Ik ben blij dat mijn moeder altijd vers fruit voor ons snijdt. Dat is denk ik ook het enige wat ik kan qua eten bereiden. Een mango, grote watermeloen, ananas, geen probleem. Ben echt blij dat ik dat ook niet in kant en klaar verpakkingen hoef te kopen zoals de rest.
Mijn vriend (ex dus) heeft het vrijdagavond/nacht superonverwacht uitgemaakt en ik ben echt nogal de weg kwijt maar nu is er een familieverjaardag en ik weet echt niet of ik er klaar voor ben om hier met allemaal mensen over in gesprek te gaan aaaaah zend me kracht plz
Jeetje, veel sterkte. Doe niks wat niet goed voelt!
@Luzarl dankjewel! Vind het ergens ook wel fijn om m’n familie te zien (want bne ook maar voor één weekend in Nederland) alleen heb gewoon niet veel energie inderdaad dus goed dat je het zegt want wel even een reminder om m’n grenzen in de gaten te houden vandaag.
@monkeyslut (wow ik wilde je taggen onder je vorige gebruikersnaam en snapte al niet waarom dat niet werkte). Ja we waren best lang samen, 2,5 jaar bijna… Had het echt niet aan zien komen
Vorige x wouden we fotos maken maar waren we de camera kwijt en vonden we hem leeg terug. Nu zijn we fotos aan het maken en is het geheugen vol hahaha.
Pff wat naar zeg, vooral ook dat het zo onverwachts is… Is het ook mogelijk om het nog niet aan je familie te vertellen of weten ze het al? Ik kan me helemaal voorstellen dat je nog geen zin hebt om erover te praten met ze. Sterkte in ieder geval!
Ik heb net takjes van mijn lavendel geknipt en de topjes in een zakje gedaan voor onder mijn kussen
Oma style maar ik hou echt van lavendel
Ik ga vanavond met vrienden eten en we nemen allemaal hapjes mee. Ik heb net zo’n 1.5 uur in de keuken gestaan om alles voor te bereiden, zegt één vriendin ‘oh ik koop wel piccolini’s om in de oven te doen!’
Ik had toch wel gehoopt dat iedereen een beetje z’n best zou doen.
Ik ben net weg bij mijn scharrel en voel me echt down niet perse zijn schuld, ik had gewoon andere verwachtingen en ik durf dat dan niet uit te spreken. Ik ben ook nog eens super schor en verkouden waardoor ik me juist zielig voelde en een knuffel nodig had, maar dat kwam alleen op mijn initiatief. En nu is die stomme bus ook nog eens te vroeg gegaan waardoor ik een half uur moet wachten
kan nu wel bijna huilen
Ik zit zo ontzettend vast met mijn thesis en mijn deadline voor mijn verbeterde introduction is vandaag
Échte oma’s doen het tussen hun ondergoed
Aaaah yes, eindelijk klaar met m’n studiekeuzecheck opdracht. Zat er al de hele week om te stressen omdat ik niet wist waar ik moest beginnen en het moet vrijdag uiterlijk ingeleverd. Maar net kwam alles opeens zo uit m’n vingers en heb ik het in een uurtje tijd gewoon af.
Kan prima denk ik, al helemaal omdat je hem toen hij nog wel net houdbaar was in de vriezer hebt gedaan.
Scriptie ingeleverd! EINDELIJK
Ik was net in de stad, maar alle winkels waren gesloten . Weet iemand of de winkels in de Haagse binnenstad morgen open zijn?
@notmycircus Gefeliciteerd!! Hoog tijd om deze mijlpaal te gaan vieren!
Wat goed, gefeliciteerd!
Oke dat was heel makkelijk. Had niet gedacht dat er duidelijke informatie hierover te vinden zou zijn via google. Maar de winkels zijn gewoon vanaf 12u open. Thanks voor de verwijziging want daar was het inderdaad gewoon te vinden.
Gisteravond had ik een verjaardagsfeestje, wat echt super gezellig was! Maar heb een paar dagen terug therapie gehad wat heel heftig was en ik merk aan mezelf dat ik nog niet helemaal de oude ben, ik was best wel stil en normaal klets ik best wel veel eigenlijk. We hebben wel echt een super leuk spel gedaan, genaamd weerwolven. Dus toen kwam ik wel weer een beetje tot leven haha, maar merk wel echt dat therapie steeds zwaarder wordt en dat ik al die emoties en gevoelens moet verwerken… Blegh.
Misschien houdt die vriendin niet zo van koken? Ik zou daar ook geen trek in hebben en gruwel dus ook altijd van afspraken dat mensen zelf eten maken en meenemen want ik kan echt niet koken en vind het vreselijk om te doen. Dan is het toch prima dat ze iets koopt en meeneemt?