Wat je even kwijt wilt #22

Ik ben binnenkort in het weekend jarig en op de dinsdag erna ben ik weer voor t eerst op het werk. Ik weet alleen echt niet wat ik moet doen qua traktatie. Ik werk er nu ongeveer een half jaar, maar heb pas 1 verjaardag meegemaakt en dat was van een afdeling die verder op de gang zitten.
Ik werk die dinsdag niet op mijn eigen locatie, maar op een locatie waar ik ongeveer 1 keer per 2 a 3 weken ben. Zal ik dan iets meenemen voor alle mensen die daar dan in de open werkruimte + aansluitende kantoors zitten? Ik ken die mensen niet echt heel goed, want ik hoef er bijna niet mee samen te werken, maar het zijn wel werknemers van de afdeling die het dichtste bij mijn team staan (qua organisatiestructuur). Heb die middag op dezelfde locatie wel nog een vergadering met medewerkers waar ik veel meer mee samenwerk, maar we hebben een erg drukke en strakke agenda, dus ik denk dat het misschien niet zo gewaardeerd wordt als ik tijd besteed aan iets ‘uitdelen’. Plus dan is het wellicht ook zo netjes om de mensen die daar in de kantoren/open werkplek zitten, ook wat te geven, maar dan wordt het erg veel en weet ik niet of ik het meekrijg in het OV?

Wat zouden jullie doen?

Hier hetzelfde! Heb nog maar weinig nuttigs gedaan eigenlijk, nog niks van mijn to do lijstje afgestreept.

1 like

Hehhhh dit kan toch niet waar zijn?!

Waar is @Matilda heen? (kan haar niet meer taggen)
of heb ik iets gemist

Als je daar amper bent zou ik echt niet gaan trakteren, eerlijk gezegd. Kan je niet later die week (die woensdag?) niet op je eigen locatie wat simpels trakteren? Zo van “het is alweer even terug, maar vond het leuk toch koekjes neer te zetten?”. Zou er niet te moeilijk over denken dat je dan op die locatie niet trakteert.

2 likes

Omdat ze willen doen alsof ze Brits zijn :mad:

Ja ik ben pas meer dan een week later weer op mijn eigen locatie. Zou het ergens wel vervelend vinden als ze mij dinsdag zouden feliciteren en ik dan niks heb om te trakteren haha. Hoewel ik ook niet zo goed weet wat gebruikelijk is en ik de kans groot acht dat niemand weet dat ik jarig ben geweest.

@Seal Ja, ik dacht inderdaad aan chocolaatjes van de chocolatier ofzo, alleen moet ik daarvoor het weer maar even afwachten, haha. En ik twijfel of ik het dan inderdaad ergens neerzet, of toch aan het begin van de vergadering in de vergaderruimte neerzet (als ik het gewoon neerzet, zien de mensen van de vergadering het waarschijnlijk niet).

2 likes

Huh, maar dan heb je toch al 250e betaald deze maand? Dan zou ik dus maar 600 overmaken nu, of de eerstvolgende keer. Of 250e terug overmaken van de gezamenlijke rekening.

Normaal betaal je 850, je hebt al 250 betaald, dus hoef je nog maar 600.

1 like

Dr rijden heeel weinig treinen van Amsterdam naar Schiphol. Volgens mij rijden de duitse treinen wel maar ja verder dan bepaalde plekken komen ze dan ook niet.

Heb je geen keuken/pauzeruimte oid? Zou daar gewoon een schaal koekjes o.i.d. neerzetten en een mailtje/slackbericht sturen aan de mensen die er zijn dat die er staan vanwege je verjaardag.

1 like

:sob: ik dacht eerder vandaag nog oh die is rustig omdat ze op vakantie is…

@Xiomara

Oh nee, wat jammer :disappointed:

Ik heb net geleerd over het bestaan van Biodanza :joy:

Zie: https://youtu.be/CG-cwfC5K1c
Vooral de laatste 10 seconden

3 likes

Haha ik wilde al op je antwoorden: dan heb je ook een legendarische aflevering van ik vertrek gemist. Maar dat is deze inderdaad.

Ik zag pas iemand rijden met op haar auto een sticker “Biodanza: the dance of life” :joy:

7 likes

Nu je het zegt, heb haar al even niet meer gezien!

Er is steeds een reclame met maan op tv. Vind dat zo een vervelende reclame omdat zij er in zit. En dat vind ik dan weer stom van mezelf.

Ja, er is wel een keukenruimte, maar die wordt maar beperkt gebruikt omdat we ook een grote kantine hebben. Een mailtje sturen voor zoiets is volgens mij niet gebruikelijk en ik vind het nog raarder om de mensen die ik erg weinig zie hierover te mailen dan aan te spreken (gezien dat dat mijn eerste mail aan hun zou zijn). Ik denk dat ik kijk of ik iets in het keukentje kan zetten en dan nog iets makkelijks zoals een pot chocolaatjes ofzo meeneem naar de vergadering.

Ja, ik vind het niet leuk als mensen niet even aangeven dat ze weg gaan :frowning:

2 likes

Ik ging deze aflevering ooit kijken en had hoge verwachtingen maar ik vond het echt dodelijk saai.

Dit was ook de eerste aflv van Ik Vertrek die ik ooit heb gekeken haha.

1 like

Mooi hoe je sommige mensen zo makkelijk kunt vermaken.

Hier heb je een grasveldje en wat takke herrie ga maar lekker als een debiel rondhuppelen.
“Oooh wat een geweldige ervaring”

1 like