Beetje combinatie van hormonen, onzekerheid en mezelf in de weg zitten, hoge werkdruk en mijn vriend die ik even heel stom vind. Net 15 km gefietst om mijn hoofd leeg te maken, dat hielp wel soort van. Lief dat je het vraagt 
Ik heb zo’n verschrikkelijke kater ik kan helemaal niks meer
Ik had gisteren een foto van m’n borst gemaakt in de douche om mss te mailen naar een freethenipple actie.
Maar ik was met grote groepen dus dacht ik zet die foto even in een afgeschermd mapje. Dus ik Samsung pass geïnstalleerd en die foto daarheen verplaatst.
Je raadt het al ik kan die foto nergens (!!) meer vinden :’)
Edit: gevonden!
Also ik zit helemaal onder de bulten van de processierups, een hele bovenarm, oksel, m’n nek helemaal rond en m’n wang en kin. Ik word helemaal gek van de jeuk
Ik vind het heel jammer dat ik voetbal en volleybal op tv moet missen morgen. Echt super stom dat ik daar van baal? Normaal zie ik wel elke wedstrijd.
Maar goed, ik ben op vakantie en moet niet klagen.
jullie raden het waarschijnlijk al
ik kreeg om 12.04 een sms of ik me verslapen had en dat ik om 12.00 moest beginnen
gelukkig was ik al klaar en zat ik te netflixen dus was er binnen 15 min. m’n baas kon er wel om lachen en zei dat ze twijfelde of ze me wel moest laten komen dus eind goed al goed. note to self: foto maken van het rooster van deze week haha
Misschien had je na je eerste zwangerschap gewoon moeten stoppen dan had je dit probleem nu niet gehad. Best raar dat je om support vraagt terwijl je eigenlijk gewoon een ongeboren baby bewust schade toe aan het brengen bent
Ja, want stoppen met roken is zo simpel 
@anon50122296 Je kunt het! Als het puur de nicotine is, is het dan misschien niet een idee om kauwgum/pleisters te gebruiken? En inderdaad, misschien wat afleiding zoeken als de behoefte opkomt, stukje wandelen of iets anders dat voor jou werkt.
Veilige map ahhaha had dit probleem ook toen ik mn foto niet meer kon vinden.
Btw pistasche milkshake van de smullers is lekker. Niet heel pistascherig tho
Dit is het wwjek topic. Dit topic is niet bedoelt om te biechten
Mijn vader wil dat ik rekening houdt met zijn gevoelens, omdat ik geen kinderen wil. Want dat doet wat met hem. Ik zit hier compleet flabbergasted dat hij mijn beslissing om hem weet te laten draaien.
ik voel me niet rot erom, maar ik ben compleet verbaasd en eigenlijk ook wel een beetje boos. Heb hem duidelijk gemaakt dat hij hier geen rol in heeft en zich erbuiten moet houden. Maar daar was hij het niet mee eens.
Of jij even heel je leven wilt om gooien en even snel een kind eruit plopt dan ben ik blij oke 
Eh nee pleur op!
Nou echt hoor. Ik zei ook tegen hem dat ik geen kind ga baren zodat hij dat kind op de leuke momenten heeft en ik er voor de rest mee zit. Hij wil gewoon een kleinkind om cadeautjes te geven en naar Eurodisney te gaan (wat lief was geweest als ik een kind had gewild), maar hij denkt niet na hoe het voor mij zou zijn voor de rest.
Wow ik vind dit best heftig dat hij het zo zegt? Ben jij zijn enige kind?
Leuk hoor sweet potato fries bij de McDonalds maar daar wil je toch gewoon echt McDonalds friet??? Met McDonalds frietsaus hmm heerlijk don’t argue me
Het regent echt zo ziek hard buiten. Maar ik ben brak en wil snacks halen
en buienradar zegt dat het hier nog niet regent.
Als hij dat soort dingen extra wil doen kan hij ook gewoon pleegouder worden voor in het weekend of zo en die lekker vertroetelen. (Waar volgens mij ook nog veel vraag naar is.)
Maar hij hoort zich niet bezig te houden met jouw keuze om geen kind(eren) te krijgen. Jouw lichaam jouw toekomst.
Ik word echt een beetje gek van m’n haar.
Ik heb veel last van witte schilfers/roos en m’n haar wordt snel vet. Ik probeer om de 3 dagen te wassen. Ik gebruik nu al 2 maand een shampoo tegen roos voor vet haar, maar het helpt niet. Head&shoulders helpt ook niet. De kapper zei ook gewoon anti-roos shampoo gebruiken.
Mijn hoofdhuid jeukt ook licht (is al altijd zo). Nu weet ik niet goed wat ik nog kan doen…
Iemand gouden tips?
Ik heb een hoofdhuid scrub van ouai. Helpt tegen mn droge hoofdhuid. Maar met big van lush kun je ook je hoofd scrubben.
O ik wist zelf niet dat hoofdhuid scrubben een ding was lol! Merk je echt het verschil daardoor?