Huh, maar dan heb je toch al 250e betaald deze maand? Dan zou ik dus maar 600 overmaken nu, of de eerstvolgende keer. Of 250e terug overmaken van de gezamenlijke rekening.
Normaal betaal je 850, je hebt al 250 betaald, dus hoef je nog maar 600.
Huh, maar dan heb je toch al 250e betaald deze maand? Dan zou ik dus maar 600 overmaken nu, of de eerstvolgende keer. Of 250e terug overmaken van de gezamenlijke rekening.
Normaal betaal je 850, je hebt al 250 betaald, dus hoef je nog maar 600.
Dr rijden heeel weinig treinen van Amsterdam naar Schiphol. Volgens mij rijden de duitse treinen wel maar ja verder dan bepaalde plekken komen ze dan ook niet.
Heb je geen keuken/pauzeruimte oid? Zou daar gewoon een schaal koekjes o.i.d. neerzetten en een mailtje/slackbericht sturen aan de mensen die er zijn dat die er staan vanwege je verjaardag.
ik dacht eerder vandaag nog oh die is rustig omdat ze op vakantie is…
Ik heb net geleerd over het bestaan van Biodanza
Zie: https://youtu.be/CG-cwfC5K1c
Vooral de laatste 10 seconden
Haha ik wilde al op je antwoorden: dan heb je ook een legendarische aflevering van ik vertrek gemist. Maar dat is deze inderdaad.
Ik zag pas iemand rijden met op haar auto een sticker “Biodanza: the dance of life”
Nu je het zegt, heb haar al even niet meer gezien!
Er is steeds een reclame met maan op tv. Vind dat zo een vervelende reclame omdat zij er in zit. En dat vind ik dan weer stom van mezelf.
Ja, er is wel een keukenruimte, maar die wordt maar beperkt gebruikt omdat we ook een grote kantine hebben. Een mailtje sturen voor zoiets is volgens mij niet gebruikelijk en ik vind het nog raarder om de mensen die ik erg weinig zie hierover te mailen dan aan te spreken (gezien dat dat mijn eerste mail aan hun zou zijn). Ik denk dat ik kijk of ik iets in het keukentje kan zetten en dan nog iets makkelijks zoals een pot chocolaatjes ofzo meeneem naar de vergadering.
Ja, ik vind het niet leuk als mensen niet even aangeven dat ze weg gaan
Ik ging deze aflevering ooit kijken en had hoge verwachtingen maar ik vond het echt dodelijk saai.
Dit was ook de eerste aflv van Ik Vertrek die ik ooit heb gekeken haha.
Mooi hoe je sommige mensen zo makkelijk kunt vermaken.
Hier heb je een grasveldje en wat takke herrie ga maar lekker als een debiel rondhuppelen.
“Oooh wat een geweldige ervaring”
Ja ik snap het wel als het niet je ding is, het gaat ook traag en je vraagt je vaak af “waarom”. Maar ik vind dit soort tv echt genieten.
Ik haat wachten voor een tentamen omdat je altijd wat mensen paniekerig hoort vragen over bepaalde leerpunten en ik dan weer in de stress zit omdat ik dat punt dan spontaan vergeten ben
Bluh ik haat onzeker zijn
Ik vond Dany in het begin (weet niet precies waar je bent) ook niet mijn favoriete personage, maar vind haar in latere seizoenen leuker worden!
Oke misschien zijn deze ook wel nog te zoetsappig, maar dat zijn quotes zo snel vind ik haha:
“A journey is best measured in friends, not in miles”
“No one looks back on their life and remembers the nights they had plenty of sleep”
"Erasmus / exchange will last a few months, but you will miss it forever’
“Since life is short and the world is wide, the sooner you start exploring it, the better”
via welke site kijk jij het?
misschien moet ik ook maar weer eens een poging wagen nl.
Het regende vanochtend nogal hard en ik moest een eindje lopen. Daar was ik gelukkig op voorbereid met een paraplu en een regenjas. Alleen bleken mijn waterproof laarzen inmiddels niet zo waterproof meer. Dus ik heb vandaag, tot grote verwarring van veel leerlingen, op mijn sokken gewerkt. Ga ik vaker doen.