Het was ook meer een sorry dat jullie gekwetst zijn… meid
En op het laatst ook nog die man van Idols die ik haat, die viel Olcay ook nog eens extra af.
Het is bizarrowereld
Heb net wat boterhammen voor mezelf gesmeerd voor onderweg en besefte me ineens wat voor rot kind ik was op de middelbare school dat ik super vaak m’n moeders lunchpakketjes heb weggegooid om in het cafetaria iets te kopen zo zonde van al dat eten en zielig voor m’n moeder. Bizar dat ik daar toen gewoon totaal niet over nadacht
Ik vind het heel jammer dat juist Olcay en Caroline zo kwetsend praten over het gewicht/lichaam van andere vrouwen.
Caroline is zelf onlangs 15 kilo afgevallen en Olcay kreeg een paar jaar terug ook allemaal lelijke berichten over dat ze was aangekomen.
https://www.ad.nl/show/olcay-gulsen-gaat-afvallen-na-kritiek-op-gewicht~ad2f7850/
Als je op haar Twitter kijkt zag je dat dit haar echt wel raakte.
Waarom dan nu zulke uitspraken doen?
Heel goed dat er zoveel weerstand komt op wat die twee gezegd hebben in B.oulevard. Maar dan komen er reacties zoals onderstaande. Echt van de regen in de drup hoor, hoe schadelijk zijn dit soort uitspraken.
Ja, dit is altijd zo jammer. Je zou toch denken dat mensen serieus genomen willen worden, dat bereik je niet op deze manier.
Een stap vooruit, twee stappen achteruit.
Wat ik ook stom vind is dat die plussize pop er al langer dan een week staat en dan rtl bpulevaard denkt ohja laten wij ook iets zeggen.
Haha dat had mijn ex ook en toen zakte hij zo vaak dat hij staatsexamen moest doen
Ik had ook een vriendin die aan rijles begon toen ik mijn rijbewijs al had. Ik heb er denk ik wat langer dan gemiddeld over gedaan. En ik hoorde alleen maar dingen als ‘ik mocht bij deze les al over de snelweg’, ‘de instructeur zegt dat ik het heel snel op pik’. En ze ging ook examen in met het idee dat het rijbewijs al binnen was. Ik hoopte toen ook stiekem dat ze zou zakken en dat gebeurde ook.
Vandaag lig ik de hele dag in bed met chocola. Vind mezelf heel zielig met m’n net gezette spiraal, voelt nu alsof m’n halve baarmoeder naar buiten komt
Tijd voor Jane the virgin <3
Hahahahha lovede die boekjes. Had er ook een over de tweede Wereldoorlog. En natuurlijk ook de ruikboeken over Romeinen en Grieken, kon je krabben en dan ruiken hoe een open riool rook. Hmmmmmmmmmmmm.
Pffff Mijn vader moet vandaag geopereerd worden en vind het toch wel eng/spannend worden nu. Hoop dat alles goed gaat.
@otzi sterkte! Wat heftig dat zowel je vader als je moeder de laatste tijd gezondheidsproblemen hebben.
Ik heb voor het eerst in maaaaanden weer eens gestudeerd en wel 2.5 uur. Nu heb ik recht op netflix.
Er zijn er wel meer, maar ik denk dat je ‘waanzinnig om te weten’ bedoelt?
Rare Romeinen
Gave Grieken
Eeuwige Egyptenaren
Je spetterende spijsvertering (lol)
@Zemraluani @TantePollewop @anon39978576 Dank je wel allemaal Ja ze mankeren ineens vanalles. Mijn vader worstelt al een paar jaar met z’n gezondheid vanwege dat Parkinson wat achteruit is gegaan, en mijn moeder is ook nog even spannend ivm wat ze op haar nieren heeft. Hoop echt dat er niks heftigs uit haar scan komt. Mijn vader wordt gelukkig alleen maar aan zijn rug geopereerd, maar ik vind die narcose toch wel eng omdat hij ook slaap apneu heeft
Dat was echt een toffe boekenreeks. Ik heb er daar veel van gelezen. Bond ik vroeger leuker dan een echt verhaal
Is al ongeveer gezegd maar ik zou een shampoo zonder SLS proberen, dat spul is heel agressief (= schilfers) en maakt je haar heel droog ( = sneller vet haar want je hoofdhuid gaat compenseren).