Jeetje wat een serieuze benadering van een gescheurde nagel.
Wat gaan jullie vandaag doen?
Heel veel is dicht maar het is best oke weer en morgen weer ruk
Ik moet vandaag studeren en de bieb is dicht dus moet nu thuis. Gelukkig is mijn vriend weg, dus ik heb in principe alle rust, maar ik krijg gewoon niks gedaan… Mijn gedachten dwalen steeds weg, dan zie ik weer een plant die scheef staat en ik blijf daaraan denken totdat ik hem recht heb gezet, of ik zie de afwas die op het aanrecht staat die nog gedaan moet worden. Ik haat thuis studeren, het lukt me gewoon niet. Stomme bieb die dicht is.
Ik heb ook 10 uur geslapen! Thanks to mijn wisseling van dag- naar avonddienst. Goede ruil en zo lekker fit aan het werk.
Mij lukt het alleen als ik dan aandacht geef aan alle klusjes waarvan ik vind dat ze echt moeten gebeuren en in die flow begin ik dan aan mijn studie
Edit: je kan ook 20/10 proberen, dus 20 minuten studie en dan 10 minuten even pauze nemen, na verloop van tijd zal je merken dat je langer wilt doorwerken
Ik herken dit heel erg. Kan je in een koffietentje oid gaan zitten?
Edit: was al gezegd sorry
Ik doe het altijd met topcoat in plaats van lijm, maar mijn duimnagel scheurt regelmatig halverwege m’n nagelbed in. Dan kan ik m dus niet afknippen maar als ik ergens achter blijf hangen ben ik letterlijk m’n halve nagel kwijt. Dan is het wel een uitkomst haha.
@Ophelie nee is er niet meer van gekomen Heel misschien vanavond of morgen nog
Oja dat is wel leuk! Ja ik ga morgen eigenlijk naar Rrrollend foodtruck festival maar morgen wordt het weer slecht. Alleen vandaag heb ik geen vrienden .
Ik zou willen dat de stad gewoon open was. Wil ook even nieuwe piercingsieraden halen
Vetkut, ik kon net mijn haar niet wassen onder de douche, want krijg het doosje van mijn shampoobar niet open. en ben gister best hard door mijn enkel gegaan. Leuk joh, zo’n festival.
Zoo dit weer ineens
Zo fijn, lig op mn balkon wakker te worden tussen de bloeiende planten en hommeltjes.
Zitten met een nieuwe taillebroek = zeg maar gedag tegen een normale positie van je organen
Aah ik krijg helemaal nostalgische gevoelens van die zak met gesmeerde broodjes.
Geen uitje was vroeger compleet zonder een gesmeerd wit bolletje met kaas of hagelslag en een pakje wicky
Er wordt mij net gevraagd of ik later wil beginnen op werk omdat het de laatste dag van een collega is en die wil graag langer door. Op een dag dat het 200% betaald is. Heb nee gezegd. Ik ben haar toch niks verschuldigd, ik heb dat geld nodig. En heb gezegd dat ze toch gewoon kan blijven hangen als ze het zo gezellig vindt…
Ja ik wilde ook wel even sporten maar die is ook dicht. Maar misschien ga ik wel even een stuk fietsen. Alleen ik weet toch dat ik nu weer de halve dag ga besteden aan het forum en stomme filmpjes kijken
Ik moet m’n verslag schrijven waarom ik mag afstuderen maar ik heb precies nul concentratie en nul inspiratie lol
Is het wel of geen blotebenenweer? Ik twijfel
Dankjewel!
Ik ben nog niet buiten geweest maar zie allemaal blote benen langslopen op straat. Kan natuurlijk ook Hollands optimisme zijn.
Hahaha ja goed mogelijk, misschien omdat kanikeenkortebroekaan.nl ‘ja’ zegt… ik heb vandaag een festival maar misschien gewoon een panty meenemen. Ik ga nu even boodschappen doen met blote benen en peilen😎