Wat je even kwijt wilt #22

Het is dinsdagmiddag en ik lig in bed. Hoe chill.

2 likes

Elke dag bij de roulettetafel alles op zwart of rood en dan altijd winnen :stuck_out_tongue:

1 like

Als ik geen zin heb om te praten is het “Hey” dan tas in pakken zonder hen aan te kijken. 3 x nee zeggwn ( voor al die spaar nonsens) en dan weg. Moet lukken. En anders met een flesje water naar binnen gieten.

1 like

Ik kwam net per toeval op die redditpagina amIugly uit, wat een ontzettend naar iets is dat zeg :frowning_face: Voor wie het niet kent: mensen plaatsen daar foto’s van zichzelf op om daar anderen op te laten commenten over hoe lelijk/knap ze zijn, en soms worden er zelfs cijfers gegeven :flushed: Ja er wordt door die mensen zelf om gevraagd maar ik word er gewoon verdrietig van dat dit zo bestaat en dat er mensen zijn die zichzelf daar zo opzetten en dan waarde hechten aan wat vreemde mensen op internet van hun uiterlijk vinden. Bizar dit.

1 like

Ja prima! Zelfde als contactloos betalen. En de machine pakt automatisch je kaart, je hoeft niet eerst de app te openen.

2 likes

Groetjes van flopsyunicorn die een hoop boeken ervan heeft!

35 likes

Oeeh mijn jeugd op 1 boekenplank. Heerlijk !

2 likes

Ik wil zo graag een 2e kat, maar mijn vriend is het er helemaal niet mee eens. :frowning: Zo jammer!

Ik ga zo naar de Action want ik wil hoepelen.

1 like

Nou de operatie is gelukkig goed verlopen! Ga hem vanavond opzoeken in het ziekenhuis.

54 likes

Aan het begin van een paper ben ik altijd heel perfectionistisch en durf ik er bijna niet aan te beginnen. In de laatste fase zit ik met allemaal doodlopende stukjes en is het vooral een kwestie van afronden (-raffelen…). Voelt zo lullig en stom. Als het maar af is, toch? :pensive:

1 like

Dit ga je echt nog heel lang horen! :sweat:

Ik ben net in slaap gevallen na het kijken van het Instagram verhaal van Gwen van Poorten die op een influencers persreis ging en haar telefoon kapot ging op de eerste dag en daarna had ze met iemand anders zijn telefoon allemaal mislukte foto’s.

Nu ben ik voor mijn gevoel ook 2 uur op een mislukte persreis geweest want ik ging aan het einde zelfs even dood, maar toch niet en ik kreeg mooie make-up op maar toch niet. En ik was beste vriendinnen met Cyntiha, Monica en Danique. En Noor was boos op mij omdat ze haar dochter miste.
^ Dit droomde ik dus.

Goed verhaal lekker kort. Maar ik moest dit even kwijt want ik ben echt wakker geworden met zo’n ‘wie ben ik, waar ben en in welk jaar ben ik’ gevoel.

3 likes

Ik ben met een vriendin naar yoga gegaan, wij dachten nou ok. yoga, hoe moelijk kan dat zijn. Zijn we dus naar een of andere wappie vorm van yoga (Kundallini yoga, hoop dat ik niemand beledig, if so I am sorry) gegaan waar je je anaal en geslachtsspieren moet aanspannen, moet puffen alsof je ligt te bevallen en je hart omhoog (???) moest bewegen. Echt veeg me op draag me weg, ik kan dit echt niet aan. Zo’n grote fout gemaakt door hier heen te gaan :’)

23 likes

heb je wel ingetuned? want ja anders wordt t niks natuurlijk :stuck_out_tongue:

Jazeker, wel ingetuned, maar k heb het vermoeden dat de ontvanger niet compatible is :sweat_smile:

2 likes

Ga.stuk.

1 like

Love yoga, maar daar zou ik ook niet blij van worden :joy::sweat_smile:

2 likes

Een gespannen anus is een gespannen leven! :joy:

1 like

Nog 3, maximaal 5 tentamens te gaan. Ik heb zoveel zin in de zomer. Can’t wait.

6 likes