Wat je even kwijt wilt #22

Haha ja dat ook!

Haha helaas :joy: ik ben wel in een keten van jouw werk geweest, denk niet in jouw winkel (was in op de wes.ter.mark.t)

Mn zusje is aan het bevallen!! En ik ben vet benieuwd hoe het gaat maar ze antwoorden (heeeeeeeel begrijpelijk) niet op appjes. Ben al heel de dag een brok zenuwen

46 likes

Mijn collegas " ooh wr gaan gwn casual hoor" ik kom in mn panter print legging want dat is my kind of casual…

3 likes

Oh zo kut :frowning:
Het komt goed, echt. Dat voelt nu nog niet zo en nu lijken 3 maanden ook heel lang.
Alle cliches hierover zijn waar. Op dit moment heb je er helemaal niks aan, maar ik hoop dat je morgen als je wakker wordt, je je zelf al beter voelt en weer motivatie vindt :heart:

1 like

Het concept snackbar is eigenlijk best een beetje gek. Helemaal naar een de friettent lopen waar ze vervolgens je eten in een frituur flikkeren en dan mag je weer naar huis met je eten.

Groetjes uit de friettent.

22 likes

Ik laat de lift zo wel lekker meuren naar frietjes :drooling_face:

1 like

Ik heb een aantal dingen besteld van Monki en dit wil ik betalen met Klarna. Alleen nu wil ik wat dingen terugsturen en wat dingen houden, moet ik nu eerst heel de factuur betalen? En dat ik dat daarna dan terug krijg?

Heb ik 6 jalapeños gesneden en daarna in mijn ogen gewreven? Misschien.:sob:

21 likes

Mijn vriend heeft een keer daarna staan plassen en vervolgens een halve avond met een natte doek op zijn zaakje gezeten

25 likes

Voordeel van écht geen zin hebben in het schrijven van een essay: opruimen en poetsen is ineens zoveel aantrekkelijker. Het is lang niet zo netjes geweest hier.

5 likes

Ik kan een tampon inbrengen na chili’s snijden ook afraden.

30 likes

Heb vandaag voor het eerst de baby van mijn nichtje gezien, krijg er spontaan rammelende eierstokken van :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik weet even niet meer hoe maar je kan (eenmalig per bestelling) in die app van Klarna aangeven wat je terugstuurt. Dan wordt je factuur aangepast! Ik wist de eerste keer niet dat het slechts 1 keer kon dus heb toen gechat via de app en werd het alsnog aangepast door hun. ik vind ze super behulpzaam en goed bereikbaar, dus mocht je net als ik er niet uitkomen zou ik dat zeker aanraden.

1 like

Er wordt bij mij in de buurt aan de straat gewerkt, dus het is een grote zandbak. Nu waait het nogal hard dus de zand vliegt door de straat heen. Ik kan meteen zien hoe duinvorming werkt.

Jongens hoe fix ik een gescheurde nagel? Ik loop al de hele week met een pleister om die vinger en ik word er gek van, heb m’n nagel ingesneden met een scheermesje. Hij is vrij lang dus ik ben steeds bang dat ik ergens achter blijf hangen en het verder scheur.

Heb wel eens gelezen dat mensen dat met een theezakje fixen!

1 like

Mijn vriend is niet bij mij thuis dit weekend omdat we allebei moesten werken. En ik kom thuis, staat er een bos bloemen met een kaart waarin stond

‘Een beetje retailtherapie voor mijn afwezigheid’

Met 100,- :heart_eyes:

64 likes

@lapzwans hoe is het? Heb je de echo al gehad? Xx

Ik ga zo een tosti eten met truffelsaus. Truffelsaus is altijd goed toch? :+1::grin:

8 likes