Wat je even kwijt wilt #22

Mijn zusje komt een paar dagen logeren, echt zin in. Ze appt me al een paar dagen dat ze zo’n zin heeft om te komen :heart_eyes:
Wordt een weekend chocolade eten, shoppen en nostalgische meidenfilms kijken :heart_eyes::heart_eyes:

21 likes

Gvd ben ZO BOOS. kom net op t station na lange werkdag, eindelijk lekker naar huis, heeft 1 of andere randdebiel z’n fiets aan mijne vast gemaakt!!
En t is een gigantisch dik slot die je niet zomaar doorknipt, niemand op t station kon me helpen ook
Hopelijk is er morgen een fietsenmaker open of komt die sukkel van een eigenaar snel terug, kan echt wel janken na zo’n lange dag, lopend naar huis nu

Heb een passief agressief briefje achter gelaten in z’n krat voorop want zon type was t ook nog eens!!!

2 likes

Als ik jouw berichtjes lees vind ik het jammer dat ik geen jonger zusje heb dat bij me kan komen logeren… :slightly_frowning_face:

Veel plezier in elk geval!

4 likes

Help ik wil graag meedoen aan de quiz die zo begint maar kan het topic niet vinden, kijk ik nou zo scheel?
edit oke nevermind sorry voor de paniek heb m al gevonden :roll_eyes::grimacing:

1 like

Er is een apart subforum voor de quiz!

1 like

Succes!
Edit: oh haha je had ‘m al :’)

3 likes

Haha ja daar kwam ik net ook achter, lekker stom van me pff :stuck_out_tongue:

1 like

Volgens mij kan je daarvoor de politie bellen (niet het noodnummer) en kunnen ze die andere dan losmaken. Of gewoon even dat andere nummer bellen en vragen of ze nu iets voor je kunnen betekenen als je snel je fiets nodig hebt. Heb je ook nog een bewijs dat die ene fiets van jou is (buiten de sleutel, bijv een verzekering/ aankoopbewijs?)

Mijn vriend kwam er onderweg naar fietscrossen achter dat ie z’n helm vergeten was, dus ik ben net naar hem toegefietst om hem te brengen. Hij was gelukkig nog niet zo heel ver maar het was toch nog best een stuk, voel me echt een goede vriendin nu. Nu als beloning een ijsje halen op de terugweg :sparkles:

14 likes

Toen haar boek uit kwam was ik al super trots (ook op mezelf omdat ik het dankwoord had gehaald) EN NU WINT ZE GEWOON DE GOUDEN STROP JONGENS! De Witte Kamer van @Celeone Ga dat lezen!

(En ja dit voelt ook een beetje als mijn prijs)

82 likes

Ik wil eigenlijk heel graag een oude vriendin van mij een berichtje sturen. Was echt een super goede vriendin van mij, maar dit is verwaterd, waardoor ik haar nu al 2 jaar niet meer heb gesproken en ik mis het best wel. Ik weet alleen echt niet wat ik moet sturen en of ze dat niet raar zou vinden… ik durf gewoon niet echt. Terwijl ik er al best wel een tijdje over nadenk…

Oh dat meen je :scream: dan denk ik dat ik die van 50euro had. Sorry voor de dode mus haha. Misschien toch swapfiets dan?

Heb alleen een sleutel, is ook niet zo’n speciale fiets dus verzekerd is ie niet en heb m gekregen van een collega. Had de agenten die op t station rondliepen ook gevraagd ja, zij hadden alleen niets bij zich. Vanavond heb ik m niet echt nodig, maar als die fiets morgen niet weg is, ga ik dat nummer wel bellen ja! 09008844 bedoel je zeker? Bedankt voor de tip :blush:

Simpel gezegd: wat heb je te verliezen? Ze is nu niet in je leven. Misschien kan dat weer veranderen. En als ze geen behoefte heeft aan contact kun je het afsluiten. Zo wel, dan ben je blij dat je de stap hebt gezet.

Hoorde vandaag zoiets op de radio van dat je dingen nu - als volwassene -kunt doen zonder dat je wordt uitgelachen door een groepje (zeg maar zoals op school vroeger kon gebeuren). Zoiets zou ik voor ogen houden. Ze zal vast niet gemeen doen!

Ik zou kortom zeggen waag het erop :smiley:

2 likes

Ik zou zeggen, stuur haar een berichtje! Als je het niet doet, gebeurt er sowieso niks. En als ze het vreemd vindt, heb je het in ieder geval geprobeerd. Je verliest er niks mee. In zo’n bericht kun je zeggen wat je hier ook zegt, dat je haar mist. Als je dat wat te lastig vindt, kun je ook eerst gewoon vragen hoe het met haar gaat. Is natuurlijk best wel even een stap na 2 jaar geen contact, maar als het goed uitpakt, krijg je er misschien veel voor terug!

2 likes

Haha heb al een nieuwe tweedehandsje!! Maar ga ff online kijken voor die jij noemde of een motor slot halen… en heb ook goud en turquoise verf bussen gehaald hehe

1 like

Haha lekker bezig! Met een motor slot kan er echt niks meer fout gaan geloof ik, maar misschien zijn die wel heel zwaar?

Misschien een dunnere olie? Ik gebruik zelf iedere avond pure druivenpitolie. Dat is niet zo’n hele dikke olie dus trekt beter in de huid

Wauuuw, zo gaaf!!!

2 likes

Oef, pas je op! Mijn vriend moest 6 weken herstellen, 3 weken in mitella en mag maanden zn sport niet uitoefenen. Die oefeningen kan je ook wel online vinden en thuis doen denk ik, iig voegde een fysio niet zoveel toe bij mn vriend.

1 like