Moet vandaag iets doen voor werk voordat mn werkdag überhaupt begint, dus ben nu al onderweg. En heb een strontje in mn oog, doet pijn
Succes! En daarna lekker bijkomen.
Ik heb zo slecht geslapen vannacht maarja nog maar 2 dagen werken en dan vakantieee
Heeft iedereen weer fijn collectief kut geslapen? Ik in ieder geval wel🙋♀️
Ik was een uur wakker voor mn wekker
Ik heb mij zojuist ziek gemeld op mijn werk omdat ik al weken last hebben van mijn buik waardoor ik meer op het toilet zit dan op een stoel maar het voelt nu een beetje alsof ik spijbel. Ondanks dat ik weet dat de ziekmelding een verstandige keuze is geweest heb ik me maar opgesloten in mijn slaapkamer zodat niemand kan zien dat ik thuis ben.
Vanaf vandaag kun je Apple Pay gebruiken bij ING, en ik kick best wel op dit soort dingen. Dus ik ga zometeen gelijk een koffie halen en het uitproberen
Ok plat drogeren heeft gisteren niet gewerkt, heb echt mega last van m’n keel en dit mag niet want ben op vakantie en ook nog morgen jarig. Ik wil me gewoon fijn voelen MEEEHHHHHH!
Ja en hij had ook nog weer zijn wolfsklauwtje (nagel) gescheurd. Mijn arme pupken. Ik heb toch nog vijf uur geslapen dus kan het weer aan.
Ik wil nu al niet meer en ik heb er net een uur op zitten.
Ik ga zo proefdraaien bij (hopelijk) m’n nieuwe werk en ik heb er vet veel zin in! Denk alleen dat ik een licht darmvirusje heb ofzo, hoop dat het ergste geweest is gisteren en dat het vandaag meevalt, staat ook zo stom als je aan de lopende band naar het toilet moet. Maar ik voel me verder prima en me meteen ziekmelden op m’n proefdag lijkt me ook niet zo slim, dus ik ga het gewoon proberen Daarna als een razende door naar uni, iets uitprinten en inleveren en dan naar college op een andere locatie en bidden dat ik het allemaal op tijd red
Keurig om 09:00 op werk ipv 10 of 11, kom ik er net achter dat ik om 18:00 vergadering heb lange dag zo
Ik heb zoo vaak dat ik ipv for… (van forumfeminarum) gor… intyp en ik krijg dan altijd de wikipediapagina van gordelroos, ik heb die pagina al zooo vaak gezien nu, echt irritant
Blehh ik heb zo geen zin vandaag
Ik voel me ook al de hele tijd nerveus zonder reden, ik haat dat zo.
Ik heb ook precies dit! Voel me zenuwachtig of net alsof ik iets fout heb gedaan terwijl er echt niks aan de hand is. Heel raar en irritant.
Ik heb al ontelbare keren ‘foe’ gegoogled.
Ik beweeg echt veel te weinig.
Heb gisteren schoongemaakt (gezogen en gedweild) en ik werd met spierpijn wakker
Omg wat genant dat juist Peter R de Vries hier de common sense is. Gelukkig liggen ze wel onder vuur.
Ik moet een week aan de antibiotica en ben zo nerveus hoe mn lichaam hierop gaat reageren. Ik moet veel werken en kan dan ook niet altijd naar de wc ofzo
Zo stom, daar had ze eerder overna moeten denken. Ik vind het ook echt zooo dom van Caroline, zij zou echt beter moeten weten met die jaren TV ervaring.