Wat je even kwijt wilt #22

Heeft whatsapp nou een storing?

Bij mij loopt ie steeds vast iig

Heeft hij zelf geen auto, fiets of kan hij niet met de trein oid?

Huh je date iemand die je nog niet ontmoet hebt? Daten refereert toch naar afspreken? :stuck_out_tongue:

En dat je er nog niet klaar mee bent als dit al 8 keer gebeurd is en dat terwijl je elkaar nog niet eens ontmoet hebt snap ik ook niet goed :wink:

23 likes

ik ben mijn afstandsbediening al een hele tijd kwijt (ligt mogelijk ergens onder m’n bed, maar echt al een half jaar ofzo), maar dat was nooit een probleem want ik kan via google home m’n tv aanzetten en ook gewoon casten vanaf m’n telefoon. Als ik gewoon tv wilde kijken dan deed ik dat met de philips afstandsbediening app, maar die app werkt sinds 2 dagen dus totaal niet meer… dus nu ben ik verplicht om voetbal via de schijt ziggo app (inclusief vertraging en wegvallen elke zoveel minuten) te kijken omdat ik m’n afstandsbediening niet heb om het normale kanaal op te zetten :rolleyes:

Wat heftig! Heel veel sterkte! :yellow_heart:

Oh wat erg zeg, heel veel sterkte!

heel veel sterkte :heart:

Oh wat erg, heel veel sterkte!

Nee wat erg!! Heel veel sterkte, heel heftig zeg :heart::heart::heart:

Jeetje heftig! Sterkte.

Wat erg dat iemand opeens er niet meer is. Heel veel sterkte :kissing_heart:

Jeetje sterkte!

Ik ga zo naar een vuurwerkshow. Het regent en kans op onweer. Ik hoop dat het door gaat, lijkt me namelijk heel leuk.

Maar de berichtgeving e.d. is niet in het Nederlands of Engels, dus ik snap er niks van.

Ik ben ook christelijk opgevoed en al die teksten zitten nog steeds ergens in mijn geheugen vast gebeiteld.
Vind het daarom ook heerlijk om in de klas christelijke liedjes te zingen. Een grote herbeleving van mn jeugd elke ochtend

2 likes

Wat heftig! Sterkte :kissing_heart:

Heel veel sterkte :heart:

Ik ga een weekje een woonboot aan de rand van de stad passen (met als enige buren maar 3 andere boten) en heb zo’n zin om lekker kluizenarig met niemand af te spreken en lekker de hele week alleen te zijn

43 likes

Haha iemand flikte dit ook een met kerst.

Ik werd vandaag rechts ingehaald door een ferrari berlinetta en dat was echt het hoogtepunt van mijn dag

19 likes