In mijn appartement hoor ik de bass en boem boem muziek van Bootstock, maar alleen aan 1 kant van m’n huis waaronder mijn slaapkamer. Maar het duurde tot 23:00 dus vond het wel prima. Maar ik ging net naar bed en ik hoorde nog muziek. Blijkt er een afterparty te zijn tot 4:00 En de wind staat blijkbaar ongunstig voor mij, want ik hoor het echt heel hard.
Aaah ja sorry had hier een update moeten plaatsen!
Het was gelukkig goedaardig! Tumor van vetcellen (lipoom) waar wat klierweefsel overheen zat en daarom hard voelde. Maar dus compleet onschuldig, dus enorm opgelucht!
Dit is echt mn doel voor het komend jaar lijkt me zo relaxt!
Hij loopt minimaal uit. Na het wassen is het een hel, loopt iets uit maar blijft wel redelijk strak zitten
Ik heb hem maar hij is niet comfortabel en loopt ook niet uit. Hij staat leuk op een foto ofzo maar als ik ermee ga zitten voelt het alsof die broek mijn organen perforeert…
Hij valt volgens mij relatief kort. Ik heb hem in 24 en ik ben ongeveer 1,55. Een vriendin heeft hem in 26 en zij is 1,71. Bij haar zijn de enkels zichtbaar, bij mij niet. Denk wel dat de broek kwalitatief goed is en dat hij lang meegaat, zoals meer Monki jeans.
Ik zag net een redelijk grote spin, heb de kat opgepakt en haar ervoor gezet en nu is de spin weg.
Ik ben bij mijn scharrel, het is 01:54 en hij is nog werk aan het afmaken
Toen ik thuis aan kwam lopen na werk stapte mijn zus net uit de auto van haar date (we schrokken allebei van elkaar). We waren beiden hongerig en besloten naar de mcdo te rijden. Een mcchicken en veggie mcchicken later gaan we nu voor de tweede keer door de mcdrive.
We hebben net all together now terug gekeken en nuggets gegeten. Merk nu wel hoe oud ik ben. Wat tot 3 uur op de bank vreten is al heftig. Maak me ook zorgen over hoe en hoe laat ik morgen wakker wordt. Deze zorgen had ik vroeger niet.
Ik heb vandaag mn sleutel aan mn soort van vriend gegeven.
Jezus light chillll ff
Groot gelijk, als je al op zondag zo vroeg wil beginnen, moeten dat wel voor jou de ideale omstandigheden zijn!
Ik wil bruin zijn maar heb geen zin om te zelfbruinen. Of eigenlijk gewoon geen zin om naar verbrande koekjes te ruiken. Maar ik heb een nieuwe goudkleurige ketting met wat parelmoer eraan en denk dat dat mooi staat bij een bruine huid. Oh the struggles.
Ik heb dit gister even opgezocht en met een theezakje aan de slag gegaan! Had nog nooit een nagel gescheurd, echt pijnlijk. Maar nu voelt het goed stevig.
De zon schijnt! Zoooo blij, afgelopen week leek het echt drama te worden. Lekker festivalletje vandaag!
Behoorlijk verlept en straks een fotoshoot heujj.
Ohh wat een opluchting
Leuk! Veel plezier😘
Ik lig lekker aan het zwembad bij m’n vakantieplek, heb het idee dat het heeeeerlijk rustig is hier!!! Geen gedram of handdoekje leggen bij het zwembad, sowieso geen hoogbouw hotel.HEERLAK
Ik snap niks van een ingescheurde nagel fixen met een theezakje 🤷
Alleen ik deed het altijd met nagel lijm ipv seconde lijm