Sterkte en beterschap voor je vader
Ik moet dat ook! Wel m’n eerste gaatje ooit, vind het best spannend. Jij neemt dus wel een verdoving?
waarom maak je niet even een bookmark aan in je browser met een makkelijk naampje? ‘forum’ of ‘ff’ ofzo? hoef je het nooit meer te onthouden of in te tikken of over gordelroos te lezen!
Hahaha ja ik had superlang een snelkoppeling maar toen wilde ik minder forummen en heb ik die snelkoppeling weggehaald. Misschien toch maar weer instellen
Is dat weer dezelfde als laatst waar je geen klik mee had of nu wel je eigen?
je briljante brein!!!
Crashende computers
Thanks ik ga denk ik gewoon lekker met verdoving doen!
Koffie? Weet niet of je dat drinkt, lust of al geprobeerd hebt. Maar voor mij werkt dat wel om net wat minder moe te zijn of niet in te kakken.
Waarom heb ik die boekjes vroeger nooit gehad. :’(
Bij mij had het ook te maken met wat ik at tussen de middag. Brood was nooit zo’n goed idee, daar werd ik mega futloos van.
Wat werkt voor jou wel goed dan? Of waar word je niet futloos van zoals met brood?
Ik ben echt in shock. Ik ben uitgekozen voor het appartement dat ik vorige week heb bezichtigd en ben ZOOOOOOO blij!!! (ja, caps en uitroeptekens zijn nodig om mijn blijdschap te uiten)
Ondertussen zit ik al een kwartier zo:
Een boterham ipv twee, aangevuld met groente of fruit. Of helemaal geen brood maar alleen een goedgevulde salade.
Maar het beste werkt eigenlijk intermittent fasting, waarbij ik mn ontbijt oversla. Ik begin dan pas te eten rond 1 uur 's middags en dan kan ik prima brood eten zonder daar futloos van te worden.
Ahh ik kom er net achter dat Nederland vandaag speelt op het WK voetbal, echt zin in. Ik vind die meiden en de sfeer in dat team zo leuk, vond het EK ook echt super om te volgen.
Ik kan u wel eens een shampoobar maken! (late reactie, stuur mij maar als je een wil!)
Omg wat irritant haha
nouja in ieder geval taart
Wat kan een mensenadem toch stinken, ging bijna over m’n huig toen iemand me iets vroeg en naar me toe boog in de bus. Twijfel dan soms of ik iets moet zeggen maar durf dat tegen een vreemde echt niet. Alleen als ik zelf zo zou stinken zou ik het toch eigenlijk echt wel willen weten.
Haha van mij wel, maar ik woon wel in BE dus weet niet of dat handig is? Ik wil je gerust andere merken aanraden! Stuur me anders maar een pb