Wat je even kwijt wilt #22

Vanavond komt mijn neefje van 3 logeren en ik vind dat zo gezellig :slightly_smiling_face:

13 likes

Ja dat is ook zuur, je plannen weer moeten bijstellen, en 't gevoel van iets niet halen is nooit fijn. Fijne dag en goed om je vriend ff te laten overleggen hoor :+1:

Het regent echt zo kneiterhard, heb echt medelijden met alle festivalgangers dit weekend. Je zou maar in een tent moeten slapen vandaag, ik zou echt helemaal niet meer gaan.

1 like

Ik heb vanmorgen hardgelopen in mega harde wind en moet nu even bijkomen in bed. Denk dat dit mijn dag was en verder m’n bed niet meer uit kom :thinking:

4 likes

Het waait hier zo hard dat ik constant alarmen van auto’s en scooters af hoor gaan beneden :sweat_smile: Wilde een pakje ophalen en boodschappen doen maar denk dat ik mooi op de bank blijf hangen.

Ben tegen een paaltje gelopen die ik over het hoofd zag maar m’n bovenbeen doet nu zo veel pijn, zit ook echt een blauw ei op haha

Ik zie mezelf al tegen iedereen in de action met een blonde staart en bril Veeenmollll fluisteren… maar je woont niet eens in de buurt

7 likes

Ik ben ongesteld en word dan echt zo’n gigantische heks… Net om niks ruzie gehad met mijn vriend en kan alleen maar bitchen op hem. Waarom gebeurd dit altijd :sob:

Zit bij de kapper en er zit een man via de spiegel onwijs naar me te staren, schaamteloos. Creepy. Ik word hier zo boos van.

Lief, je reactie!! Het slaat nergens op want was vorige keer idd leuk. Maar dankjewel!!

1 like

Pleaaaaaaase laat het morgen een beetje oké weer zijn

Kun je niet even zwaaien? Zodat hij ongemakkelijk wordt.

(Ik zou dat ook niet durven hoor. Maar ik herken je ergernis.)

2 likes

Vier mensen hadden geappt om te vragen hoe mijn tentamen was gegaan en ik vind die betrokkenheid zo lief maar heb wel gewoon naar iedereen hetzelfde berichtje gekopieerd en geplakt haha heb geen zin om daar tijd in te steken

Als je met kleine kinderen in de trein reist, ga dan gewoon niet in de stilte coupe zitten :worried:

14 likes

Waarom is het zo kut om je koffer uit te ruimen na je vakantie? Ik leef nu ook nog maar gewoon half door uit mijn koffer, omdat ik gewoon te lui ben.

6 likes

Oh de conductrice kwam langs en heeft ze(wel super vriendelijk) ergens anders laten zitten!!

8 likes

Het leek net black friday in de supermarkt, mensen sprongen bijna over elkaar heen voor de lange rijen in de kassa en de medewerkers renden echt als kippen rond

1 like

Uitpakken is zooooo kut. Inpakken daarentegen vind ik echt superleuk

1 like

In een impuls samen met een vriendin besloten naar de zaterdag van Werchter te gaan en 's nachts na afloop met de auto terug te rijden haahah

2 likes

Heel hard gerend voor een trein denk ik op t station ineens oh wacht het is zaterdag dus die trein rijd helemaal niet…

Nu thuis snel omkleden en eten en dan terug naar het werk om te zuipen…

1 like