Ik kijk ‘when they see us’ en het maakt me zo kwaad!!
Ik lig op Mn bed en ben ‘ik ben veilig in Jezus armen’ aan het luisteren op YouTube sorry maar het is een kind met een heel ielig stemmetje en ik ben hardop aan het lachen omdat het gewoon zo’n kutlied is, net was ik de zegekroon aan het luisteren en aan het meebrullen, wat een powerballad is dat joh, zou er bijna voor naar de eojongerendag gaan.
Ik heb honger en nog niet geluncht maar heb ook niet echt iets in huis. Ik weet niet zeker of de supermarkt open is vanwege pinksteren en ik heb écht geen zin om er voor niks heen te gaan, dus ik dacht ik bestel wel een kleine pizza maar ik kom niet aan het minimale bestelbedrag
blikje drinken erbij doet vaak de trick wel!
Mijn vriend is op de bank aan het slapen. Ik pakte mijn telefoon die naast hem lag en toen werd hij half wakker ofzo, werd boos en trok mijn telefoon uit mijn handen omdat hij dacht dat die van hem was. Lekker heftige reactie, ook als die wel van hem was geweest.
Jemig wat stom haha, dat had ik inderdaad prima kunnen doen. Ik twijfel nu heel erg omdat het al 5 uur is, dus dan heb ik dat ding pas tegen half 6 en m’n vriend komt vanavond ook gewoon thuis om te eten dus dan komt het net raar uit allemaal misschien. Ga er in ieder geval aan denken voor de volgende keer
@Zemraluani Oh top, goed om te weten! Dan ga ik daar zo gewoon even heen.
Hiep hiep! Vandaag is mijn account 1 jaar
Ik kan dus ook los gaan op al die liedjes haha
Ben dus dit jaar daarvoor dus ook naar de eojongerendag gegaan. Ik ben zelf niet zo kerks en moest erg wennen aan al die ‘zweverige types’ met hun armen zwaaiend, dacht in het begin ook echt van waar ben ik beland. ik wil niemand hiermee beledigen, het is alleen niet mijn ding maar het was echt heel leuk!
Ik dacht dat de gemiddelde leeftijd 14 zou zijn ofzo, maar het viel heel erg mee. Genoeg mensen van in de 20
Ik kreeg een Facebook berichtje van een oude ‘‘vriendin’’ met de vraag of ik open stond voor een reunie met de ‘‘meiden’’ van de middelbare school. Nou dat zie ik echt niet zitten, want heb daar 4 van de 6 schooljaren echt een kut tijd gehad. En heb die tijd allang achter me gelaten dus ik wil het afzeggen. Maar ik vind dat best lastig
Jeej super om te lezen Ik moest wel lachen om die laatste zin van je bericht
Net naar Trek geweest zodat ik vanavond niet hoef te koken en daar was een peutermeisje die ik graag onder het kopieerapparaat had gelegd. Doe mij maar ook een blij kind met 2 staartjes in een panterprint jurkje.
Of U bent Heilig. Love the canon haha
We gingen naar een wasserette om fotos te maken. En toen was er een gezinnetje met 2 kinderen die vroegen " Waar zijn jullie kleren??" Dus wij die hebben we niet. (Om te wassen) Vriendin had een mega camera mee dus een van die kids zei " Ze gaan fotos maken" en toen ging ik in een vet vintage foto hokje wat daar stond zitten en toen zei een kindje " Waarom maken jullie niet fotos met je camera ipv dat hokje"
Hahaha heerlijk .
Kan ik jou inhuren om voor alles wat ik bereik in m’n leven een bevestigend glitterplaatje te maken?
En dan wel alles uitprinten en boven je bed hangen zodat je een hele hysterische glittermuur hebt.
Lifegoals
Wat een dag. Uren bezig geweest om m’n bestie haar relatiecrisis proberen op te lossen, ik word echt moedeloos van haar en d’r boy. Na al dat praten zijn ze er niks mee opgeschoten dus voor nu ga ik me er maar niet meer mee bemoeien.
De rest van de avond lekker Handmaids Tale inhalen en freubelen.
Een hele goede vriendin van mij is zo veranderd door haar relatie . Zo gaat het leven maar wel echt jammer.
Vriend en ik hebben net vodka, tequila en een bergje wiet gehaald
Dat wordt een mooie avond thuis op de bank