Wat je even kwijt wilt #22

Ik vind het lief.

4 likes

Omg zoooo lief!!

Ik heb vanochtend een zak dropkrijtjes gekocht en nu eet ik dus al de hele dag continu die krengen. Weet ook meteen weer waarom ik zulke dingen niet in huis moet halen

4 likes

Hij vatte het wel goed op geloof ik. Hij nam het geld en tasje aan en sloeg vervolgens een kruisje. 5 seconden later hoorde ik het blikje opengaan. Hij zag er ook niet echt angstaanjagend uit ofzo, eerder alsof die gewoon wel wat hulp kon gebruiken.

38 likes

Ik vind het juist heel lief van je♥️

2 likes

@Rozabella dit is gewoon een lieve actie van je hoor! Je dringt die man immers niks op, als hij het niet wil, is hij niet verplicht het aan te nemen of gooit ie het zelf wel weg. Je verplicht hem tot niks.

1 like

Mijn huisgenoot die nooit spaart en geen werk heeft heeft net een laptop gekocht van meer dan 1000 euro.
Naast dat ik me afvraag hoe ben ik ook jaloers dat hij dat gewoon uit kan geven

1 like

Ik heb zelf helaas deze fout ook weleens gemaakt, automatisch Engels praten tegen iemand die er ‘buitenlands’ uit ziet. Voelde me toen ook echt zo dom. Kwam bij mij wel doordat ik toen werkzaam was in een hele internationale omgeving, dus sowieso sprak ik vrijwel de hele dag Engels met m’n collega’s. Maar omdat ik de hele dag tussen allerlei internationals zat ging mijn brein er dan bij iemand met een buitenlands uiterlijk automatisch vanuit dat diegene dan wel een international zou zijn en begon ik Engels te praten.

Misschien kon ze zelf geen Nederlands?

Theezakje inderdaad! Klein stukje afknippen, met topcoat op de scheur plakken en dan nog een laagje topcoat eroverheen. Ik scheur m’n nagels regelmatig en doe dit altijd om te voorkomen dat het verder scheurt, tot het ver genoeg is uitgegroeid om het met goed fatsoen af te kunnen knippen. Blijft bij mij meestal een dag of 2-3 goed zitten en dan doe ik er weer een nieuwe op.

1 like

Bleeeeegh ik denk dat ik verliefd ben op mijn getrouwde collega. Ik vind hem echt een leuk en intelligent persoon maar ik wil er echt afstand van nemen.

Deze kater vandaag is niet oké :frown:

Ik ben net naar Aladdin 4d geweest, mega leuk! Wel heel heftig, ik raakte geheel en al overprikkeld aan het eind hahah wist niet meer wat ik nou moest voelen of zien.

7 likes

Pff ik was net ‘uit eten’ met mijn vriend en zijn kinderen. Wij waren gelukkig al klaar met eten maar toen kwam zijn ex/de moeder met haar nieuwe vriend precies naast ons zitten.

Het was zo ongemakkelijk​:sob::sweat:
Ik voelde me zo opgelaten

1 like

Heeft iemand de Monki Kimomo jeans? Ik heb die besteld en als ik sta is de maat goed, maar als ik ga zitten merk ik dat hij wel mega strak zit omdat er geen stretch in zit. Loopt hij nog uit of kan ik beter voor een maatje groter?

Waarschijnlijk op afbetaling bij de mediamarkt kan ie de komende 3 jaar iedere maand aan zijn laptop denken

5 likes

In zo een omgeving snap ik dat dat kan gebeuren, is me ook overkomen en kon er alleen maar om lachen met degene. Maar dit was gewoon midden in de stad. Maar misschien om omdat de vrouw een air om zich heen had hangen, zoals sommige mensen in de Douglas ervaren (groetjes ex Douglas medewerkster), dt het gewoon een beetje gênant was?

Dat dacht ik eerst ook, maar ze sprak vloeiend Nederlands tegen een andere klant @RupiKaur

Loopt niet uit! Vreselijke broek :joy: ik noem het ook wel mijn ‘sta broek’

3 likes

Morgen festival en ik ben echt een stuiterbal, helemaal onrustig.

4 likes

Dat ding doet echt pijn aan je (mijn) kruis. Wat een rotbroek.

1 like