Huh ik heb daar super mooie tops van. Volgens mij verschilt het dan echt per product. Wel jammer zeg!
Ohmygod zo’n deceptie. Ik kocht net in het hotelwinkeltje een magnum white, dat stond er op de wikkel. Dus ik als een blije debiel die wikkel er af halen IS HET EEN FUCKING MAGNUM ALMOND WHITE. Ik lees het etiket en er zitten dus ook andere noten in die ik dus niet mag

En ja, kan dat vrouwke ook niks aan doen en kan wel ranten in het Engels maar dat heeft geen nut dus heb het ding maar weggeflikkerd 
Vandaag voor de eerste keer in mn leven naar fit for free geweest… wat een deprimerende boel daar. Vond de sfeer nou niet echt gezellig. Groette nog 2 meiden in de kleedkamer maar ze keken en daarna negeerden ze me. Ok dan niet.
Verder heb ik heel verveeld op de crosstrainer en loopband gestaan. Vind er niks aan! Maar ja, ik moet afvallen en hardlopen werkt niet want als het of te heet of te koud is of regent dan ga ik al niet 
Misschien kom ik er nog in…
Mijn vriend had een knuffel voor me meegenomen. Dacht 'ie. Ik pak 'm vast, is het een deurstopper
.
Misschien is het leuker om groepslesjes te doen? Niemand wordt blij van alleen maar op de loopband en crosstrainer staan.
Meen je niet. Ja echt balen!
Mijne rekent per 5 minuten. Ging ze laatst 10 min lullen (niks nieuws geleerd, gewoon lang van stof) 15 min reinigen. Rekening voor 30 min reinigen ontvangen. Makkelijk verdiend.
Mja heb nu al zo’n basic abonnement want wil overdag doordeweeks sporten ivm gezinsleven in avond en weekenden. En dan zijn er niet zoveel leuke groepslessen.
Naja ik moet er ff inkomen denk ik. Ben gewoon ook al zolang niet in een sportschool geweest dus was even een cultuurshock. Voel me ook erg bekeken etc dus sta er niet op mn gemak. Dat is ook wennen.
ja en sluit wel aan op mijn bovenstaande post 
Ik heb vrijwel geen band met mijn (half)broer en (half)zus, kan eigenlijk zelfs wel stellen dat ik me gevoelsmatig helemaal geen familie voel. Dat heeft te maken met een heel groot leeftijdsverschil en omdat ze aan de andere kant van het land wonen. Daarnaast hebben ze, vanaf het moment dat mijn (onze) vader overleden was, al het contact met mijn moeder verbroken. Mijn broer gaat dit weekend trouwen en had mij uitgenodigd. Prima. Had er eigenlijk niet heel veel zin in omdat ik dus niks met deze familiekant heb en een beetje tegen het hele gebeuren op zag, maar vond het ook wel belangrijk om erbij te zijn. Belt mijn broer daarnet (met mijn zus + hun aanhang op de achtergrond natuurlijk) om te zeggen dat ze het zo jammer vinden dat ik zo weinig betrokkenheid toon, ze meer van me hadden verwacht, andere familieleden er al een paar dagen zijn om te helpen met de voorbereidingen etc. etc. Word er zo verdrietig/boos van. Alsof ze hadden verwacht dat ik een week vrij zou vragen van m’n werk (want ik moet deze week gewoon werken namelijk…) om hen te helpen en allemaal dingen voor ze te doen, zonder dat ze me dit gevraagd hebben. En terwijl ze omgekeerd ook nooit betrokken zijn bij mij, we eigenlijk gewoon vreemden zijn die dezelfde achternaam delen. Ik vind het enerzijds wel lief dat ze me er schijnbaar graag bij willen betrekken, maar de manier komt gewoon totaal verkeerd over. Zie er nu alleen nog maar meer tegenop om daar semi-opgewekt te gaan doen en ben blij als die bruiloft voorbij is 
Ik heb het idee dat ik iets belangrijks aan het vergeten ben, maar ik weet niet wat.
Mijn vriend is net van achter aangereden in zijn auto die 3 weken oud is. Vind het echt zielig voor hem
Ik heb net een uur in de keuken gestaan voor een truffel champignon risotto, waar mijn vriend al weken om zeurt dat 'ie dat graag wil eten. Hij nam één hap en zei toen: ik vind dit vies. En heeft een stokbroodje kruidenboter in de oven gegooid. Echt zooo zonde van mijn tijd en het eten.
Zo en hij slaapt op de bank vanavond ?
Ik had vandaag echt zo’n monsterlijke grote was dat ik meer dan 2 wasrekken nodig had. 
Haha hij vroeg daarna snel of die me anders moest masseren vanavond als die weer thuis kwam. Dus volgens mij had 'ie door dat het niet helemaal chill was wat hij deed!
Ja was suuuper rude? Gelukkig vond ik het zelf wel echt heel lekker haha!
Ja hij heeft niks gelukkig, alleen zonde van zijn auto. En ja ik heb al 4 keer een aanrijding gehad in dit jaar 
Waarvan 1 keer met de nieuwe auto van mijn ouders
Hahaha schattig!!