Wat je even kwijt wilt #22

Jalapeno-pepers snijden, neus snuiten. Doe dat niet.

Wow wat erg! Zeker hoe ze je dan behandelen nadat zoiets is gebeurd. Dit soort verhalen heb ik idd helaas vaker gelezen, en daarom ben ik er zelf best wel behoedzaam voor. Maar ik denk ook wel dat het te maken heeft met wie het doet. Ik denk dat je bij een goede kno arts bijvoorbeeld een stuk minder risico loopt op zoiets dan dat een huisarts assistent het doet ofzo. Maar gelukkig gaat het in de meeste gevallen uiteraard gewoon goed zoals @Gelatelli liet zien, maar als het niet echt nodig is zou ik persoonlijk gewoon niet gaan.

2 likes

Omg ik heb Surinaamse pindakaas ontdekt, wil nooit meer zonder!! Fuck Calve

6 likes

Ik wil wat minder snoepen tussendoor. Hoef niet echt af te vallen, maar wil gewoon iets gezonder gaan doen. Alleen op het werk in het ziekenhuis staat altijd super veel chocolade of taart van patiënten die met ontslag zijn gegaan… daar kan ik niet vanaf blijven.

1 like

Ik heb zo een bezichtiging bij een huis met mijn vriend. Ook al hebben we eigenlijk al een ander huis toegewezen gekregen (nog niks getekend). Dit huis is wel veel ruimer dus ik ben echt benieuwd. Want er stonden ook geen foto’s van de binnenkant online

1 like

Omg weer zo’n docu over een jongetje in de klas van juf Kiet. Ik heb nog maar tien minuten gekeken maar het breekt nu weer zooo mijn hart, https://www.npostart.nl/2doc/03-06-2019/KN_1707031

5 likes

Ik lig nog in bed en ga straks piccolinis eten :slightly_smiling_face:

10 likes

Spontaan afgesproken met een collega. Ga zo bij haar thuis lunchen en met haar kinderen cakjes bakken :grin:

17 likes

Omggg mag ik mee naar NYC haha

2 likes

Er is een borrel van het werk. Maar ik ben vroeg klaar en heb geen zin om op en neer te gaan en ik haat dit weer haha.
Dus dan maar een goeie party plannen voor een andere keer.

Mijn collega zei ineens : ik heb 2 pakketjes besteld 1tje is een cadeautje voor jou​:heart::heart::heart:

6 likes

Ik heb vanavond weer een verjaardag buiten. Hoe verzinnen ze het toch ook iedere keer weer. Laatste keer zaten we in maart blauw te bekken daar in de tuin. Het is dat het goede vrienden zijn anders zou ik echt thuisblijven. Het zijn twee vriendinnen die hun verjaardag vieren en ze willen allebei niet een verjaardag in huis (heb bij de ander ook al keertje buiten gezeten terwijl het kutweer was).

En @ de rest, bedankt <3 ik heb wel oke geslapen maar ik ben nog steeds misselijk. Beetje afleiding zoeken vandaag!

4 likes

Sterkte en denk goed om jezelf vandaag! :heart:

1 like

Waarom zijn de controls van het forum opeens allemaal in het Engels? Is dat bij jullie ook? Reply voor antwoord en Latest voor laatste etc.

Sjezus ik heb gewoon van 23.30 tot 11.30 non-stop geslapen
Had oordoppen in en lag echt knockie

3 likes

Oh no i don’t have that. Thats crazy!

3 likes

Ik heb straks een 3e date en voel me zo zenuwachtig dat ik er verdrietig van word en bijna moet huilen??? Waarom ben ik zo?? is dit normaal?

7 likes

Strange!

@Medusa ik heb niets aangepast, ik wist tot nu toe niet eens waar dat moest :sweat_smile: Je moet blijkbaar helemaal doorklikken bij instellingen. Ik heb het inmiddels aangepast maar alles is nog steeds in het Engels haha

1 like

Ik zou het zeker doen! Een gehoortest stelt helemaal niet zoveel voor, maar het kan wel wat zorgen wegnemen mogelijk. Ik vind het ook vreemd dat er zo lichtjes over zo’n procedure wordt gedaan, want oorproblemen zijn echt niet mis. Dit heb ik zelf helaas ook ondervonden.

1 like

pfff ik voel me best naar. Donderdag te horen gekregen dat mijn afstudeeronderzoek onvoldoende is en dat kwam best onverwacht. Baal er echt gigantisch van en ben er best verdrietig om omdat ik er echt op gerekend had over een maand mijn diploma in handen te hebben en nu duurt dat opeens nog minimaal 3 maanden. Ik voel me ook echt alsof ik andere mensen teleurstel. Mn moeder reageerde ook super teleurgesteld enzo. Straks bij mijn schoonouders eten en ik zie er zo tegenop, bang dat het opgebracht gaat worden en dat is echt gewoon nog te vroeg :pensive:

Iemand tips voor afleiding gewoon thuis? Moet echt mn gedachten even verzetten.

1 like