Wat je even kwijt wilt #22

Die schop onder je hol heb jij denk ik helemaal niet nodig. De wil om te stoppen is er al, dus dat is het halve werk. :wink:

1 like

Ik heb sinds een paar dagen een positieve zin waarmee ik de dag probeer te beginnen en tot nu toe lijkt het alsof het effect heeft :open_mouth:

Vandaag ben ik in ieder geval erg goed bezig!

6 likes

Mijn moeder rookte tijdens de zwangerschap gewoon door en mijn zus werd iets te licht geboren en met ademhalingsproblemen. 100% zeker dat dat door het roken kwam is het niet, maar die kans is natuurlijk wel heel groot!

Bedoel dit niet als omg hoor, ik weet hoe ontzettend moeilijk het is om te stoppen. Meer als motivatie om niet die ene sigaret nog te pakken. Jij kan dit echt, succes!!

Liep net naar huis en kwam twee Britse gasten tegen die echt mega hard aan het schreeuwen waren, oa nare dingen naar vrouwen en de hele tijd ballonnen deden enzo. Ook gooiden ze de lege hulzen op de trambaan. Niemand deed iets natuurlijk dus ik dacht: laat ik nou eens wel iets doen. Dus ik heb heel dapper de politie gebeld hahah. Maar ze waren blij met de melding en gingen een eenheid sturen :sunglasses:

26 likes

Godsamme… heb een halfuur geleden net de was buiten gehangen toen het zonnig was en nu is het opeens donker en komt er een bui aan

Ik heb net alle groenten die op mn broodje zaten gewoon opgegeten ipv er tussenuit te plukken en ik ben echt supertrots op mezelf :sunglasses:

22 likes

Je baby kiest er niet voor om straks eventuele gezondheidsproblemen te hebben. Mocht het in het ergste geval straks ook nog eens hele erge gezondheidsproblemen zijn dan heb je nog de kans dat het je op latere leeftijd kwalijk wordt genomen en dat is niet wat je wilt.

12 likes

@anon50122296

Maar je kan het echt :heart: . Het feit dat je inziet dat je moet stoppen en het je de vorige keer ook is gelukt is hét bewijs.

71 likes

Whahahaha als dit geen goede motivatie is dan weet ik het ook niet meer :clap:t4::clap:t4:

Ah wat balen zo’n tentamenplanning! Veel succes nog :four_leaf_clover:
Kan je als je bij de kapper bent dit niet al aangeven? Als ik me ergens rot over voel en denk dat iemand commentaar gaat leveren probeer ik het al aan te kaarten zodat ze al doorhebben dat ik er mee zit. Als je bv zegt wat je wilt, misschien vragen om advies voor de haaruitval? Hoeft zij/hij natuurlijk niets van te weten maar dan is het al een beetje uit de lucht. Hoop dat dit een beetje logisch klinkt en niet iets geks is wat alleen mij helpt bij me over zo’n dingen heenzetten haha

1 like

Iedereen is bij ons in de winkel pinksteren vieren lijkt wel…

Ik snap de moeite hierin heel goed! Misschien kun je iets vervangends zoeken. Als je merkt dat je zin krijgt om te roken, dat je iets gaat eten/drinken/doen om het een beetje te vervangen. Een vriendin van mijn vriend heeft ook moeite met het stoppen met roken en die neemt in plaats van een hele sigaret een paar hijsjes van haar vriend (rookte ook 1,5 pakje per dag). Lijkt me erg lastig! Succes!

Ik wilde een nieuwe spijkerbroek kopen in de stad en ik heb er zoooveel aangehad maar ze zaten allemaal niet mooi :frown: en toen heb ik mezelf getroost met een chocoladereep terwijl ik dat eigenlijk niet meer moet doen en nu voel ik me dus nog rotter :roll_eyes:

1 like

Beetje combinatie van hormonen, onzekerheid en mezelf in de weg zitten, hoge werkdruk en mijn vriend die ik even heel stom vind. Net 15 km gefietst om mijn hoofd leeg te maken, dat hielp wel soort van. Lief dat je het vraagt :blush:

2 likes

Ik heb zo’n verschrikkelijke kater ik kan helemaal niks meer

Ik had gisteren een foto van m’n borst gemaakt in de douche om mss te mailen naar een freethenipple actie.
Maar ik was met grote groepen dus dacht ik zet die foto even in een afgeschermd mapje. Dus ik Samsung pass geïnstalleerd en die foto daarheen verplaatst.
Je raadt het al ik kan die foto nergens (!!) meer vinden :’)

Edit: gevonden!

Also ik zit helemaal onder de bulten van de processierups, een hele bovenarm, oksel, m’n nek helemaal rond en m’n wang en kin. Ik word helemaal gek van de jeuk

1 like

Ik vind het heel jammer dat ik voetbal en volleybal op tv moet missen morgen. Echt super stom dat ik daar van baal? Normaal zie ik wel elke wedstrijd.

Maar goed, ik ben op vakantie en moet niet klagen.

jullie raden het waarschijnlijk al :joy: ik kreeg om 12.04 een sms of ik me verslapen had en dat ik om 12.00 moest beginnen :joy: :joy: :joy: gelukkig was ik al klaar en zat ik te netflixen dus was er binnen 15 min. m’n baas kon er wel om lachen en zei dat ze twijfelde of ze me wel moest laten komen dus eind goed al goed. note to self: foto maken van het rooster van deze week haha

12 likes

Misschien had je na je eerste zwangerschap gewoon moeten stoppen dan had je dit probleem nu niet gehad. Best raar dat je om support vraagt terwijl je eigenlijk gewoon een ongeboren baby bewust schade toe aan het brengen bent

42 likes

Ja, want stoppen met roken is zo simpel :roll_eyes:

@anon50122296 Je kunt het! Als het puur de nicotine is, is het dan misschien niet een idee om kauwgum/pleisters te gebruiken? En inderdaad, misschien wat afleiding zoeken als de behoefte opkomt, stukje wandelen of iets anders dat voor jou werkt.

1 like