Wat je even kwijt wilt #22

Heb ik 6 jalapeños gesneden en daarna in mijn ogen gewreven? Misschien.:sob:

21 likes

Mijn vriend heeft een keer daarna staan plassen en vervolgens een halve avond met een natte doek op zijn zaakje gezeten

25 likes

Voordeel van écht geen zin hebben in het schrijven van een essay: opruimen en poetsen is ineens zoveel aantrekkelijker. Het is lang niet zo netjes geweest hier.

5 likes

Ik kan een tampon inbrengen na chili’s snijden ook afraden.

30 likes

Heb vandaag voor het eerst de baby van mijn nichtje gezien, krijg er spontaan rammelende eierstokken van :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik weet even niet meer hoe maar je kan (eenmalig per bestelling) in die app van Klarna aangeven wat je terugstuurt. Dan wordt je factuur aangepast! Ik wist de eerste keer niet dat het slechts 1 keer kon dus heb toen gechat via de app en werd het alsnog aangepast door hun. ik vind ze super behulpzaam en goed bereikbaar, dus mocht je net als ik er niet uitkomen zou ik dat zeker aanraden.

1 like

Er wordt bij mij in de buurt aan de straat gewerkt, dus het is een grote zandbak. Nu waait het nogal hard dus de zand vliegt door de straat heen. Ik kan meteen zien hoe duinvorming werkt.

Jongens hoe fix ik een gescheurde nagel? Ik loop al de hele week met een pleister om die vinger en ik word er gek van, heb m’n nagel ingesneden met een scheermesje. Hij is vrij lang dus ik ben steeds bang dat ik ergens achter blijf hangen en het verder scheur.

Heb wel eens gelezen dat mensen dat met een theezakje fixen!

1 like

Mijn vriend is niet bij mij thuis dit weekend omdat we allebei moesten werken. En ik kom thuis, staat er een bos bloemen met een kaart waarin stond

‘Een beetje retailtherapie voor mijn afwezigheid’

Met 100,- :heart_eyes:

64 likes

@lapzwans hoe is het? Heb je de echo al gehad? Xx

Ik ga zo een tosti eten met truffelsaus. Truffelsaus is altijd goed toch? :+1::grin:

8 likes

Ah wat super lief!!! :heart_eyes:

Je mag al mijn truffelsaus in de wereld hebben, voor altijd. Ik snap die hype echt niet :frowning: Ik wil verdeuri gewoon goeie dikke vette mayo!

8 likes

Ben zelf verbaasd dat ik hierover val maar oom voelde me zo ongemakkelijk.

Stond bij de Rituals en werd in het engels aangesproken door een medewerkster. Ik probeerden nog mega Nederlands te antwoorden met ja en oké. Maar ze ging ermee door dat ik uit ongemakkelijkheid maar engels terug ben gaan praten.

Nu weet ik dat ik ‘buitenlands’ ben, maar ze ging er meteen vanuit dat ik een toerist/expat was. Ik voel me nooit gediscrimineerd en voel me gewoon 100% Nederlands, maar voelde me gewoon naar erna.

Ik ben wel eerder in het engels aangesproken, maar de mensen die in die winkel komen zijn 70% expats en toen kon ik er om lachen met de medewerker.

1 like

Was ze zelf niet afkomstig uit een ander land? Ik word regelmatig geholpen door winkelpersoneel dat geen Nederlands spreekt namelijk

1 like

Ik ben op vakantie en er is hier een zwerver die ik vaak zie die eruit ziet alsof hij het zwaar heeft. Zie hem vaak uit prullenbakken graaien en ergens in de verte heeft die wat weg van mn vader (?!). Aangezien we morgen weggaan hadden we redelijk wat eten over. In plaats van weggooien heb ik nu een tasje gemaakt met een pindareep, chips, blikje cola, water en een banaan en heb die gegeven met wat losgeld. M’n vriend zat van jaa wat moet die met al die zooi (maar anders zouden we het weggooien ofzo) en er was hier laatst ook al een discussie dat je zwervers niet jouw voedsel moet opdringen. Dus nu weet ik niet of ik een goeie daad heb verricht of juist iets kuts :sweat_smile:

10 likes

Nee, daar hoopte ik inderdaad ook op. Maar tegen een ander praatte ze gewoon Nederlands.

Ik zou die zak bij de prullenbak neerleggen. Persoonlijk zou ik het niet aan hem durven te geven uit angst voor zijn reactie of opvatting.

Graag :heart_eyes: