en dacht toen wel dat het niet zo handig is om 112 te bellen in Amerika :zipper_mouth_face:

4 likes

Je wordt gewoon doorverbonden met de hulpdiensten als je 112 belt in de VS. Zelfde met 911 in de EU.

3 likes

Ah ok, dat wist ik niet. Alsnog lijkt het me dat zij 911 hebben gebeld, het waren geen Europeanen die in Amerika op vakantie waren. Ik vind het dus gewoon gek dat RTL dat “vertaalt”.

Deur tot deur 3 uur bezig geweest van Abcoude naar Amsterdam West hahaha, ik heb zelfs een deel gelopen en dat ging ook sneller. We moesten nog iemand ophalen in het Centrum, daar ging het echt mis. Ik zou vanavond voor het eerst naar bootcamp gaan maar dat haalde ik niet, echt suf.

Desalniettemin ben ik vandaag in opperbest humeur!

1 like