Pasta pesto
Net een vakantie geboekt met mn beste vriendin. Over 1,5 maand ga ik naar Spanje😍
Ik ga zo lekker sushi eten
Ik voel me echt raar / niet zo goed, echt alsof ik de hele tijd heel diep moet zuchten omdat ik me gewoon “niet lekker” voel. Beetje hartkloppingen, dizzy, moe, last van m’n ogen.
En wat ga ik doen? Naar de snackbar en voor de derde avond op rij uit.
Tot zover ‘voor mezelf zorgen’
Ja ben ook echt doodop nu. Haar vriend of ex, ik weet het niet ook niet meer nu, is de neef van mijn vriend en die heeft hier gister tot 5 uur 's ochtends gezeten. We zijn hier met z’n allen al sinds woensdag mee bezig, ben er een beetje klaar mee.
We zouden vandaag eigenlijk de zitkamer gaan verven maar niemand heeft meer ergens fut voor natuurlijk.
Ik kwam er ineens achter dat we een Videoland account hebben, ben nu weer bij seizoen 1 begonnen want dat heb ik zo lang geleden gekeken dat ik het allemaal wat kwijt was.
lekker foute gif wel
Ik ben net met mijn vriend weggegaan bij een foodfestival omdat we het te prijzig vonden, om vervolgens in een restaurant te gaan eten wat achteraf echt veel meer geld kostte eigenlijk haha.
.
@Ophelie ik word er net door m’n vriend op gewezen dat we een verjaardag hebben vanavond, dus ik ben niet bij Trek Veel plezier!
Vriendin van me heeft haar appartement te koop gezet. Nu zitten we al de hele middag te kijken naar mensen die de auto parkeren, meerdere keren langs lopen en naar boven gluren. Best leuk vermaak wel. Hopen dat ze hem snel verkoopt, maar met deze aanloop van mensen is er dus blijkbaar zeker interesse!
Ieuw ik ben in contact gekomen met de processierupsen. Daarom voel ik me raar / naar
Het is niet echt, is om mee te chanteren. Dit exacte bericht kwam van de week nog in het Belgische nieuws om mensen ervoor te waarschuwen
Ik heb net zes mini milky-ways achter elkaar opgegeten en nu ben ik misselijk
Lof mn creatieve culturele vrienden
Volgens Instagram heb ik een dikke crush op Tom Cruise. Shit, betrapt.
Is hier iemand die in de gezondheidszorg als manager werkt die ik wat vragen mag stellen? Ik lijk maar geen opleiding te vinden die voldoet aan mijn wensen:sweat_smile:
Ik werk niet zelf in die rol maar wel ermee/naast.
Mijn ervaring is MiZ maar meer interne opleidingen.
HAMILTON GAAT AF VANDAAG YESSS.
Voor jezelf zorgen is nu even makkelijk doen! Heb je fruit in huis? Dan eet je vanavond gewoon nog wat fruit.
knuffel
Hahaha sws lof jouw dieren tekeningen.
Heb je geen hooikoorts tabletjes in huis?