Wat je even kwijt wilt #22

Er zijn 3 vrouwen van boven de 60 in mijn trein en ze zien er alle 3 uit alsof ze uit een magazine zijn gestapt. Zulke toffe outfits. Maakt me helemaal happy.

25 likes

Vandaag naar maroon 5 yeahhh

9 likes

Ik heb echt hard gesport. Ben echt trots op mezelf😛

14 likes

Ik ook! En het verbaasde me echt dat om 9 uur sochtends de sportschool al bijna helemaal vol leek haha

2 likes

Ja bij mij was het ook bizar druk! Maar toen ik weg ging helemaal dus ik was blij dat ik nog een beetje op tijd was

Jaloers! Ik heb mijn kaartje moeten verkopen :sob:. Heel veel plezier!!

1 like

Aangemeld voor sportschool… omdat het moet, ben teveel aangekomen door lui te leven.
Niet veel zin in! Maar ook weer wel? Haat/liefde verhouding met sporten…

1 like

Er zijn twee Nederlandse weeskinderen uit IS gebied teruggehaald door de Nederlandse staat en mensen zijn helemaal boos. Ik begrijp niet waarom mensen zo boos zijn. Die weeskinderen zijn Nederlands, hebben geen ouders meer en worden ondergebracht bij familie in Nederland. Ik denk dat ik er van uit mag gaan dat deze familie zorgvuldig is gescreend door de aivd/Raad voor de kinderbescherming. Hadden we die kinderen daar anders maar aan hun lot moeten overlaten? Als slachtoffer van het handelen van hun ouders, terwijl er hier familie is die voor hen kan zorgen? Ik kan me hier best over opwinden.

Edit: ik dacht ergens te hebben gelezen dat ze bij familie gingen wonen. Maar ik zie nu dat ze bij een voogd zijh ondergebracht. Dus weet eigenlijk helemaal niet of het nou familie is.

15 likes

Misschien valt het wel mee. Ik dacht ook ooit eens dat bepaalde familie mijn huis zou afkraken, maar ze waren heel positief. Soms vul je het voor andere mensen in, maar hoeft het helemaal niet zo te zijn.

heeej deze had ik ook zitten kijken, hij ging verder waar ik gebleven was :smile:

1 like

Net een paniekaanval gehad, gelukkig heeft m’n moeder mij rustig kunnen krijgen en gaat het wel weer beter. Maar mijn therapie sessie was vorige week zo heftig dat ik nog steeds niet goed weet hoe ik met mijn emoties moet omgaan. Voel van alles tegelijk en voel me heel onrustig en angstig. De komende 4 dagen ben ik helemaal alleen dus ik hoop dat dat gaat lukken.

Dankjewel, lief van je!

Dan kan je beter pigeon simulator gaan spelen en dromen dat je een duif bent. :yum:

2 likes

Hahahaha ik heb dit ook als ik lang spelletjes speel. Dan speel ik dat in mn droom verder ofzo

1 like

Ik heb wel eens met Sims dat ik mijn eigen behoeftes in groene balkjes voor me zie en denk “Eerst even het honger balkje vol krijgen en daarna energie volmaken”
Op dat punt is het even een paar weken klaar met Sims spelen voor mij.

27 likes

Ik vind het eigenlijk wel kut dat ik waarschijnlijk de aankomende 9 maanden nog bij mijn ouder moet wonen omdat ik terug naar school ga en nauwelijks ergens recht op heb. (Ik heb alles uitgezocht en wat berekeningen gemaakt.) Al zou ik als chronisch zieke de resterende dagen van de week wel gaan werken, dan is dat nog niet genoeg om in een bezemkast in een gehucht te gaan wonen. En als ik verder weg zou gaan wonen, zou ik wel reiskosten hebben en die heb ik nu iig niet als ik hier blijf wonen.

1 like

Haha ja dat wat je beschrijft van tetris heb ik ook wel eens met candy crush :rolleyes:

3 likes

Zou toch best chill zijn als je in het echte leven net zoals bij de Sims pop-ups kreeg met wat je moest doen om ultiem levensgeluk te behalen en dat die doelen dan ook supermakkelijk binnen een dag te behalen vielen: ‘maak 3 nieuwe vrienden’ en dat er dan zomaar 3 willekeurige mensen voor je deur staan die het ook nog eens heel gezellig vinden om eindeloos met je te kletsen en waarmee je dan binnen 2 uur ‘best friends’ bent geworden.

36 likes

Dit was idd het geval :blush:!

1 like

Na een tip van iemand hier op het forum knip ik mijn onderste wimpers, en ken ik daar nu weer mascara dragen! Zo veel mooier dan van die lange zwarte slierten, en veel minder panda ogen :heart:

1 like