Wat je even kwijt wilt #22

Als je bij iemand op z’n Spotify family-account gaat, moet je dan weer ‘helemaal overnieuw’ beginnen? Of kun je je eigen account gewoon houden zegmaar, met playlists e.d. :thinking:

In de sportschool ruikt het toch alleen maar naar zweet dus niemand zal het opvallen haha

2 likes

Oh… mijn knappe collega komt niet vandaag. Heb ik niks om naar tw loeren.

2 likes

Ik wilde meer oefenen met fotograferen dus had een oproepje gezet op fb. Heel veel reacties en van iedereen ook bedankjes op de foto’s die ik voor ze heb gemaakt enzo.
Maar 1 vrouw wilde foto’s van haar new born baby’tje en ze heeft na 2 weken nog niks laten horen wat ze er van vind en ik vind het echt stom. Zeg gewoon of je ze leuk vind of niet. Heb er wel 1,5u fotograferen en 2u bewerken inzitten en ik krijg niet eens een bedankje? :unamused:

1 like

Ach wat rot, maar drie maanden is echt niet lang!! Snap jouw teleurstelling maar ik zou daar zelf echt niets bij denken als ik zoiets zou horen van een vriendin/familielid. Kop op, over drie maandjes ben je alsnog klaar, nog steeds super goed!!! Als je er erg van baalt misschien kan je vriend dan zijn ouders van tevoren ff inlichten en vragen of het OK is om het er vanavond niet over te hebben?

Qua afleiding : wat bakken/koken, een podcast luisteren of film kijken, bellen met een vriendin, lekker uitgebreid douchen/badderen/maskertje, sporten?

Je hebt ook wel gelijk, 3 maanden is helemaal niks. Komt ook omdat ik verwacht sowieso al vertraging op te lopen door een moeilijke toets. Dacht dat ik die niet zou halen. Paar maanden terug onverwacht toch wel gehaald en zooooo blij toen. En dan is het nu alsnog helemaal verknald haha.

Ja denk dat ik dat inderdaad wel ga doen, vriend even vragen of hij dat wilt doen. Heb nog een Love Island aflevering te goed dus denk dat die zo lekker aan gaat. Dankje voor je lieve berichtje, doet goed :slight_smile:

1 like

Wat een kak weer. Ik zou naar een festival gaan maar heb nu echt geen zin meer. En ik ga een trui aantrekken want ik heb het gewoon koud.

:disappointed_relieved: - Geeft een hele dikke knuffel - :heart:

1 like

Ik wil iets boeken voor mijn vakantie (ticket heb ik al, maar een tour om daar te doen), en ik durf niet? Ik stel het al 4 weken uit. Terwijl het ook niet zo gek veel geld kost (40 euro).

Oké morgen ga ik het echt echt boeken

2 likes

Update: Ik heb even gewacht en het Engels is inmiddels weer weg (hij staat nu op Duits)

@anon42289517 heel veel sterkte :yellow_heart:
@Amoruccio Wat vervelend! Zorg dat je zo snel mogelijk een gesprek krijgt met feedback etc. Misschien ben je wel een grensgeval en kun je ze nog op een fout betrappen, zodat het alsnog als voldoende beoordeeld kan worden. Geen idee of dit een optie is, maar ik dacht eraan omdat je aangeeft dat het zo onverwacht kwam.

1 like

Je behoudt alles en merkt er eigenlijk niks van. Je account wordt qua betaling gewoon overgezet naar familie account waarbij dus alleen geld afschreven wordt bij degene die hoofdbeheerder is. Heel chill dus!

2 likes

Ik ga toch maar wel med naar de borrel… hahaha ik ben zo makkelijk over te halen

1 like

Vanavond komt mijn neefje van 3 logeren en ik vind dat zo gezellig :slightly_smiling_face:

13 likes

Ja dat is ook zuur, je plannen weer moeten bijstellen, en 't gevoel van iets niet halen is nooit fijn. Fijne dag en goed om je vriend ff te laten overleggen hoor :+1:

Het regent echt zo kneiterhard, heb echt medelijden met alle festivalgangers dit weekend. Je zou maar in een tent moeten slapen vandaag, ik zou echt helemaal niet meer gaan.

1 like

Ik heb vanmorgen hardgelopen in mega harde wind en moet nu even bijkomen in bed. Denk dat dit mijn dag was en verder m’n bed niet meer uit kom :thinking:

4 likes

Het waait hier zo hard dat ik constant alarmen van auto’s en scooters af hoor gaan beneden :sweat_smile: Wilde een pakje ophalen en boodschappen doen maar denk dat ik mooi op de bank blijf hangen.

Ben tegen een paaltje gelopen die ik over het hoofd zag maar m’n bovenbeen doet nu zo veel pijn, zit ook echt een blauw ei op haha

Ik zie mezelf al tegen iedereen in de action met een blonde staart en bril Veeenmollll fluisteren… maar je woont niet eens in de buurt

7 likes

Ik ben ongesteld en word dan echt zo’n gigantische heks… Net om niks ruzie gehad met mijn vriend en kan alleen maar bitchen op hem. Waarom gebeurd dit altijd :sob: