Wat je even kwijt wilt #22

We gingen naar een wasserette om fotos te maken. En toen was er een gezinnetje met 2 kinderen die vroegen " Waar zijn jullie kleren??" Dus wij die hebben we niet. (Om te wassen) Vriendin had een mega camera mee dus een van die kids zei " Ze gaan fotos maken" en toen ging ik in een vet vintage foto hokje wat daar stond zitten en toen zei een kindje " Waarom maken jullie niet fotos met je camera ipv dat hokje"
Hahaha heerlijk .

4 likes

36 likes

Kan ik jou inhuren om voor alles wat ik bereik in m’n leven een bevestigend glitterplaatje te maken?

15 likes

En dan wel alles uitprinten en boven je bed hangen zodat je een hele hysterische glittermuur hebt. :sunglasses:

3 likes

Lifegoals

1 like

Wat een dag. Uren bezig geweest om m’n bestie haar relatiecrisis proberen op te lossen, ik word echt moedeloos van haar en d’r boy. Na al dat praten zijn ze er niks mee opgeschoten dus voor nu ga ik me er maar niet meer mee bemoeien.

De rest van de avond lekker Handmaids Tale inhalen en freubelen.

2 likes

Een hele goede vriendin van mij is zo veranderd door haar relatie :cry:. Zo gaat het leven maar wel echt jammer.

2 likes

Vriend en ik hebben net vodka, tequila en een bergje wiet gehaald
Dat wordt een mooie avond thuis op de bank :grin:

9 likes

Pasta pesto :heart_eyes:

Net een vakantie geboekt met mn beste vriendin. Over 1,5 maand ga ik naar Spanje😍

29 likes

Ik ga zo lekker sushi eten

6 likes

Ik voel me echt raar / niet zo goed, echt alsof ik de hele tijd heel diep moet zuchten omdat ik me gewoon “niet lekker” voel. Beetje hartkloppingen, dizzy, moe, last van m’n ogen.

En wat ga ik doen? Naar de snackbar en voor de derde avond op rij uit.
Tot zover ‘voor mezelf zorgen’

1 like

Ja ben ook echt doodop nu. Haar vriend of ex, ik weet het niet ook niet meer nu, is de neef van mijn vriend en die heeft hier gister tot 5 uur 's ochtends gezeten. We zijn hier met z’n allen al sinds woensdag mee bezig, ben er een beetje klaar mee.
We zouden vandaag eigenlijk de zitkamer gaan verven maar niemand heeft meer ergens fut voor natuurlijk.

Ik kwam er ineens achter dat we een Videoland account hebben, ben nu weer bij seizoen 1 begonnen want dat heb ik zo lang geleden gekeken dat ik het allemaal wat kwijt was.

1 like

lekker foute gif wel

8 likes

Ik ben net met mijn vriend weggegaan bij een foodfestival omdat we het te prijzig vonden, om vervolgens in een restaurant te gaan eten wat achteraf echt veel meer geld kostte eigenlijk haha.

safe_image .

39 likes

@Ophelie ik word er net door m’n vriend op gewezen dat we een verjaardag hebben vanavond, dus ik ben niet bij Trek :sweat_smile: Veel plezier!

1 like

Vriendin van me heeft haar appartement te koop gezet. Nu zitten we al de hele middag te kijken naar mensen die de auto parkeren, meerdere keren langs lopen en naar boven gluren. Best leuk vermaak wel. Hopen dat ze hem snel verkoopt, maar met deze aanloop van mensen is er dus blijkbaar zeker interesse!

6 likes

Ieuw ik ben in contact gekomen met de processierupsen. Daarom voel ik me raar / naar

Het is niet echt, is om mee te chanteren. Dit exacte bericht kwam van de week nog in het Belgische nieuws om mensen ervoor te waarschuwen

Ik heb net zes mini milky-ways achter elkaar opgegeten en nu ben ik misselijk :nauseated_face:

1 like