Aaaah yes, eindelijk klaar met m’n studiekeuzecheck opdracht. Zat er al de hele week om te stressen omdat ik niet wist waar ik moest beginnen en het moet vrijdag uiterlijk ingeleverd. Maar net kwam alles opeens zo uit m’n vingers en heb ik het in een uurtje tijd gewoon af.
Kan prima denk ik, al helemaal omdat je hem toen hij nog wel net houdbaar was in de vriezer hebt gedaan.
Scriptie ingeleverd! EINDELIJK
Ik was net in de stad, maar alle winkels waren gesloten
. Weet iemand of de winkels in de Haagse binnenstad morgen open zijn?
@notmycircus Gefeliciteerd!! Hoog tijd om deze mijlpaal te gaan vieren!
Wat goed, gefeliciteerd!
Oke dat was heel makkelijk. Had niet gedacht dat er duidelijke informatie hierover te vinden zou zijn via google. Maar de winkels zijn gewoon vanaf 12u open. Thanks voor de verwijziging want daar was het inderdaad gewoon te vinden. 
Gisteravond had ik een verjaardagsfeestje, wat echt super gezellig was! Maar heb een paar dagen terug therapie gehad wat heel heftig was en ik merk aan mezelf dat ik nog niet helemaal de oude ben, ik was best wel stil en normaal klets ik best wel veel eigenlijk. We hebben wel echt een super leuk spel gedaan, genaamd weerwolven. Dus toen kwam ik wel weer een beetje tot leven haha, maar merk wel echt dat therapie steeds zwaarder wordt en dat ik al die emoties en gevoelens moet verwerken… Blegh.
Misschien houdt die vriendin niet zo van koken? Ik zou daar ook geen trek in hebben en gruwel dus ook altijd van afspraken dat mensen zelf eten maken en meenemen want ik kan echt niet koken en vind het vreselijk om te doen. Dan is het toch prima dat ze iets koopt en meeneemt?
Ik kijk ‘when they see us’ en het maakt me zo kwaad!! 
Ik lig op Mn bed en ben ‘ik ben veilig in Jezus armen’ aan het luisteren op YouTube sorry maar het is een kind met een heel ielig stemmetje en ik ben hardop aan het lachen omdat het gewoon zo’n kutlied is, net was ik de zegekroon aan het luisteren en aan het meebrullen, wat een powerballad is dat joh, zou er bijna voor naar de eojongerendag gaan.
Ik heb honger en nog niet geluncht maar heb ook niet echt iets in huis. Ik weet niet zeker of de supermarkt open is vanwege pinksteren en ik heb écht geen zin om er voor niks heen te gaan, dus ik dacht ik bestel wel een kleine pizza maar ik kom niet aan het minimale bestelbedrag 
blikje drinken erbij doet vaak de trick wel!
Mijn vriend is op de bank aan het slapen. Ik pakte mijn telefoon die naast hem lag en toen werd hij half wakker ofzo, werd boos en trok mijn telefoon uit mijn handen omdat hij dacht dat die van hem was. Lekker heftige reactie, ook als die wel van hem was geweest.
Jemig wat stom haha, dat had ik inderdaad prima kunnen doen. Ik twijfel nu heel erg omdat het al 5 uur is, dus dan heb ik dat ding pas tegen half 6 en m’n vriend komt vanavond ook gewoon thuis om te eten dus dan komt het net raar uit allemaal misschien. Ga er in ieder geval aan denken voor de volgende keer 
@Zemraluani Oh top, goed om te weten! Dan ga ik daar zo gewoon even heen.
Hiep hiep! Vandaag is mijn account 1 jaar 
Ik kan dus ook los gaan op al die liedjes haha
Ben dus dit jaar daarvoor dus ook naar de eojongerendag gegaan. Ik ben zelf niet zo kerks en moest erg wennen aan al die ‘zweverige types’ met hun armen zwaaiend, dacht in het begin ook echt van waar ben ik beland. ik wil niemand hiermee beledigen, het is alleen niet mijn ding maar het was echt heel leuk!
Ik dacht dat de gemiddelde leeftijd 14 zou zijn ofzo, maar het viel heel erg mee. Genoeg mensen van in de 20
Ik kreeg een Facebook berichtje van een oude ‘‘vriendin’’ met de vraag of ik open stond voor een reunie met de ‘‘meiden’’ van de middelbare school. Nou dat zie ik echt niet zitten, want heb daar 4 van de 6 schooljaren echt een kut tijd gehad. En heb die tijd allang achter me gelaten dus ik wil het afzeggen. Maar ik vind dat best lastig 
Jeej super om te lezen
Ik moest wel lachen om die laatste zin van je bericht 

Net naar Trek geweest zodat ik vanavond niet hoef te koken en daar was een peutermeisje die ik graag onder het kopieerapparaat had gelegd.
Doe mij maar ook een blij kind met 2 staartjes in een panterprint jurkje.
Of U bent Heilig. Love the canon haha