Wat je even kwijt wilt #22

Oke Spotify…

53 likes

Was een heftige dag op werk. Problemen met thuissituaties van kinderen. Kan ik slecht handelen… heb het kind zo goed mogelijk proberen op te vangen en mee gekletst en ook met ouders, maar het laat me niet los…

1 like

Hahahaha die ga ik onthouden! :’)

@Santeria vind het echt goed dat je je daarom bekommerd! Wat een aso mensen, hoelang waren die konijnen daar al? Echt niet oke :frowning: ik overweeg soms ook konijnen te nemen, er zit een konijnenopvang in mijn buurt maar mijn vriend wil geen dieren op dit moment (eigenlijk ook wel goed, ook vanwege onstabiel studentenleven enzo, je wilt natuurlijk wel voor jaren een verantwoordelijkheid aangaan!)

1 like

Wat vervelend :slightly_frowning_face: hopelijk kan je het toch een beetje van je af zetten vanavond.

1 like

Ik heb een cumelo gekocht… er stond frisse italiaanse meloen. Nu ben ik thuis en denk ik jaa… en nu? Hahaha had ik maar dat kaartje meegenomen. Ga hem zo maar in stukken hakken ofzo

1 like

Ben al weken aan het aankloten voor een verslag.
Volgende week moet deze af zijn.
Lekker gewerkt flopsyunicorn.
Gelukkig ram ik die dingen binnen 3 dagen in elkaar
Mijn MBO doet niet aan kwaliteits stukken. Kan deze ene keer hem wel verneuken

1 like

Snap dat het spannend is, sterkte!

Ik heb een rekening gekregen van een tandarts controle (!) van bijna 100 euro. Controle zelf, gebitsreiniging en draadje achter tanden vastplakken (beetje lijm, dit duurde ongeveer drie minuten).

Dit is toch niet normaal, ik ben hier gewoon verdrietig om.

2 likes

Vaak zijn er mensen die wel last minute afzeggen met zoiets, dan kan je misschien nog mee

wow ja ik was destijds heel enthousiast over yoga nadat ik een aantal soorten lessen had gevolgd en had een vriendin overgehaald ook eens mee te gaan. Gingen we dus ook naar een kundalini les. Nouuuu dat was ook eens maar nooit weer, dat was zo raar ook

1 like

Weet niet in welk topic dit moet, maar voelen jullie je ovulatie? Hoe voelt dat? En duurt het dan echt lang? Ik dacht net wat te voelen, maar het was echt maar een paar minuten. En geen plop-gevoel en zoiets had ik verwacht :’)

Als er bij mij 1 ding mis gaat, ga ik meteen allemaal nadenken over wat er verder allemaal is misgegaan in mijn leven en dan maak ik een hele lijst in mn hoofd over wat er allemaal mis is aan mezelf. En ik vind dit zo verdomd irritant… Echt waarom ben ik zo :confused:

Ik heb dat nu, vandaar dat ik erover post.

5 likes

Wow wat heeft L.oa.vies flut kwaliteit zeg. Ik had een aantal zomerjurkjes besteld allemaal echt van heeeele slechte kwaliteit.

1 like

Huh ik heb daar super mooie tops van. Volgens mij verschilt het dan echt per product. Wel jammer zeg!

Ohmygod zo’n deceptie. Ik kocht net in het hotelwinkeltje een magnum white, dat stond er op de wikkel. Dus ik als een blije debiel die wikkel er af halen IS HET EEN FUCKING MAGNUM ALMOND WHITE. Ik lees het etiket en er zitten dus ook andere noten in die ik dus niet mag :pleading_face: :rage:
En ja, kan dat vrouwke ook niks aan doen en kan wel ranten in het Engels maar dat heeft geen nut dus heb het ding maar weggeflikkerd :cry:

1 like

Vandaag voor de eerste keer in mn leven naar fit for free geweest… wat een deprimerende boel daar. Vond de sfeer nou niet echt gezellig. Groette nog 2 meiden in de kleedkamer maar ze keken en daarna negeerden ze me. Ok dan niet.
Verder heb ik heel verveeld op de crosstrainer en loopband gestaan. Vind er niks aan! Maar ja, ik moet afvallen en hardlopen werkt niet want als het of te heet of te koud is of regent dan ga ik al niet :sweat_smile:
Misschien kom ik er nog in…

2 likes

Mijn vriend had een knuffel voor me meegenomen. Dacht 'ie. Ik pak 'm vast, is het een deurstopper :joy:.

34 likes

Misschien is het leuker om groepslesjes te doen? Niemand wordt blij van alleen maar op de loopband en crosstrainer staan.

Meen je niet. Ja echt balen!

Mijne rekent per 5 minuten. Ging ze laatst 10 min lullen (niks nieuws geleerd, gewoon lang van stof) 15 min reinigen. Rekening voor 30 min reinigen ontvangen. Makkelijk verdiend.