Misschien komt deze reactie te laat, maar ik kreeg laatst van mijn zangdocente de tip voor isla medic, misschien kun je er nog iets mee. Veel succes en plezier met je optreden, hopelijk gaat het een beetje met de keelpijn!
Het was gewoon voorbestemd. Vandaag moet je de werkdag afsluiten met een zuippartij
Hahaha precies!
Wat heb je genomen?
We gaan pas na 6 uur borrelen haha
Oh hahaha jammer dat je nog even moet wachten had even niet door dat het 5 uur was
Ik mis die tijd van de early 00’s dat MTV in het weekend marathons had van die simpele reality shows. Ik heb echt zin om het hele weekend naar Rich Girls of Making The Band te kijken, maar dat soort series worden gewoon niet meer gemaakt!
Ik heb pizza besteld zojuist
Oh ik ga eens kijken, ik vond dat echt heel leuk vroeger!
Sweet 16, MTV cribs en nog meer van dat soort programma’s.
Ik vind t jammer dat ze niet meer The Real World doen!
Ik vind het ook kut om mijn koffer in te pakken, neem veels te veel shit mee die ik waarschijnlijk toch niet aan ga trekken
Haha ja dat ook!
Haha helaas ik ben wel in een keten van jouw werk geweest, denk niet in jouw winkel (was in op de wes.ter.mark.t)
Mn zusje is aan het bevallen!! En ik ben vet benieuwd hoe het gaat maar ze antwoorden (heeeeeeeel begrijpelijk) niet op appjes. Ben al heel de dag een brok zenuwen
Mijn collegas " ooh wr gaan gwn casual hoor" ik kom in mn panter print legging want dat is my kind of casual…
Oh zo kut
Het komt goed, echt. Dat voelt nu nog niet zo en nu lijken 3 maanden ook heel lang.
Alle cliches hierover zijn waar. Op dit moment heb je er helemaal niks aan, maar ik hoop dat je morgen als je wakker wordt, je je zelf al beter voelt en weer motivatie vindt
Het concept snackbar is eigenlijk best een beetje gek. Helemaal naar een de friettent lopen waar ze vervolgens je eten in een frituur flikkeren en dan mag je weer naar huis met je eten.
Groetjes uit de friettent.
Ik laat de lift zo wel lekker meuren naar frietjes
Ik heb een aantal dingen besteld van Monki en dit wil ik betalen met Klarna. Alleen nu wil ik wat dingen terugsturen en wat dingen houden, moet ik nu eerst heel de factuur betalen? En dat ik dat daarna dan terug krijg?