Ik heb dit geprobeerd en het helpt!! Bedankt haha. Ik heb nu 1 verslag afgekregen en mag nu heel even pauze houden totdat ik aan mijn volgende verslag begin.
Sterkte! Ik hang mentaal ook ergens in het midden ipv aan de top
yassss girl. heel goed! gaat ze maar lekker in haar eigen tijd gezellig zitten doen haha
Ik ben lekker in een rustig dorp bij m’n schoonmoeder met m’n vriend en heb het top naar m’n zin in alle rust. Er is hier een chill festival met mijn soort muziek tot en met maandag dus heeeerlijk. Ook nog eens gratis.
Heb alleen wel 5 kleine deadlines om vanmiddag en morgenmiddag aan te werken maargoed.
Verder emotioneel een beetje verward de laatste tijd, maar op dit moment ben ik eerder vrolijk dan sad. Maar soms slaat dat om…
Ik kende die site nog niet hahahah
Mijn Bf was razend enthousiast en kon er niet vanaf blijven toen hij mijn tepelpiercings zag. Leuk
Ik vind het echt heeeerlijk weer, maar komt misschien ook doordat ik moet werken en dus de hele dag binnen zit zometeen.
Pfoe ik heb al lang niet zo’n erge kater gehad
Omg idem, lig te creperen op de bank en haat mezelf echt even intens
Ik wilde wat terug brengen bij de h&m, op hun site staat dat ze open zijn, maar niet dus vandaag en morgen staan zelfs speciaal vermeld. Gelukkig was het lekker weer om te fietsen
Echt hè, en ik was ook al om half 11 wakker (lag er pas om half 5 in) en kan absoluut niet meer slapen dus dat helpt ook niet mee. Sterkte vandaag
Jij ook!!
Voor mij 6 want ik wandel 6 dagen van kroeg naar kroeg.
2e dag op rij dat ik jongens van mn middelbare school tegenkom terwijl ik er fresher dan fresh uit zie! Score.
Op de bank liggen .
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen vandaag.
De feesten duren wel een week
Ah leuk! Als ik ga, zou ik met m’n vriend gaan maar hij is weg vandaag en heb geen idee hoe laat hij weer terug is dus ik durf niks te beloven, maar als ik weet of ik ga zal ik het even laten weten!
Is dat die gast die altijd pannenkoeken dates had in de ochtend?
Hahaha en weer werd ik gespot door @hectometer heeey where she aaat
Klinkt als een prima dag