Zit bij de kapper en er zit een man via de spiegel onwijs naar me te staren, schaamteloos. Creepy. Ik word hier zo boos van.
Lief, je reactie!! Het slaat nergens op want was vorige keer idd leuk. Maar dankjewel!!
Pleaaaaaaase laat het morgen een beetje oké weer zijn
Kun je niet even zwaaien? Zodat hij ongemakkelijk wordt.
(Ik zou dat ook niet durven hoor. Maar ik herken je ergernis.)
Vier mensen hadden geappt om te vragen hoe mijn tentamen was gegaan en ik vind die betrokkenheid zo lief maar heb wel gewoon naar iedereen hetzelfde berichtje gekopieerd en geplakt haha heb geen zin om daar tijd in te steken
Als je met kleine kinderen in de trein reist, ga dan gewoon niet in de stilte coupe zitten
Waarom is het zo kut om je koffer uit te ruimen na je vakantie? Ik leef nu ook nog maar gewoon half door uit mijn koffer, omdat ik gewoon te lui ben.
Oh de conductrice kwam langs en heeft ze(wel super vriendelijk) ergens anders laten zitten!!
Het leek net black friday in de supermarkt, mensen sprongen bijna over elkaar heen voor de lange rijen in de kassa en de medewerkers renden echt als kippen rond
Uitpakken is zooooo kut. Inpakken daarentegen vind ik echt superleuk
In een impuls samen met een vriendin besloten naar de zaterdag van Werchter te gaan en 's nachts na afloop met de auto terug te rijden haahah
Heel hard gerend voor een trein denk ik op t station ineens oh wacht het is zaterdag dus die trein rijd helemaal niet…
Nu thuis snel omkleden en eten en dan terug naar het werk om te zuipen…
Vervelend zeg! De volgende keer gewoon keiharde hardcore of metal of zoiets draaien grapje ofcourse
Ik ben zo blij dat ik eindelijk tweede gaatjes heb durven laten schieten!
Ik geniet van de Pinkpop livestream met de Golden Earring. Mijn vader draaide hun muziek altijd thuis vroeger. Mooie herinneringen!
Zulke docus maken mij ook altijd emotioneel. Denk dat ik hem ook ga aanzetten aangezien het toch baggerweer is!
Pff ik ben een essay aan het schrijven voor een vak maar de hele opzet van dat vak en de opzet vind ik stom (alles wordt uitgespeld, beetje middelbareschoolgevoel terwijl we verdorie op de universiteit zitten met allemaal mensen die heel prima zelf na kunnen denken zou ik zeggen) en ik ben zooo ongemotiveerd daardoor. Terwijl ik het onderwerp best interessant vind, superirritant dit.
Sowieso fuck Calvé
Lekker de pindaolie eruit en palmolie erin.
Mijn collega’s doen mee aan de RopaRun, ik ben zo trots! Wel een heel gek idee dat als ik vannacht en zondagnacht ga slapen dat zij de hele nacht doorlopen?!
Een heerlijk idee toch