Wat je even kwijt wilt #22

@Khoshekh jemig wat heftig!! Niet te bevatten dat zo iemand er ineens niet meer is… sterkte! :tulip:

Ik word wakker omdat m’n vriend op vol volume een filmpje over Big Macs aan t kijken is :+1:

Wel meteen honger nu

2 likes

Haha zag op social media een kind van nog geen 1,5 jaar die een t-shirt aan heeft met een grote foto van Tupac erop. En dan met grote letters Tupac eronder geschreven.

Ik heb me ziekgemeld vanwege mn abces :confused: ik meld me nooit ziek, maar dit is echt vreselijk

Oeh klinkt ook echt niet fijn!
Beterschap♡

Nee het is pijnlijk :frowning: zit precies onder mn behabandje dus elke beweging schuurt. Dankjewel!! :heart:

:frowning:
Vandaag bhloos dan :+1:
<3

1 like

Ja maar volgens mij wel zondagtijden

1 like

Ja wel zondag tijden idd

(DUBBELBETAALD HEUJJ)

4 likes

Is het een optie om je behabandje anders te schuiven en die met fashiontape vast te plakken? Kan me voorstellen dat dit heel naar is, of je moet werken of niet!

1 like

Ik moet ook werken vandaag en ik vraag me echt af waarom… 80% van het bedrijf is er niet. SAAI

Ik ga een dagje naar Pinkpop vandaag voor Fleetwood Mac!!! wooooooho zin an

19 likes

Ik ga zo voor het eerst in meer dan 7 jaar terug gaan hardlopen. Ben benieuwd

6 likes

Ik heb zo’n last van huisstofmijt allergie… ik word er gek van. Verschoon wekelijks mijn bed, zet iedere dag mijn raam open en zorg dat het zoveel mogelijk stofvrij is. Sinds een maand heb ik dagelijk super veel jeuk over mijn hele lichaam, vraag me af of dat ook van de huisstofmijt kan komen.

Ok dit is al de derde dag in 1 week dat t klinkt alsof m’n bovenbuurvrouw zo door t plafond komt vallen. Als ik dr zie ga ik er iets van zeggen

3 likes

Ik ben dit weekend zo extreem lui. Normaal kan ik niet blijven liggen in bed maar nu wil ik er echt niet uit

Thanks! (Vannacht inderdaad goed gevierd haha)

1 like

ik moet op maandag altijd om twee uur beginnen (horeca) maar nu is het natuurlijk 2e pinksterdag en twijfel ik of ik niet om 12u moet beginnen. maar m’n baas heeft er niks over gezegd verder en maandag is altijd 14u dus denk het niet. maar ben me voor de zekerheid aan het klaarmaken voor het geval dat. (ja ik kan m’n baas appen/sms’en maar geen zin in want misschien breng ik haar juist daarmee op verkeerde ideeën)

1 like

Ik woon in een studio in een dorp wat op zich best bijzonder is, maar nu krijg ik zo bezoek van wat familie en maak ik me al helemaal druk over de opmerkingen (wat klein!&/():&) terwijl ik zelf echt blij ben met m’n tiny huis. Zucht :woman_shrugging:t3:

7 likes

Binnenkort mag ik een aantal dagen in het huis van mijn broer en zijn vriendin om voor het konijn te zorgen als zij op vakantie zijn. Ik kijk er echt zo naar uit: lekker doen waar ik zelf zin in heb, koken wat ik wil, naar mensen toe (lees: mijn date) en geen verantwoording aan mijn ouders af hoeven leggen, etc etc :heart_eyes:
Ben bang dat ik hierna alleen maar nóg liever het huis uitga. Mijn ouders zijn superlief hoor, maar merk de laatste tijd echt dat ik behoefte heb aan een plekje voor mezelf.

8 likes