Niet met taart?
(Gefeliciteerd!!!)
Niet met taart?
(Gefeliciteerd!!!)
Aaargh ik val tot 2x toe in slaap op de bank en 2x maakt m’n vriend me wakker echt om poep.
Nu kan ik niet meer slapen. Echt top dit.
Haha dat is een stuk positiever dan de berichtjes van @Karl_Lagerfeld en @Lort! Wat raad jij aan, lekker strak in het begin of een maatje groter?
Ik verveel me ook dood. Echt he-le-maal niks op tv inderdaad. En op de een of andere manier heb ik ‘s avond nooit zin om te netflixen als ik alleen ben ofzo maar wil ik altijd tv kijken want dat vind ik gezelliger? Echt een rare kronkel bij mezelf haha. Zou ook wel willen slapen en dan morgen lekker vroeg op maar ik heb uitgeslapen tot half 12 vandaag dus vrees dat ik voorlopig nog niet kan slapen. Ik kan mezelf ook zo slecht vermaken als ik alleen thuis ben.
Hoe dan? Was dat vooraf zo gepland?
Nee het was echt puur toeval! Wij gingen eigenlijk spontaan daar even wat eten dus het was ook niet zo dat de kinderen dit van te voren wisten en het verteld konden hebben. Het wat was wel in een plaatsje naast de plaats waar zij woont maar alsnog was het heel toevallig.
Nu weet ik weer waarom ik bijna nooit drink. Kost veel moeite om niet scheel te kijken.
Ja, dat is echt stom toevallig. Wel vervelend voor je, ik kan me voorstellen dat je je opgelaten hebt gevoeld.
Lifehack hoor, ik had hier echt nog nooit van gehoord maar ga dit onthouden!
Godverdomme gaan we een film kijken valt die klojo in slaap. Hallo ik wil aandacht.
Ik dacht echt dat ik een top weekend tegemoet ging gaan mentaal maar het valt tot nu toe echt zo zwaar tegen
Al je tassen al gecheckt? Alle make-up die ik kwijt ben (op 35m2) vind ik later altijd terug in een willekeurige tas
Nu ik een fulltime salaris heb, let ik niet meer echt op hoeveel geld ik uitgeef in de supermarkt. Afgelopen maand heb ik 3 keer zoveel uitgegeven dan toen ik nog studeerde
Mep hem.
Vriend is pas over een uur klaar met werk maar ik val nu al half in slaap. Maar we moeten echt nog samen laatste Chernobyl aflevering kijken
Ah shit. Ik hoop dat je m vindt!
Hahaha, ik heb precies hetzelfde. Ik was als student zo skeer en draaide best veel dubbeltjes om. En nu koop ik o.a. bijna elke dag overpriced lunch in de bedrijfskantine.
Mumford & Sons is zooooo’n saaie band hé
Ik ben op mn werk en we zijn allemaal rare spelletjes aan het doen zoals stiften en black magic en het is zo leuk als je het al doorhebt maar andere mensen nog niet